Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - TSX Moer koppeling vast

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1062 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #64358 - TSX Moer koppeling vast
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 4533 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

JB1 28-4-2011 16:28 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barttsx
[...]


maar dit heeft geen zak met compressie te maken maar met hoe vaak je achterwiel rond moet gaan, dus kun je hem het best in de 5 zetten want dan moet hij het meest rond gaan en gaat het dus het moeilijkst en kun je meer kracht zetten.


Het gaat even om die eindverhouding he.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
barttsx 28-4-2011 16:33 Print reply

Posts: 276
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Het gaat even om die eindverhouding he.


daarom kun je hem ook het best in zijn 5 zetten want dan is die het zwaarst, net als bij aanlopen in zij 1 het moeilijkst gaat omdat je zuiger dan het meest op en neer gaat, gaat het achterwiel in zijn 5 het moeilijkst rond omdat die dan het meest rond moet draaien. en als het achterwiel het moeilijkst rond gaat kun meer kracht zetten op je koppelingsmoer om hem los te draaien.
 
Floris-tsx 28-4-2011 16:35 Print reply

Posts: 3225
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Het gaat even om die eindverhouding he.


Eindverhouding is waar de ketting omheen ligt. Het gaat hier even om de verhouding die in de versnellingsbak ligt t.o.v. van de primaire en secundaire as. Die is in de 5e versnelling het zwaarst.
 
Iedereen kan professioneel worden
matthijsstaal 28-4-2011 20:41 Print reply
Posts: 5
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
dit fixen, komt mijn vader ook net mee binnen.
afbeelding
ik zou dan ook zoals deze 2 platen gebruiken.
eerst had ik een met maar 1 plaat , maar dit boog na een tijd krom.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 26-4-2011 om 18:42 uur.


dit hoeft nie te werken had ik ook gemaakt koppelingshuis brak gwn kapot

Dit bericht is gewijzigd door matthijsstaal op 28-4-2011 om 20:41 uur.
 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 28-4-2011 20:53 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: matthijsstaal
[...]


dit hoeft nie te werken had ik ook gemaakt koppelingshuis brak gwn kapot

Dit bericht is gewijzigd door matthijsstaal op 28-4-2011 om 20:41 uur.


moet je een fatsoenlijke maken
 
kpotmake 28-4-2011 22:13 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: matthijsstaal
[...]


dit hoeft nie te werken had ik ook gemaakt koppelingshuis brak gwn kapot

Dit bericht is gewijzigd door matthijsstaal op 28-4-2011 om 20:41 uur.

dan ligt dan eerder aan jou koppelingsbinnenhuisblokkeersleutelfabrikagebeunkunsten
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
Dvgate 28-4-2011 23:41 Print reply

Posts: 148
Boor gewoon twee gaatjes in die staalplaat en zet er twee tapmoerbussen op van 4 cm en twee boutjes. Dan aan de anderekant een stuk stevig staal bv de stang van een houtklem. Doe het wel zo dat je 27 mm dopsleutel er tussen kan leg je m helemaal achterin je binnekorf draai je de houtklemijzer tegen je stepje aan en draai je m los en vast zo vaak je wil vandaag nog maar ns gedaan , ding kun je trouwens niet vastzetten in versnelling moet met ring of echt de ekte orginele tang. Prijs even googlen koop je een nieuw blokje ala 125 cc voor. Staat er echt wel honda op. Je binnenkorf weggooien en nieuwe kopen. Paar tientjes
 
Kijk/ruik even in/aan de asbak, ook ff de in sigarettenaansteker kijken of er as in zit.
Floris-tsx 28-4-2011 23:53 Print reply

Posts: 3225
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dvgate
B ding kun je trouwens niet vastzetten in versnelling moet met ring of echt de ekte orginele tang. Prijs even googlen koop je een nieuw blokje ala 125 cc voor. Staat er echt wel honda op.


Het gaat om een tsx en je kunt m wel vastzetten.
 
Iedereen kan professioneel worden
Dvgate 29-4-2011 21:41 Print reply

Posts: 148
Sow je hebt gelijk de binnenkant van de motor was kapot van het motor blok waar het binnenhuis afhaalde.

 
Kijk/ruik even in/aan de asbak, ook ff de in sigarettenaansteker kijken of er as in zit.

Dit topic is 4533 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved