Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 47"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 978 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #64236 - "Kleine vragen Topic Deel 47"
Pagina 187 van 206
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 186, 187, 188 ... 204, 205, 206Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 140204 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

wespa 24-8-2011 16:31 Print reply

Posts: 518
Even een vraagje tussendoor.
Ik wil graag een crossmotor kopen.
Mijn eerste crossmotor. Ik wil graag een 250 cc kawasaki.
Maar nu is mijn vraag, kan ik het beste een 2 takt of een 4 takt nemen?
Ik hoor het graag
 
Tie rips: De oplossing voor alles!!!
StineZ 24-8-2011 16:41 Print reply
Posts: 571
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wespa
Even een vraagje tussendoor.
Ik wil graag een crossmotor kopen.
Mijn eerste crossmotor. Ik wil graag een 250 cc kawasaki.
Maar nu is mijn vraag, kan ik het beste een 2 takt of een 4 takt nemen?
Ik hoor het graag


250cc 4t of 125cc 2t das wel goed om mee te beginnen
 
Turbokit
wespa 24-8-2011 16:49 Print reply

Posts: 518
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hackomatic
[...]


250cc 4t of 125cc 2t das wel goed om mee te beginnen


waarom geen 250 cc 2t dan?
 
Tie rips: De oplossing voor alles!!!
thunderbird - Forum en Sales Moderator 24-8-2011 16:59 Print reply

Posts: 7728
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wespa
[...]


waarom geen 250 cc 2t dan?

een 250 2t valt in dezelfde categorie als een 450 4t, namelijk mx1. 125 2t en 250 4t is mx2. dus om eerst vast te stellen dat je een 250cc motor wil, en daarna vragen of je een 2t of 4t moet pakken is niet echt logisch
maar probeer hier eens wat te zoeken, er is al genoeg te vinden over dit vraagstuk
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
maerijn 24-8-2011 17:37 Print reply

Posts: 2455
Tot hoelaat kunnnen pakketjes worden bezorgd?
 
mxbeunking 24-8-2011 17:39 Print reply

Posts: 2305
meestal zijn ze er tussen 11.00-13.00 daarna heb je weinig kans
 
Draaiwerk nodig? = PB
mxbeunking 24-8-2011 17:40 Print reply

Posts: 2305
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wespa
Even een vraagje tussendoor.
Ik wil graag een crossmotor kopen.
Mijn eerste crossmotor. Ik wil graag een 250 cc kawasaki.
Maar nu is mijn vraag, kan ik het beste een 2 takt of een 4 takt nemen?
Ik hoor het graag


vind je 2504takt niet een beetje zwaar om mee te beginnen?
 
Draaiwerk nodig? = PB
-CrJarvin- 24-8-2011 17:55 Print reply

Posts: 362
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: piet van der voort
[...]


vind je 2504takt niet een beetje zwaar om mee te beginnen?


250 2 takt is goed voor een stuk land, maar voor de crossbaan kun je beter 125 pakken.

 
Snelle cilinders zijn blije cilinders :D, dus hoe blij is jouw cilinder?
Marcooow 24-8-2011 17:58 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -CrJarvin-
[...]


250 2 takt is goed voor een stuk land, maar voor de crossbaan kun je beter 125 pakken.



te snel gelezen

Dit bericht is gewijzigd door Marcooow op 24-8-2011 om 18:02 uur.

ohja alsnog, 125cctje is alleen maar jengelen, beter 250 4 takt

Dit bericht is gewijzigd door Marcooow op 24-8-2011 om 18:03 uur.
 
faster than a bullet!
thunderbird - Forum en Sales Moderator 24-8-2011 18:04 Print reply

Posts: 7728
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marcooow
[...]


andersom oen, 4 takt heeft toch meer power onderin

niet weten waar je over praat

mwa, jij snapt niet wat hij bedoeld. hij bedoeld (denk ik) dat je een 250 2t op de crossbaan niet goed de baas bent en dat je daarom beter een 125 kan pakken. maar dat een 250 2t op het land wel te doen is, omdat dat totaal niet technisch is
of bedoelde je het toch anders jarvin?
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
Marcooow 24-8-2011 18:14 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
[...]

mwa, jij snapt niet wat hij bedoeld. hij bedoeld (denk ik) dat je een 250 2t op de crossbaan niet goed de baas bent en dat je daarom beter een 125 kan pakken. maar dat een 250 2t op het land wel te doen is, omdat dat totaal niet technisch is
of bedoelde je het toch anders jarvin?


ja ik had eerst verkeerd gelezen, zie edit, 250 2 takt raad ik hem al helemaal af, gaat veel ste ombenullig, en al helemaal op de baan
 
faster than a bullet!
thunderbird - Forum en Sales Moderator 24-8-2011 18:21 Print reply

Posts: 7728
maargoed, meneer wespa moet eerst maar eens wat opzoeken over dit onderwerp, want daar valt genoeg over te vinden.
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
wespa 24-8-2011 18:37 Print reply

Posts: 518
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: thunderbird
maargoed, meneer wespa moet eerst maar eens wat opzoeken over dit onderwerp, want daar valt genoeg over te vinden.


Heb al veel opgezocht. De een zegt 2 takt en de ander zegt juist 4 takt. Vind het wel lastig. Persoonlijk vind ik een 4 takt wel mooier, je kan gewoon benzine erin gooien, zuiger mindervaak vervangen en trekkracht in lage toeren. Maar een 2t is weer veel feller daarom vind ik het lastig om te beslissen
 
Tie rips: De oplossing voor alles!!!
jong 24-8-2011 18:40 Print reply

Posts: 1445
Begin gewoon met een 125 2takt, die gaan hard zat. Kan ik je echt aanraden.
 
wespa 24-8-2011 18:49 Print reply

Posts: 518
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jong
Begin gewoon met een 125 2takt, die gaan hard zat. Kan ik je echt aanraden.


een 125cc is toch kleiner als 250cc of niet?
 
Tie rips: De oplossing voor alles!!!

Dit topic is 140204 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 187 van 206
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 186, 187, 188 ... 204, 205, 206Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved