Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Elektronica Forum - Suzuki Rg80 Ontsteking afstellen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1130 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Elektronica Forum - Topic #64034 - Suzuki Rg80 Ontsteking afstellen
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 5968 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Raze 20-3-2011 10:40 Print reply

Posts: 461
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Markuy
Luchtfilt Std. Zonderluchtfilter doet hij t goed.
Mikuni 21mm(Er staat 20 op de card zelf maar de diameter is ong. 21mm
Sproeier 95
B8ES


Ik heb een groter probleem het ging zo: Ik me timing proberen max vervroegen en luchtfilter eraf gegehaald en hij ging als een speer... Maar hij stopte er in 1x mee en me Krukas spietje is doormidden...:( Enige sugesties?

Dit bericht is gewijzigd door Markuy op 19-3-2011 om 16:35 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Markuy op 19-3-2011 om 16:57 uur.


Ja, exact hetzelfde gehad. Liep super die van mij ook. En toen ging ik rijden en ging merkbaarder slechter rijden. Kwam thuis viel die uit. En mijn spietje was gebroken dit kom 99/100 keer door dat je je vliegwiel beter moet aandraaien. Voor de rest ziet alles er goed uit. Zorg dat je je vliewiel gewoon handvast aandraait, en dan iets groter sproeiertje erin dan moet het goedkomen (ik zou er 120 indoen). want ik heb er ook 95 in gehad en daar liep hij echt niet op.

EDIT: en gooi er als je er 120 op doet ook een "power" filter op.



Dit bericht is gewijzigd door Raze op 20-3-2011 om 10:43 uur.
 
GEZOCHT: Tsx 80cc spul
Markuy 20-3-2011 16:09 Print reply
Posts: 88
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Markuy
Probleem opgelost hij doet het nu wel goed(Gewoon alles geprobeert met de grondplaat) maar moet nog goed afgestelt worden.. Als ik vragen heb maak ik wel een nieuwe..
Dankje allen

Mark

Dit bericht is gewijzigd door Markuy op 20-3-2011 om 16:09 uur.


 
Markuy 20-3-2011 16:11 Print reply
Posts: 88
Owke maar ben van 99 naar 105 gegaan en hij liep beter op een 99 sproeier.. Maar dus gewoon 120 indouwe?
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Raze
[...]


Ja, exact hetzelfde gehad. Liep super die van mij ook. En toen ging ik rijden en ging merkbaarder slechter rijden. Kwam thuis viel die uit. En mijn spietje was gebroken dit kom 99/100 keer door dat je je vliegwiel beter moet aandraaien. Voor de rest ziet alles er goed uit. Zorg dat je je vliewiel gewoon handvast aandraait, en dan iets groter sproeiertje erin dan moet het goedkomen (ik zou er 120 indoen). want ik heb er ook 95 in gehad en daar liep hij echt niet op.

EDIT: en gooi er als je er 120 op doet ook een "power" filter op.



Dit bericht is gewijzigd door Raze op 20-3-2011 om 10:43 uur.


 
Raze 20-3-2011 21:17 Print reply

Posts: 461
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Markuy
Probleem opgelost hij doet het nu wel goed maar moet nog goed afgestelt worden.. Als ik vragen heb maak ik wel een nieuwe..
Dankje allen

Mark



Hm, als hij beter liep op 99. Raar, ik heb er atm 130 inzitten, heb filmpje voor je gemaakt! Er kan nog een tikje kleiner in ~125 ofzo.

Maak ook een filmpje!

mijnes: http://www.youtube.c...6-_WNoYidE0&hd=1



Dit bericht is gewijzigd door Raze op 20-3-2011 om 21:22 uur.
 
GEZOCHT: Tsx 80cc spul
Markuy 21-3-2011 18:52 Print reply
Posts: 88
Owke ik ga het regelen. Maakt ook een filmpje dan hoe hij optrekt en rijd.. Wel mooi ding:P Mijne is iets meer crossachtiger
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Raze
[...]


Hm, als hij beter liep op 99. Raar, ik heb er atm 130 inzitten, heb filmpje voor je gemaakt! Er kan nog een tikje kleiner in ~125 ofzo.

Maak ook een filmpje!

mijnes: http://www.youtube.c...6-_WNoYidE0&hd=1



Dit bericht is gewijzigd door Raze op 20-3-2011 om 21:22 uur.


 

Dit topic is 5968 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved