Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - TSX Moer koppeling vast

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 726 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #64358 - TSX Moer koppeling vast
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4563 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Gerard1793 26-4-2011 21:57 Print reply

Posts: 4006
Stuk spijkerbroek tussen het krukastandwiel en de koppelingskorf, en dan los draaien
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
kenny77 26-4-2011 22:06 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gerard1793
Stuk spijkerbroek tussen het krukastandwiel en de koppelingskorf, en dan los draaien

dan kan je heeeeeeeeel lang aan die moer blijven draaien.
 
mxbeunking 26-4-2011 22:09 Print reply

Posts: 2305
oke ik ga gewoon het idee proberen van kenny met de koppelings platen aan elkaar lassen. Het blok zit namelijk niet meer onder mijn suzuki... dus bedankt voor de reacties
 
Draaiwerk nodig? = PB
Gerard1793 26-4-2011 22:50 Print reply

Posts: 4006
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]

dan kan je heeeeeeeeel lang aan die moer blijven draaien.

Het werkt wel bij mij hoor, de lap wel een beetje dubbelvouwen natuurlijk
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
antonhonda 26-4-2011 22:53 Print reply

Posts: 3616
luchtsleutel kost ook de kop niet
en is ideaal voor alles
 
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud
kenny77 26-4-2011 22:55 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gerard1793
[...]

Het werkt wel bij mij hoor, de lap wel een beetje dubbelvouwen natuurlijk

Apart.
die moer zit op het binnenhart vast, die staat geheel los van het koppelingshuis.
Dus als je het koppelingshuis vast zet dan kan je het binnenhart vrij rond draaien.
 
Gerard1793 26-4-2011 22:56 Print reply

Posts: 4006
Nou heb ik ook een Honda en geen Suzuki...
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
kenny77 26-4-2011 22:58 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gerard1793
Nou heb ik ook een Honda en geen Suzuki...

Honda werkt het zelfde.
 
Floris-tsx 26-4-2011 22:58 Print reply

Posts: 3225
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gerard1793
Nou heb ik ook een Honda en geen Suzuki...


Principe is dacht ik altijd hetzelfde
 
Iedereen kan professioneel worden
Gerard1793 26-4-2011 23:02 Print reply

Posts: 4006
Nvm, ik had het over de boutjes op de koppelingsveren. Mijn koppelingshuis zit met een tandring en een seegerring vast.
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
stef simons 28-4-2011 14:55 Print reply
Posts: 2
is rechtse draad met de luchtboormachine los draaien
 
mx-jacob 28-4-2011 14:59 Print reply

Posts: 2938
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stef simons
is rechtse draad met de luchtboormachine los draaien



en wat als je geen luchtboormachine heb?

Dit bericht is gewijzigd door mx-jacob op 28-4-2011 om 14:59 uur.
 
Like us! www.facebook.com/mxbeunteam
Floris-tsx 28-4-2011 15:20 Print reply

Posts: 3225
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mx-jacob
[...]



en wat als je geen luchtboormachine heb?

Dit bericht is gewijzigd door mx-jacob op 28-4-2011 om 14:59 uur.


terughangen in je tsx en gewoon zoals ik zei
 
Iedereen kan professioneel worden
JB1 28-4-2011 16:03 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]



nee natuurlijk niet, in de 5 hou je toch meer tegen?


Wat ik weet in de 1. Als jij met je brommer loopt in de 5 trek je veel makkelijker door de compressie heen dan in de 1e versnelling.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
barttsx 28-4-2011 16:24 Print reply

Posts: 276
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Wat ik weet in de 1. Als jij met je brommer loopt in de 5 trek je veel makkelijker door de compressie heen dan in de 1e versnelling.


maar dit heeft geen zak met compressie te maken maar met hoe vaak je achterwiel rond moet gaan, dus kun je hem het best in de 5 zetten want dan moet hij het meest rond gaan en gaat het dus het moeilijkst en kun je meer kracht zetten.
 

Dit topic is 4563 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved