Ik had laatst een idee; als je nou 2 uitlaten pakt, 1 begrensde en 1 ontgrenste, en je zorgt er voor dat je één van de twee af kan sluiten...
Of werkt een begrenzer alleen maar in de bocht?
Maar in theorie zou het werken toch?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311
Ik had laatst een idee; als je nou 2 uitlaten pakt, 1 begrensde en 1 ontgrenste, en je zorgt er voor dat je één van de twee af kan sluiten...
Of werkt een begrenzer alleen maar in de bocht?
Maar in theorie zou het werken toch?
Waarom zou je dat doen, als je er één hebt kan je die ook deels "afsluiten" zoals jij het noemt. Overigens is dat niet de normale manier...dan moet je via de cdi begrenzen
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311
Ik had laatst een idee; als je nou 2 uitlaten pakt, 1 begrensde en 1 ontgrenste, en je zorgt er voor dat je één van de twee af kan sluiten...
Of werkt een begrenzer alleen maar in de bocht?
Maar in theorie zou het werken toch?
Ja, leuk idee.
Moet je ook 2 carburateurs pakken met een andere afstelling
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
wat dacht je van de carburateur afstellen op de onbegrenste, en de onbegrenste dan dicht laten. vervolgens als je een rollerbank ziet aankomen, zet je die schakelaar om, loopt ie voor geen meter op de rollerbank.
Als je brommer geen ducttape bevat, is 'ie waardeloos
Quote:Oorspronkelijk gepost door: RD50mx
wat dacht je van de carburateur afstellen op de onbegrenste, en de onbegrenste dan dicht laten. vervolgens als je een rollerbank ziet aankomen, zet je die schakelaar om, loopt ie voor geen meter op de rollerbank.
Ja, en die agenten zijn niet helemaal gek hoor
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!