Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Motor 4t 125cc problemene

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 438 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #64026 - Motor 4t 125cc problemene
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2428 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Frysk 18-3-2011 14:46 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mini89
sambal bij ?
of gewoon gaatje boven in dopje boren


Dan heb je alles onder benzine zitten als je goed wat bochten, klinkerweggetjes en drempels pakt.
 
giggitybyte
mini89 18-3-2011 15:02 Print reply

Posts: 495
je moet er ook niet een 10 mm gat inboren
een kleine is zat 1 mm bv
 
mini89 18-3-2011 15:12 Print reply

Posts: 495
of gewoon iets uitgeven aan goed spul een orgineel honda tankdopje

 
ChielTZR 18-3-2011 16:18 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mini89
je moet er ook niet een 10 mm gat inboren
een kleine is zat 1 mm bv


benzine komt ook door gat van 1 mm.
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Martijn II - Forum en Sales Moderator 18-3-2011 16:36 Print reply

Posts: 9841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielTZR
[...]


benzine komt ook door gat van 1 mm.


zolang je niet ondersteboven rijdt kan het nooit veel zijn.
 
Too cool for school!
ChielTZR 18-3-2011 16:44 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
[...]


zolang je niet ondersteboven rijdt kan het nooit veel zijn.



ik bedoel dat ie beter een een goede tankdop kan halen.
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Martijn II - Forum en Sales Moderator 18-3-2011 16:45 Print reply

Posts: 9841
ik denk dat ie sowieso een fatsoenlijke brommer had kunnen halen ipv die gare chinese troep waar alleen maar gezeik mee is.
Uiteindelijk gaat het erop neerkomen dat je alle onderdelen hebt vervangen met honda spul, en dan had je beter een honda kunnen kopen.

 
Too cool for school!
4takker 18-3-2011 17:11 Print reply

Posts: 2395
een gewoon chinees ding wil ook wel rijden en blijven rijden. het slijt alle maal wat harder dan origineel honda het chroom roest sneller dan honda, het lak werk roeste sneller dan honda.
maar verder zijn het prima dingen een achter brug moer hoeft er ook niet op want de as zit toch vast geroest.

het is maar net waar voor je dat chinese ding wil gebruiken. als je een goedkope brommer wil hebben om mee te rijden.

zo lang zoon ding na 5 jaar er niet zou uit ziet als deze dan heb je hem goed onder houden.

ding kon je wel lekker lomp mee doen.


honda is op het gebied kwaliteit ook niet heilig.
de nieuwe origineel honda reproductie tank doppen willen ook wel eens niet ontluchten. dat heeft mijn pa al onder vonden met zijn dax die hij een paar jaar teug had. er zat een lelijke tankdop op die hij wou vervangen voor een nieuw chromen exemplaar. maar die ontluchte dus niet

 
Never drive faster then your guardian angel can fly
mini89 18-3-2011 21:26 Print reply

Posts: 495
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 4takker
een gewoon chinees ding wil ook wel rijden en blijven rijden. het slijt alle maal wat harder dan origineel honda het chroom roest sneller dan honda, het lak werk roeste sneller dan honda.
maar verder zijn het prima dingen een achter brug moer hoeft er ook niet op want de as zit toch vast geroest.

het is maar net waar voor je dat chinese ding wil gebruiken. als je een goedkope brommer wil hebben om mee te rijden.

zo lang zoon ding na 5 jaar er niet zou uit ziet als deze dan heb je hem goed onder houden.
afbeelding
ding kon je wel lekker lomp mee doen.


honda is op het gebied kwaliteit ook niet heilig.
de nieuwe origineel honda reproductie tank doppen willen ook wel eens niet ontluchten. dat heeft mijn pa al onder vonden met zijn dax die hij een paar jaar teug had. er zat een lelijke tankdop op die hij wou vervangen voor een nieuw chromen exemplaar. maar die ontluchte dus niet



je zegt het zelf al een immi dop heeft niets met honda te mmaken
dat het past hoort maar is china kwaliteit
goedkoop =duurkoop


 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 18-3-2011 21:45 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
[...]


zolang je niet ondersteboven rijdt kan het nooit veel zijn.



daar vergis je je in
 

Dit topic is 2428 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved