Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - kawasaki ninja 250r

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 803 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #64352 - kawasaki ninja 250r
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 2373 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

De Noot 25-4-2011 21:30 Print topicpost
Posts: 92
heb dus sinds vrijdag men kawa
rijd heel goed, alleen deze 2 kleine dingetjes

boven de 7.5k toeren komt er een licht rammelend geluid van onder de tank, precies of ijzer dat tegen mekaar ronddraait ofzo
op lagere toeren hoor je helemaal niets, behalve normale geluid dan natuurlijk, en rijd verder ook goed op eender wat toerental
is dit normaal?

en toen ik hem daarnet van neutraal naar eerste schakelde viel hij uit, trug neutral, nog is gedaan en viel weer uit
toen klein stukje geduwd, wat van links naar rechts geschud en was opgelost, daarna stukje gereden en nog een 5tal keer geprobeert en viel niet meer uit

door wat kwam dat?

alvast bedankt
 

Pushpin 25-4-2011 21:40 Print reply
Posts: 841
dat uitvallen kan zijn door koppelingkabel te strak of koppelinghuis versleten
 
De Schout 25-4-2011 21:41 Print reply
Posts: 5327
schakelaar op de standaard die hapert zou dat uitvallen kunnen veroorzaken.
 
tune tweak fiddle bang bummer
FreakyRik 25-4-2011 21:41 Print reply

Posts: 338
door wat kwam dat?

uhm *sniff* even ruiken hoor! ik ruik niks.. hmm misschien omdat wij zoiets niet kunnen zien door het internet?

dat rammelende geluid zal je toch echt zelf moeten zien op te lossen/oorzaak zoeken.

Dat hij uitvalt in door hem in zijn 1 te drukken vanuit stationair, komt ook wel eens voor bij brommers, probeer je koppelingskabel eens iets strakker te zetten, dan ontkoppelt hij waarschijnlijk niet goed genoeg.
 
Chuck Norris does not flush the toilet... He scares the shit out of it!
De Noot 25-4-2011 21:46 Print reply
Posts: 92
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: FreakyRik
door wat kwam dat?

uhm *sniff* even ruiken hoor! ik ruik niks.. hmm misschien omdat wij zoiets niet kunnen zien door het internet?

dat rammelende geluid zal je toch echt zelf moeten zien op te lossen/oorzaak zoeken.

Dat hij uitvalt in door hem in zijn 1 te drukken vanuit stationair, komt ook wel eens voor bij brommers, probeer je koppelingskabel eens iets strakker te zetten, dan ontkoppelt hij waarschijnlijk niet goed genoeg.



ik weet ook wel dat jullie niet kunnen weten wat dat rammelend geluid is, maar vermits het niet is onder de 7.5k toeren vroeg ik me af of het mss normaal was in hoge toeren?
heb er garantie op, maar dealer is 110km rijden, dus als ik daar aankom om te horen dat het normaal is is ook beetje stom

zal morgen is kijken naar de kabel, bedankt
 
JB1 25-4-2011 21:47 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Noot
[...]



ik weet ook wel dat jullie niet kunnen weten wat dat rammelend geluid is, maar vermits het niet is onder de 7.5k toeren vroeg ik me af of het mss normaal was in hoge toeren?
heb er garantie op, maar dealer is 110km rijden, dus als ik daar aankom om te horen dat het normaal is is ook beetje stom

zal morgen is kijken naar de kabel, bedankt


die 110km is wel een mooi stukje toeren
Moet geen straf zijn om te rijden
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
De Noot 25-4-2011 21:48 Print reply
Posts: 92
helemaal niet maar als het dus niet normaal is is dat ook niet in een uurtje opgelost
moet ik weer iemand zoeken die me komt afhalen daar en is weer een hoop gedoe
 
Makrolon 25-4-2011 22:03 Print reply

Posts: 6733
Dat ie uitviel zal wel gewoon zijn dat de koppelings platen iets plakte. Volgende keer beetje gas geven als je m als ie koud is in zn 1 zet. Dan komen ze wel los.
 
KTM 525 EXC Supermoto
De Noot 25-4-2011 22:19 Print reply
Posts: 92
heb er hele dag mee gereden zonder problemen, en dus toen ik hem hier warm wouw wegzetten was het pas, ga morgen voor alle zekerheid kabel is controleren maar heb hele dag geen problemen gehad dus vind het nogal raar
 
Huibino 26-4-2011 11:00 Print reply
Posts: 132
Mijn maat heeft met zijn kawasaki hetzelfde gehad, en het is hoogstwaarschijnlijk zoals De Schout zegt, de veiligheidsschakelaar in de standaard zodat je niet aanrijdt met de standaar uit, die haperde bij mijn maat ook, heeft hem toen doorgelust en probleem is nooit meer geweest, dus ik zou daar zeker even naar kijken voordat je je bak opentrekt..
 
rik hulkenberg 26-4-2011 11:43 Print reply

Posts: 10029
Staan de kleppen goed?
Of heeft de ninja 250 automatische kleppenstellers?
 
BenjaminDG 26-4-2011 13:59 Print reply

Posts: 4605
Als je dit ook in de bochten krijgt (wat levensgevaarlijk is) kan het ook de tip-over switch zijn.

Ik weet niet of een ninja 250r dit heeft maar sommige injectie-motoren hebben er problemen mee.
 
Vlaanderen vrij!
Huibino 26-4-2011 19:05 Print reply
Posts: 132
@rik, dan zou die ook wel horen dat de motor gewoon brak loopt. anders slaat ie niet zomaar af hoor..
 
De Noot 26-4-2011 19:44 Print reply
Posts: 92
vandaag weer met naar het werk gereden, niet meer stilgevallen, vanochtend geen rare geluiden waargenomen (half slapering en lage toeren) maar na het werk nog toertje gaan maken en op autostrade hoorde ik het toch weer
rijd van het weekend voor alle zekerheid toch maar is naar die dealer, moet hij maar zien of het normaal is
 

Dit topic is 2373 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved