Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - husq slaat af tijdens belasten,

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1174 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #64199 - husq slaat af tijdens belasten,
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 6736 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 8-4-2011 19:48 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx-motard
zit er ergens een sproeier in? of slechts een klep?

het is mogelijk dat de sproeier deels verstopt is waardoor hij belast te weinig krijgt.



heeft geen sproeir, gewoon een conische schroef
 
Jozeff - Forum en Sales Moderator 8-4-2011 23:51 Print reply

Posts: 10835
als hij onbelast perfect loopt dan zal hij niet goed zagen.

Oneblast moet hij 4 takten (= iets teveel brandstof krijgen)

Als je er zelf niet aan durft te schroeven moet je hem naar die pro van je brengen.

Als je zelf wel wat wil leren moet je aan de schroefjes gaan draaien. Al doende leer je het beste hoe hij reageert en welke kant je op moet draaien.

 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
markgoud 10-4-2011 0:02 Print reply
Posts: 80
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tdi driver
Het zijn 3 schroeven.

Het is mijn vraag hoe zo'n 2takt onbelast op volgas moet laten lopen?
Hoe kan ik horen of hij te arm of te rijk staat?

Dit bericht is gewijzigd door tdi driver op 8-4-2011 om 17:37 uur.


Dat vermeld ik toch ook, een luchtstelschroef (volgens mij T), eentje voor L stationair, en eentje voor H max. Loopt hij dan nog niet mooi onder belasting, post dan eens een foto van de zuiger, deze zal dan vast versleten zijn.
 

Dit topic is 6736 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved