Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - na 2 dagen weer krukaslagerspeling

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 783 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #64098 - na 2 dagen weer krukaslagerspeling
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 3076 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Leen 27-3-2011 20:27 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
Wat voor merk / type krukas lagers heb je gekocht ?

Voor de rechterkant voor het nieuwe type krukas zijn momenteel bijna alleen China lagers te koop.



china lagers zegt ook niks meer tegenwoordig.
 
Paul de Salmiakbal 27-3-2011 20:46 Print reply

Posts: 5285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
Wat voor merk / type krukas lagers heb je gekocht ?

Voor de rechterkant voor het nieuwe type krukas zijn momenteel bijna alleen China lagers te koop.

Ik heb anders aan de koppelingskant gewoon een NSK lager zitten die al ruim 5k mee gaat?
Is een Top Racing krukas, weet niet of dat nieuw type is of niet..
Wat is er dan zo goed aan CN lagers?
Afaik zit er bij mij gewoon C3 in..

Dit bericht is gewijzigd door Paul de Salmiakbal op 27-3-2011 om 20:51 uur.
 
Robin 1993 27-3-2011 23:03 Print reply

Posts: 1234
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
[...]


New Competition in een geel doosje ?



ja precies in zo'n geel doosje zaten ze ja
 
!!2 takt!!
PRO TUNING 28-3-2011 11:39 Print reply

Posts: 4000
Ik heb ook wat van die New Competition troep gehad maar gooi de restjes wel bij het oud ijzer.

Ik had ook enige Kreidler krukassen van New Competition, op de schuim verpakking stond Greencrank.

Greencrank is een krukas fabriek in Taiwan die redelijke krukassen maakt.

Men heeft echter nog nooit Kreidler krukassen gemaakt
 
Martijn II - Forum en Sales Moderator 28-3-2011 12:01 Print reply

Posts: 9841
Als we kwaliteit wilden hebben zaten we nog in de jaren 20.
Als het maar cheap is toch?

 
Too cool for school!
Ariej 28-3-2011 12:59 Print reply

Posts: 3685
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
Als we kwaliteit wilden hebben zaten we nog in de jaren 20.
Als het maar cheap is toch?



Ik snap waar je op doelt, maar dat is in dit geval niet helemaal aan de orde. De kwaliteit is bij vervoersmiddelen van een heel andere orde.



TS; ik heb voor mijn puch laatst nog 2 INA C3 lagers gehaald, een met axiale borgring. Dit zijn beide 6203 lagers die overal verkrijgbaar zijn.

Verder, heb je rekening gehouden met de passing in je carter? is deze misschien ruim? Trilt je blok abnormaal snel / hard?
 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken
PRO TUNING 28-3-2011 13:10 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ariej
[...]


Ik snap waar je op doelt, maar dat is in dit geval niet helemaal aan de orde. De kwaliteit is bij vervoersmiddelen van een heel andere orde.



TS; ik heb voor mijn puch laatst nog 2 INA C3 lagers gehaald, een met axiale borgring. Dit zijn beide 6203 lagers die overal verkrijgbaar zijn.

Verder, heb je rekening gehouden met de passing in je carter? is deze misschien ruim? Trilt je blok abnormaal snel / hard?


INA kogellagers ??

Bij mijn weten maakt INA alleen naaldlagers, FAG hoort bij de zelfde groep en maakt kogellageers.

Deze zijn eigendom van Chinese investeerders
 
Ariej 28-3-2011 13:17 Print reply

Posts: 3685
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
[...]


INA kogellagers ??

Bij mijn weten maakt INA alleen naaldlagers, FAG hoort bij de zelfde groep en maakt kogellageers.

Deze zijn eigendom van Chinese investeerders


Pardon, ik bedoel inderdaad FAG van ina/schaeffler, wat prima lagers zijn.
 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken

Dit topic is 3076 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved