Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Xl500r probleempjes

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1031 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #64248 - Xl500r probleempjes
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 4056 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

maikel-1991 13-4-2011 18:46 Print reply

Posts: 545
oke dat zou kunnen..
nou iig, bedankt iedereen ik ga sleutelen
 
Mtx-sh 110cc 6 bak proma 80cc bovenlangs 26 mm mikuni > 35 roller in zn 1 =D
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 13-4-2011 20:46 Print reply

Posts: 17929
die pomp houd die klap gas niet bij, mijn xr had op beide carbs een acc pomp, maar viel ook uit bij volgas... lag de koper ook over te miepen
 
Leen 13-4-2011 20:48 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
die pomp houd die klap gas niet bij, mijn xr had op beide carbs een acc pomp, maar viel ook uit bij volgas... lag de koper ook over te miepen



ja, wat een homo.
 
Makrolon 13-4-2011 20:57 Print reply

Posts: 6733
Bedenk me opeens wie die koper was
 
KTM 525 EXC Supermoto
Martijn II - Forum en Sales Moderator 13-4-2011 23:26 Print reply

Posts: 9841
dan was de afstelling gewoon teringgaar.

 
Too cool for school!
mxbeunking 14-4-2011 9:10 Print reply

Posts: 2305
ik zou ook je kleppen maar eens goed afstellen, hadden we bij mijn neefs xl ook gedaan, Dat ding starte harstikke slecht en ging niet hard. (ook veel klappen uit de uitlaat)

Na het afstellen starte die meteen, en trok veel sneller. (minder klappen)
 
Draaiwerk nodig? = PB
RR89 14-4-2011 9:36 Print reply

Posts: 327
wat ben je toch ook een beunhaas..

slippen komt door verkeerde olie, brommer olie is niet gelijk aan motorolie. kan ook schade doen eventueel (olie gaat schuimen door je dikke balansas en smeert daardoor niet meer). Kruipt je motor ook als je in zn 1 met de koppeling in voor het stoplicht staat?
je hebt 10w40 nodig, en dan GEEN volsyntheet

knallen door te arme afstelling of inderdaad een lek in je uitlaat (ik heb een gaatje erin zitten, mijne knalt ook). jammer dat je je supertrapp moeilijk afdicht (om op lekken te controleren). Versleten klepzittingen kan ook dacht ik.

carb afstelling moet je zelf maar uitvogelen
 
licht het; o -en elektromagnetisch golfverschijnsel waarvoor het oog gevoelig is
maikel-1991 14-4-2011 10:05 Print reply

Posts: 545
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RR89
wat ben je toch ook een beunhaas..

slippen komt door verkeerde olie, brommer olie is niet gelijk aan motorolie. kan ook schade doen eventueel (olie gaat schuimen door je dikke balansas en smeert daardoor niet meer). Kruipt je motor ook als je in zn 1 met de koppeling in voor het stoplicht staat?
je hebt 10w40 nodig, en dan GEEN volsyntheet

knallen door te arme afstelling of inderdaad een lek in je uitlaat (ik heb een gaatje erin zitten, mijne knalt ook). jammer dat je je supertrapp moeilijk afdicht (om op lekken te controleren). Versleten klepzittingen kan ook dacht ik.

carb afstelling moet je zelf maar uitvogelen



thnx robert
 
Mtx-sh 110cc 6 bak proma 80cc bovenlangs 26 mm mikuni > 35 roller in zn 1 =D

Dit topic is 4056 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved