Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - metrakit pro race

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1162 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #64256 - metrakit pro race
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 2379 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Sandero_3310 14-4-2011 21:49 Print topicpost
Posts: 125
Hallo,

Ik heb een maand geleden een gilardoni besteld bij scootparts, deze is nu niet meer leverbaar. Ik was van plan een mhr replica 80cc te kopen voor derbi senda. Gisteren koste deze nog 230, en nu vandaag 260... Ik begin stilletjes aan het vertrouwen verliezen in scootparts

Ik zou nu een metrakit pro race kopen.

http://www.schaafbro...Derbi&d=00001969

kan ik deze combineren met mijn yasuni r2?? (mid range uitlaat)

verder heb ik een dellortho 21mm (ook wat te klein vrees ik)

grtz
 

kenny77 14-4-2011 22:27 Print reply

Posts: 29286
ik heb er geen ervaring mee.

Maar wat ik zo heb gelezen wil de pro-race juist wel veel toeren maken.
Dan zul je voor het mooie eigenlijk een andere uitlaat moeten zoeken (pro-race of yasuni r3)

bij schaaf kost de mhr ook 230?


 
Wouter_DTR 14-4-2011 22:36 Print reply

Posts: 132
Derbi of AM6?

een vriend van mij heeft beide uitlaten gehad, zowel de Pro Race als de SPR3 op z'n prorace AM6 met 21 mm carbu..
de Pro Race maakt minder herrie en trekt veel beter op dan met de Yasuni/Bidalot R3 op die cilinder

het is een toerenbeuker maar wel erg leuk spul
 
Liever schakelboer dan varionicht
Tim-gpr99 14-4-2011 23:03 Print reply

Posts: 841
Heerlijke cilinder, heb hem zelf ook. 21mm kan op zich wel, mits je hem goed afstelt. R2 kan opzich ook wel, maar is niet ideaal, een Pro Race uitlaat loopt er het mooiste op.

Is een BEREsnelle cilinder (hangt van je afstelkunsten en rest v setup af), ik zat zelf op de 19,1 met bewerkte carters en verder 28mm carb en normale pro race uitlaat (en mijn pro race heeft al heel veel kilometers), en heb een Pro Race ook 19,7 zien doen met veel kilometers, en een pro race met standaard carters 18,6.
http://youtu.be/s5_oIsMAx4U
Deze was met 19,7 ; maar heeft met nieuwe zuiger ed de 21 nogwat gehaald
(plaatje bij het praatje)
Slijt alleen wel vrij snel (hangt van onderhoud en doel waarvoor het gebruikt word af), maar heeft zowieso de beste prijs-kwaliteit verhouding! Het is een echte toerenbeuker, onderin de toeren trekt hij alsnog prima maar het echte leven komt pas bovenin de toeren (8500-13500), als je wat voorzichtiger wil moet je een MHR Team 80 nemen, vergelijkbaar maar met een veel lagere powerband.

Maar is wel veel duurder ten opzichte van de Pro Race (250 euro). Persoonlijk zou ik hem lekker bij Josdijkman.nl bestellen, bestel hem morgenmiddag/ochtend en je hebt hem waarschijnlijk zaterdag al in huis (mijn ervaring)


Dit bericht is gewijzigd door Tim-gpr99 op 14-4-2011 om 23:04 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Tim-gpr99 op 14-4-2011 om 23:06 uur.
 
GPR50 '99 streetfightert
Royal Club 15-4-2011 0:27 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Wouter_DTR
Derbi of AM6?

een vriend van mij heeft beide uitlaten gehad, zowel de Pro Race als de SPR3 op z'n prorace AM6 met 21 mm carbu..
de Pro Race maakt minder herrie en trekt veel beter op dan met de Yasuni/Bidalot R3 op die cilinder

het is een toerenbeuker maar wel erg leuk spul

een SPR3 is een heel andere uitlaat als een R3.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Wouter_DTR 15-4-2011 10:51 Print reply

Posts: 132
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]

een SPR3 is een heel andere uitlaat als een R3.



oja, sorry verkeerd gelezen..
 
Liever schakelboer dan varionicht

Dit topic is 2379 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved