Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - naat van uitlaat niet dicht

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1027 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #64205 - naat van uitlaat niet dicht
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 2916 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Robin 1993 9-4-2011 15:10 Print topicpost

Posts: 1234
hallo,

ik heb een proma bovenlangs uitlaat voor mijn honda mt5 gekocht maar nu was ik tot de conclusie gekomen dat hij niet helemaal dicht was, heb me ene hand op het montstuk gehouden van me uitlaat en heb vervolgens met me mond geprobeert te blazen en als ik dan blies kwam het er op een stukje van 1.5 cm uitzetten bij de naat van de uitlaat (stukje van de uitlaat wat zegmaar precies bonven je cilinderkop zit, dus hij is daar niet helemaal dicht

ze hebben hem overal dicht geknepen en gedaan maar een klein stukje dus niet. Heb al geprobeert hem dicht te solderen maar solderen werkt niet met dat spul.

Iemand ideeën hoe ik hem dicht kan maken? lassen gaat denk niet werken want dan brand ik er volgens mij alleen maar een groter gat in omdat het fijn spul is.

en btw heeft het naast de herrie die het geeft ook nadelige gevolgen op de prestaties?
 
!!2 takt!!

Gerard1793 9-4-2011 15:31 Print reply

Posts: 4006
Laten lassen bij een mechanisatiebedrijf of de dorpssmid
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
Martijn II - Forum en Sales Moderator 9-4-2011 16:39 Print reply

Posts: 9841
je moet de moet niet opgeef. lassen met een fatsoenlijk tig apparaat moet wel lukken.

 
Too cool for school!
ChielTZR 9-4-2011 16:49 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
je moet de moet niet opgeef. lassen met een fatsoenlijk tig apparaat moet wel lukken.




Moet en naat
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Leen 9-4-2011 16:49 Print reply

Posts: 26877
mien oetlaot is gans naat
 
chick 10-4-2011 16:32 Print reply

Posts: 417
gewoon met tig/mig, als je met mig last moet je m niet teveel vermogen geven... maar is goed te doen
 
lord of the bromfiets
Pushpin 10-4-2011 16:57 Print reply
Posts: 841
en niet te sloom eroverheen he...
brand je er alsnog een gat in
 
mx-jacob 10-4-2011 17:09 Print reply

Posts: 2938
heb je de uitlaat nieuw gekocht ??? anders kan je hem natuurlijk terug sturen
 
Like us! www.facebook.com/mxbeunteam
Lolsaus 10-4-2011 17:33 Print reply
Posts: 47
wel zorgen dat je geen benzine in de buurt van je laswerkje zit!
 
mx-jacob 10-4-2011 17:35 Print reply

Posts: 2938
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lolsaus
wel zorgen dat je geen benzine in de buurt van je laswerkje zit!



ahah joh ik zou hem er wel effe af halen he
 
Like us! www.facebook.com/mxbeunteam
Huibino 10-4-2011 17:44 Print reply
Posts: 132
"Naat"
"Montstuk"
"Geprobeert"

En daarnaast nog een lading aan constructieve fouten en gebrek aan goede interpunctie.
Is het nou zo moeilijk om gewoon een normaal en goed leesbaar bericht te typen?

Omdat ik een goed persoon ben, zal ik toch maar andwoort geven.
Moed gewon te lassen sijn als de uitlaad so dun iss dad je hem nid kund lasse kun je de uidlaad zelv ooc wel wegooien wand dan roesd hij bine de kordste keren door hed zal minimanale invloet hebbuh op de prestatis Waarschijnlijk nied egd merbaar, tenzei hed een good gadd is.

Fijn heh, een leesbaar bericht?



 
Aprilia RX 50 2003 10-4-2011 18:21 Print reply

Posts: 6717
Kit?

doe anders ff een foto zodat wij kunnen zien hoe t eruit ziet. kommen er wss stuk betere reacties
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
mx-jacob 10-4-2011 21:26 Print reply

Posts: 2938
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Huibino
"Naat"
"Montstuk"
"Geprobeert"

En daarnaast nog een lading aan constructieve fouten en gebrek aan goede interpunctie.
Is het nou zo moeilijk om gewoon een normaal en goed leesbaar bericht te typen?

Omdat ik een goed persoon ben, zal ik toch maar andwoort geven.
Moed gewon te lassen sijn als de uitlaad so dun iss dad je hem nid kund lasse kun je de uidlaad zelv ooc wel wegooien wand dan roesd hij bine de kordste keren door hed zal minimanale invloet hebbuh op de prestatis Waarschijnlijk nied egd merbaar, tenzei hed een good gadd is.

Fijn heh, een leesbaar bericht?






prima te lezen hoor
 
Like us! www.facebook.com/mxbeunteam
koekie - Administrator 11-4-2011 9:01 Print reply

Posts: 12588
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Huibino
"Naat"
"Montstuk"
"Geprobeert"

En daarnaast nog een lading aan constructieve fouten en gebrek aan goede interpunctie.
Is het nou zo moeilijk om gewoon een normaal en goed leesbaar bericht te typen?

Omdat ik een goed persoon ben, zal ik toch maar andwoort geven.
Moed gewon te lassen sijn als de uitlaad so dun iss dad je hem nid kund lasse kun je de uidlaad zelv ooc wel wegooien wand dan roesd hij bine de kordste keren door hed zal minimanale invloet hebbuh op de prestatis Waarschijnlijk nied egd merbaar, tenzei hed een good gadd is.

Fijn heh, een leesbaar bericht?





Je snapt toch wat er bedoeld word? Dit is een Brommerforum, waar mensen met problemen en antwoorden komen. Niet waar we elkaar afrekenen op spelfouten.
 
Haaks de hoek om!
energy verslaaft 11-4-2011 9:17 Print reply

Posts: 199
staallijm bezine tank lijmen daarmee werkt ook
 
Huibino 11-4-2011 15:39 Print reply
Posts: 132
@ energy verslaaft

Ik neem aan dat jou benzine tank ook niet zo heet wordt als je uitlaat?
Staallijm kan waarschijnlijk die hitte niet aan. Ik geef toe dat ik het niet ken. Maar ik verwacht niet dat het werkt..
 

Dit topic is 2916 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved