Aprilia RX 50 2003 |
15-4-2011 20:35 |
Posts: 6717 |
Op t eerste gezicht lijkt die 1e het beste.
Wat wil je ermee?
edit: echt crossen, of beetje rondploegen over het land?
Dit bericht is gewijzigd door Aprilia RX 50 2003 op 15-4-2011 om 20:35 uur.
|
|
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB. |
|
MW1997 |
15-4-2011 20:36 |
Posts: 84 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
Op t eerste gezicht lijkt die 1e het beste.
Wat wil je ermee?
edit: echt crossen, of beetje rondploegen over het land?
Dit bericht is gewijzigd door Aprilia RX 50 2003 op 15-4-2011 om 20:35 uur.
ik begin met rondploegen over het land want daarna als ik het echt leuk vind kijk ik voor wat duurdere en dan ga ik echt baancrossen.
|
|
een halve 2-tact is een 4-tact op volle kracht. |
|
Aprilia RX 50 2003 |
15-4-2011 20:40 |
Posts: 6717 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MW1997
[...]
ik begin met rondploegen over het land want daarna als ik het echt leuk vind kijk ik voor wat duurdere en dan ga ik echt baancrossen.
dan heb je voor ong hetzelfde geld een leuke honda mt(x) met brommerkenteken. dan mag je nog de weg op ook
maar ik zal het nog even doorneuzen, want ik keek voor echt op de baan. dan zijn de eisen namelijk heel anders dan op t land
edit: denk dat de 3e en 1 na laatste goed genoeg zijn voor jou.
(heb hierbij alleen gekeken naar de foto's niet verdere beschrijving)
Dit bericht is gewijzigd door Aprilia RX 50 2003 op 15-4-2011 om 20:42 uur.
|
|
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB. |
|
MW1997 |
15-4-2011 20:43 |
Posts: 84 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]
dan heb je voor ong hetzelfde geld een leuke honda mt(x) met brommerkenteken. dan mag je nog de weg op ook
maar ik zal het nog even doorneuzen, want ik keek voor echt op de baan. dan zijn de eisen namelijk heel anders dan op t land
als ik echt laag wil crossen en hard door het land leek die van 450.- en 350.- ook wel leuk maar zijn die ook nog te berijden of knallen ze bij het eerste hobbeltje al uit elkaar?
|
|
een halve 2-tact is een 4-tact op volle kracht. |
|
Aprilia RX 50 2003 |
15-4-2011 20:48 |
Posts: 6717 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MW1997
[...]
als ik echt laag wil crossen en hard door het land leek die van 450.- en 350.- ook wel leuk maar zijn die ook nog te berijden of knallen ze bij het eerste hobbeltje al uit elkaar?
ik denk dat ze wel wat bultjes kunnen hebben nog. Nou moet je niet proberen over een schans heen te knallen of over een crossbaan te gaan. maar denk dat je er nog behoorlijk wat plezier van kunt hebben.
verder kun je ook gewoon iets duurder gaan, die raak je ook makkelijker weer kwijt en kun je evt ook nog paar rondjes over de crossbaan. weet alleen niet of ze dat lang volhouden, maar dan weet je iig of je het wat vind
|
|
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB. |
|
kenny77 |
15-4-2011 20:50 |
Posts: 29286 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MW1997
[...]
als ik echt laag wil crossen en hard door het land leek die van 450.- en 350.- ook wel leuk maar zijn die ook nog te berijden of knallen ze bij het eerste hobbeltje al uit elkaar?
laat die kawa en dt maar aan de liefhebber over, zonde als je die kapot gaat maken.
beter meteen een echte crosser kopen, knap je die op en daar kan je prima de crossbaan mee op.
maar een paar dagen geleden wilde je nog een crossbrommer?
|
|
|
|
MW1997 |
15-4-2011 20:51 |
Posts: 84 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]
ik denk dat ze wel wat bultjes kunnen hebben nog. Nou moet je niet proberen over een schans heen te knallen of over een crossbaan te gaan. maar denk dat je er nog behoorlijk wat plezier van kunt hebben.
verder kun je ook gewoon iets duurder gaan, die raak je ook makkelijker weer kwijt en kun je evt ook nog paar rondjes over de crossbaan. weet alleen niet of ze dat lang volhouden, maar dan weet je iig of je het wat vind
ja maar die 3 (Kawa, suzuki, yamaha) vallen mooi binnen mn budget voor laag crossen,en ze passen ook wel redelijk bij me ik hoef ook geen nieuwe ofsoow en as ik klaar ben met het crossen met die dingen liggen ze misschien ook al uit elkaar als ze het een jaartje of 2 uithouden ben ik al tevreden hoor dan kijk ik wel voor een nieuwere als het me echt bevalt.
|
|
een halve 2-tact is een 4-tact op volle kracht. |
|
Aprilia RX 50 2003 |
15-4-2011 20:54 |
|
MW1997 |
15-4-2011 20:57 |
Posts: 84 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]
denk niet dat die goedkoopste 2 jaar lang misshandeling van een beginneling nog doorstaan
maar het zijn dus wel eenj beetje motoren waar je wel meteen een beetje kan gaan beginnen of moet ht eerst nog een en ander opgeknapt worden?
|
|
een halve 2-tact is een 4-tact op volle kracht. |
|
MW1997 |
15-4-2011 20:58 |
Posts: 84 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]
laat die kawa en dt maar aan de liefhebber over, zonde als je die kapot gaat maken.
beter meteen een echte crosser kopen, knap je die op en daar kan je prima de crossbaan mee op.
maar een paar dagen geleden wilde je nog een crossbrommer?
ja ik zit een beetje te kijken
|
|
een halve 2-tact is een 4-tact op volle kracht. |
|
kenny77 |
15-4-2011 21:00 |
Posts: 29286 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MW1997
[...]
maar het zijn dus wel eenj beetje motoren waar je wel meteen een beetje kan gaan beginnen of moet ht eerst nog een en ander opgeknapt worden?
die oldtimers moet je laten staan.
de vering is een stuk minder, dus beter een echte crosser.
die oldtimer zijn mooi als je een motorrijbewijs hebt en met een clubje met de zelfde motors gaat rijden.
|
|
|
|
Aprilia RX 50 2003 |
15-4-2011 21:02 |
Posts: 6717 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MW1997
[...]
maar het zijn dus wel eenj beetje motoren waar je wel meteen een beetje kan gaan beginnen of moet ht eerst nog een en ander opgeknapt worden?
denk wel dat je meteen kan beginnen. maar denk dat je voor elk uur rijden ook wel weer een half uur tot een uur aan t sleutelen bent
edit: wat kennie zegt is ook wel weer waar. die oldtimers moet je niet gebruiken om af te leven
Dit bericht is gewijzigd door Aprilia RX 50 2003 op 15-4-2011 om 21:03 uur.
|
|
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB. |
|
MW1997 |
15-4-2011 21:04 |
Posts: 84 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]
denk wel dat je meteen kan beginnen. maar denk dat je voor elk uur rijden ook wel weer een half uur tot een uur aan t sleutelen bent
edit: wat kennie zegt is ook wel weer waar. die oldtimers moet je niet gebruiken om af te leven
Dit bericht is gewijzigd door Aprilia RX 50 2003 op 15-4-2011 om 21:03 uur.
ik ga er ook niet meteen de hoogste schansen en die dingen mee uittesten. een beetje crossen door het land vind ik leuk
|
|
een halve 2-tact is een 4-tact op volle kracht. |
|
kenny77 |
15-4-2011 21:07 |
Posts: 29286 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MW1997
[...]
ik ga er ook niet meteen de hoogste schansen en die dingen mee uittesten. een beetje crossen door het land vind ik leuk
beter koop je gewoon een crossbrommer met kenteken, heb je meer plezier van.
en geen hoge boetes.
|
|
|
|
BenjaminDG |
15-4-2011 21:08 |
Posts: 4605 |
Dan vind je toch voor een kleine 250¤ wel een leuke crosser uit de jaren 80/90?
Die hebben ook nog genoeg pk (véél meer dan een brommer) en moet je geen zorgen maken over afbeulen of uiterlijk
|
|
Vlaanderen vrij! |
|