TSX-fan |
26-4-2011 18:38 |
Posts: 574 |
is bij mij ook gebeurt, luchtsleutel al geprobeerd?? Met luchtsleutel had ik m dr zo af
Dit bericht is gewijzigd door TSX-fan op 26-4-2011 om 18:39 uur.
|
|
|
|
barttsx |
26-4-2011 18:39 |
Posts: 276 |
met de luchtsleutel en het is gewoon normale draad
|
|
|
|
tsxhunter |
26-4-2011 18:39 |
Posts: 9332 |
denk voortaan na bij wat je doet
gewoon een koppeling blokkeer sleutel maken.
|
|
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder. |
|
kenny77 |
26-4-2011 18:42 |
Posts: 29286 |
dit fixen, komt mijn vader ook net mee binnen.
ik zou dan ook zoals deze 2 platen gebruiken.
eerst had ik een met maar 1 plaat , maar dit boog na een tijd krom.
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 26-4-2011 om 18:42 uur.
|
|
|
|
mxbeunking |
26-4-2011 18:43 |
Posts: 2305 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
denk voortaan na bij wat je doet
gewoon een koppeling blokkeer sleutel maken.
ja ik dacht het moet lukken zo.. maar toen was het al te laat... dus koop wel een tweedehandsje...
het even gegoogeld, maar heb dus geen luchtsleutel
maar hoe ziet een koppeling blokkeer sleutel eruit
|
|
Draaiwerk nodig? = PB |
|
tsxhunter |
26-4-2011 18:43 |
|
mxbeunking |
26-4-2011 18:45 |
Posts: 2305 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
dit fixen, komt mijn vader ook net mee binnen.
afbeelding
ik zou dan ook zoals deze 2 platen gebruiken.
eerst had ik een met maar 1 plaat , maar dit boog na een tijd krom.
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 26-4-2011 om 18:42 uur.
oke dat ziet er handig uit ja... ga ik dat over 2 weken maar is maken... (nu examens bij metaal) en kijken of dat lukt..
Bedankt!
|
|
Draaiwerk nodig? = PB |
|
BenjaminDG |
26-4-2011 19:46 |
Posts: 4605 |
Blokeer een tandwiel, dan krijg je die grote moer zo los.
|
|
Vlaanderen vrij! |
|
tsxhunter |
26-4-2011 19:48 |
Posts: 9332 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Blokeer een tandwiel, dan krijg je die grote moer zo los.
niet lekker voor dat tandwiel/as/lager
|
|
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder. |
|
BenjaminDG |
26-4-2011 19:59 |
Posts: 4605 |
De krachten dat er opkomen tijdens het rijden zijn wel wat groter dan de krachten die je uitoefent door ze te blokeren.
|
|
Vlaanderen vrij! |
|
JB1 |
26-4-2011 20:00 |
|
BenjaminDG |
26-4-2011 20:00 |
Posts: 4605 |
Ik wou zeggen schroevendraaier maar expres niets gezegd omdat het hier weer dan reacties gaat gieten
|
|
Vlaanderen vrij! |
|
Floris-tsx |
26-4-2011 20:07 |
Posts: 3225 |
Zijn verschillende beun mogelijkheden.
Als je even nadenkt waar de koppeling uiteindelijk haar kracht op uitoefent, kun je zonder iets kapot te maken deze moer lossen.
Zet m in zn 5 en trap de achterrem in. Vervolgens ga je aan de moer draaien. De koppeling zit dan zo goed als vast. (ketting moet er natuurlijk wel omheen liggen)
Je kunt ook de slagmoersleutel erop zetten. Ben je wel zo snel klaar. Maar je moet die wel weer in huis hebben,.
ps: moer is gewoon normale draad.
Dit bericht is gewijzigd door Floris-tsx op 26-4-2011 om 20:08 uur.
|
|
Iedereen kan professioneel worden |
|
JB1 |
26-4-2011 20:09 |
Posts: 14881 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Floris-tsx
Zijn verschillende beun mogelijkheden.
Als je even nadenkt waar de koppeling uiteindelijk haar kracht op uitoefent, kun je zonder iets kapot te maken deze moer lossen.
Zet m in zn 5 en trap de achterrem in. Vervolgens ga je aan de moer draaien. De koppeling zit dan zo goed als vast. (ketting moet er natuurlijk wel omheen liggen)
Je kunt ook de slagmoersleutel erop zetten. Ben je wel zo snel klaar. Maar je moet die wel weer in huis hebben,.
ps: moer is gewoon normale draad.
Dit bericht is gewijzigd door Floris-tsx op 26-4-2011 om 20:08 uur.
Kun je hem beter in de 1 zetten
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod |
26-4-2011 21:34 |
Posts: 17929 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]
Kun je hem beter in de 1 zetten
nee natuurlijk niet, in de 5 hou je toch meer tegen?
|
|
|
|