Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Bevestiging Leovince krul

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 855 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #64322 - Bevestiging Leovince krul
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 2445 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

quintenringoir 20-4-2011 22:13 Print topicpost
Posts: 24
Ik heb een Leovince kruluitlaat gekocht maar ik zie nu dat hij er niet echt op past. Kheb al het stuk aan het blok afgezaagd. De aansluiting op het blok (begin van de uitlaat dus) kan niet vastgevezen worden omdat de vijs niet bereikbaar is. Wat moet ik doen? Mijn brommer is een Piaggio Bravo. De uitlaat is er zogezegd voor gemaakt.

Dit bericht is gewijzigd door quintenringoir op 20-4-2011 om 22:21 uur.
 

zx7r 20-4-2011 22:14 Print reply

Posts: 3868
Een uitlaat voor jouw type brommer kopen lijkt me handig.
 
quintenringoir 20-4-2011 22:14 Print reply
Posts: 24
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zx7r
Een uitlaat voor jouw type brommer kopen lijkt me handig.

Het is een uitlaat voor een bravo, betweter!
 
zx7r 20-4-2011 22:18 Print reply

Posts: 3868
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: quintenringoir
[...]

Het is een uitlaat voor een bravo, betweter!

En je brommer is dan een....?
 
Gerard1793 20-4-2011 22:18 Print reply

Posts: 4006
Heb je ook een Bravo dan? En nog iets, als je je zo tegen oldschool users gedraagt ga je het niet lang redden hier.
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
quintenringoir 20-4-2011 22:20 Print reply
Posts: 24
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gerard1793
Heb je ook een Bravo dan? En nog iets, als je je zo tegen oldschool users gedraagt ga je het niet lang redden hier.

Ik erger me soms dood aan boelzoekers op dit forum, daarom ben ik zelf niet zo iemand. En ja, mijn brommer is een Piaggio Bravo B-klasse (brom) van 1989. Dat was ik vergeten te vermelden.

 
zx7r 20-4-2011 22:24 Print reply

Posts: 3868
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: quintenringoir
[...]

Ik erger me soms dood aan boelzoekers op dit forum, daarom ben ik zelf niet zo iemand. En ja, mijn brommer is een Piaggio Bravo B-klasse (brom) van 1989. Dat was ik vergeten te vermelden.


Ik wil je best helpen, maarja als jij geholpen wilt worden, en je geeft zo weinig info, hoe kunnen wij jou dan goed uit de brand helpen??
Waar heb je de uitlaat gekocht jongeman? Is dit in een brommerwinkel, of particulier? Is het bij een winkel vandaan, heb je dan een bestelling gedaan naar aanleiding van jouw type bromfiets, bouwjaar etc. Zoja, dan ga je terug en vraag je of ze het juiste type product hebt gekregen, en of je deze dan mag ruilen/of geld terug, en dan niet in je cilinder/koelribben/uitlaat gaan zagen.
Niet te moeilijk denken
 
mxbeunking 20-4-2011 22:25 Print reply

Posts: 2305
ik zou zoiezo al niet in met blok gaan zagen
 
Draaiwerk nodig? = PB
Robin 1993 20-4-2011 22:27 Print reply

Posts: 1234
gaan zagen in je blok is natuurlijk niet de oplossing, altijd eerst kijken en inschatten of je de goede hebt gekregen en je ziet vanzelf wel of die uitlaat ongeveer op je cilinder past.

Zo niet: Terugsturen dat ding.
 
!!2 takt!!
quintenringoir 20-4-2011 22:27 Print reply
Posts: 24
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zx7r
[...]

Ik wil je best helpen, maarja als jij geholpen wilt worden, en je geeft zo weinig info, hoe kunnen wij jou dan goed uit de brand helpen??
Waar heb je de uitlaat gekocht jongeman? Is dit in een brommerwinkel, of particulier? Is het bij een winkel vandaan, heb je dan een bestelling gedaan naar aanleiding van jouw type bromfiets, bouwjaar etc. Zoja, dan ga je terug en vraag je of ze het juiste type product hebt gekregen, en of je deze dan mag ruilen/of geld terug, en dan niet in je cilinder/koelribben/uitlaat gaan zagen.
Niet te moeilijk denken

Het was bij een particulier. De uitlaat heeft al op een bravo gezeten.
 
Robin 1993 20-4-2011 22:29 Print reply

Posts: 1234
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: quintenringoir
[...]

Het was bij een particulier. De uitlaat heeft al op een bravo gezeten.



ja dat zegt de vorige eigenaar mischien en als je hem nou is vergelijkt met dezelfde uitlaat nieuw bij een webshop? hij kan het wel allemaal zo zeggen dat het voor een bravo is maar mischien wilde hij dat ding gewoon snel kwijt..
 
!!2 takt!!
zx7r 20-4-2011 22:32 Print reply

Posts: 3868
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: quintenringoir
[...]

Het was bij een particulier. De uitlaat heeft al op een bravo gezeten.

Er zit hetzelfde blok onder als een ciao/citta? Dit kan ook weleens verschillen qua diameter. Dus als ik mag gokken is de diameter van jou uitlaat kleiner dan het uitlaat stuk op je cilinder? Dat is het probleem? Of past hij ergens anders niet goed?
 
quintenringoir 20-4-2011 22:36 Print reply
Posts: 24
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zx7r
[...]

Er zit hetzelfde blok onder als een ciao/citta? Dit kan ook weleens verschillen qua diameter. Dus als ik mag gokken is de diameter van jou uitlaat kleiner dan het uitlaat stuk op je cilinder? Dat is het probleem? Of past hij ergens anders niet goed?

Het past wel op het blok, maar ik kan het niet vastvijzen. Het aandraaisysteem van de spanvijs lijkt niet echt te kloppen in combinatie met mijn bravo. Ik kan niet aan de vijs als de uitlaat erop geschoven zit. En die spanvijs zit ook oerevast.
 
quintenringoir 20-4-2011 22:42 Print reply
Posts: 24
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Robin 1993
[...]



ja dat zegt de vorige eigenaar mischien en als je hem nou is vergelijkt met dezelfde uitlaat nieuw bij een webshop? hij kan het wel allemaal zo zeggen dat het voor een bravo is maar mischien wilde hij dat ding gewoon snel kwijt..

Nee, het is net dezelfde als op de foto's van bravo's met die uitlaat. Het moet er echt op passen!
 
De Noot 20-4-2011 22:44 Print reply
Posts: 92
mss een foto?
 
Huibino 21-4-2011 1:11 Print reply
Posts: 132
Ik denk dat je het niet hard genoeg probeerd,

Je zegt:
- Het IS de goed uitlaat
- Je hebt de juiste brommer
- Hij past over de flens.

die klem aandraaien is dan een kleine moeite, kan soms een beetje frotten zijn met een steeksleuteltje.

als het hetzelfde blok is als bij een citta/si/ciao, dan kan er echt NIKS in de weg zitten, behalve de uitlaat zelf, en die zit niet zo erg in de weg dat je er niet meer bijkomt, anders kan NIEMAND die uitlaat op zijn brommer zetten.

Succes..
 

Dit topic is 2445 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved