Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Hm 166 of Hm 167 of immi?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 562 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #64304 - Hm 166 of Hm 167 of immi?
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 3933 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Tobias Verhoef 19-4-2011 14:12 Print topicpost

Posts: 1832








Ik heb al heel wat topics afgezocht maar daar zeggen ze allemaal dat er boven de uitlaat poort 167 moet staan, maar bij mij staat er helemaal niks. Of kijk ik op de verkeerde plek? En ze hadden het ook over dat je het kan herkennen aan de inlaat maar dat volg ik niet helemaal.

Ik weet ook dat er een honda cilinder topic is maar het probleem daarvan is dat er van de Hm 166/167 geen duidelijke foto's zijn zodat je de verschillen kan herkennen.

Ook al moeten er duidelijke foto's worden gemaakt hoor ik het wel.
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????

kenny77 19-4-2011 14:13 Print reply

Posts: 29286
immi cilinder'tje.
 
Tobias Verhoef 19-4-2011 14:15 Print reply

Posts: 1832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
immi cilinder'tje.


Oke
Hoe kan je dat eigenlijk zien?
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
kenny77 19-4-2011 14:17 Print reply

Posts: 29286
Een immi lijkt veel op de hm167 , maar als er niks boven de uitlaatpoort staat (als je trouwens van voren kijken tussen de koelribben, daar moet het staan) dan is het een immi.
hm166 is heel anders en volledig gietijzer.
 
Tobias Verhoef 19-4-2011 14:19 Print reply

Posts: 1832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Een immi lijkt veel op de hm167 , maar als er niks boven de uitlaatpoort staat (als je trouwens van voren kijken tussen de koelribben, daar moet het staan) dan is het een immi.
hm166 is heel anders en volledig gietijzer.


Oke, dus het moet in dat tussen stukjes staat wat ong 5 mm hoog is?
Dan ga ik nog even goed kijken

Heel erg bedankt
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
kenny77 19-4-2011 14:20 Print reply

Posts: 29286
Jups.
Staat er vrij onduidelijk en klein in.
 
Tobias Verhoef 19-4-2011 14:34 Print reply

Posts: 1832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Jups.
Staat er vrij onduidelijk en klein in.


Ik weet nu wat ik allemaal heb.
5x immi 50cc
1x hm 167 opgeboord naar 70cc
1x ac eurocilindro 125 (waar ik niks aan hebt is verneukt)
1x 70 polini waar een nieuwe wand in moet
2x lc eurocilindro 110 moet ook nieuwe wand in

Wel jammer van die 167
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
Gerard1793 19-4-2011 16:11 Print reply

Posts: 4006
HM166 heeft ook geen inlaatpoort, alleen die twee sleuven onderin
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
Niek27 19-4-2011 16:31 Print reply

Posts: 633
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gerard1793
HM166 heeft ook geen inlaatpoort, alleen die twee sleuven onderin


je bedoelt boostpoort?
of haal ik dingen door elkaar?
 
flappie business
Gerard1793 19-4-2011 16:32 Print reply

Posts: 4006
Ja, dat zal de boostpoort wezen
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
leegwater 19-4-2011 17:29 Print reply
Posts: 31
hoi Tobias onder de uitlaatpoort moet een ovaaltje staan met HM en daarnaast HM167 dan is het een 50cc snel zogezegt een belgische cilinder (wie dat bedacht heeft spoort echt niet het is gewoon een orginele 50 SNEL )giet ijzeren bus en loeisterk en nog goed op te voeren met een goede setup dik boven de 110km.
 
Mc Gyver
Marcooow 19-4-2011 17:44 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: leegwater
hoi Tobias onder de uitlaatpoort moet een ovaaltje staan met HM en daarnaast HM167 dan is het een 50cc snel zogezegt een belgische cilinder (wie dat bedacht heeft spoort echt niet het is gewoon een orginele 50 SNEL )giet ijzeren bus en loeisterk en nog goed op te voeren met een goede setup dik boven de 110km.


origineel is die niet enorm snel, ook niet enorm hoogtoerig
80/90 zit er wel in maar 110 echte km`s moet je wel iets meer voor doen
 
faster than a bullet!

Dit topic is 3933 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved