Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - derbi gpr oud naar nieuw type blok

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 921 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #63985 - derbi gpr oud naar nieuw type blok
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 2710 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

ouddorpluuk 12-3-2011 11:45 Print topicpost
Posts: 103
hallo,

ik heb een Derbi gpr met het bouwjaar van 2006. dus het oud type blok

ik kan een nieuw type blok kopen voor een mooie prijs maar mijn vraag was

kan ik deze ophangen op mijn frame van mijn brommer waar het oud type zit?

ik hoor het graag

bedankt!

groetjes luuk
 

Tim-gpr99 12-3-2011 13:31 Print reply

Posts: 841
Zeker, blokken zijn in de basis redelijk hetzelfde, vanbinnen niet echt. Blokken zijn dus gewoon uitwisselbaar!
 
GPR50 '99 streetfightert
ouddorpluuk 12-3-2011 15:01 Print reply
Posts: 103
oke enorm bedankt!

dus u kan met zekerheid zeggen dat ik nu van een oud type blok met het oude frame gewoon hier een nieuw type blok op kan zetten

zonder aanpassingen of noem maar op gewoon op die sluitpuntjes van het oude blok ?

enorm bedankt!

groetjes Luuk
 
Dirkvanraalte 12-3-2011 15:03 Print reply

Posts: 112
kan gewoon je moet alleen andere kvs slangen hebben.
 
Ja, of niet natuurlijk
ouddorpluuk 12-3-2011 15:08 Print reply
Posts: 103
okee

en die kosten niet zo super veel natuurlijk en verder kan alles gewoon passen?

bedankt
 
Dirkvanraalte 12-3-2011 15:15 Print reply

Posts: 112
klopt.
verder kan het gewoon!
 
Ja, of niet natuurlijk
- Han - 14-3-2011 17:55 Print reply

Posts: 9667
zelfs kvs slangen kan blijven zitten. Maar ik moet wel zeggen dat het nieuwe type blok een beter koelsysteem heeft, dus dat zou ik ook even kopen

oja ding heeft ook een andere tankje bij een senda, bij gpr weet ik niet, maar je kan gewoon een leiding erbij maken

Dit bericht is gewijzigd door - Han - op 14-3-2011 om 17:55 uur.
 
<10.000 posts
ouddorpluuk 17-3-2011 8:06 Print reply
Posts: 103
oke
dus verder moet alles passen qua ophanging , en het koelsysteem past ook gewoon met mijn oude type radiateur ?

kan ik mijn oude slangetjes nog gebruiken of raden jullie mij het best aan om nieuwe te kopen?

weten jullie of een standaard blok een lange tijd 85 km/h an zou kunnen en gaan die standaard cilinders enz lang mee als je normaal rijdt zoals hierboven?

bedankt
 
Aprilia RX 50 2003 17-3-2011 12:55 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ouddorpluuk
oke
dus verder moet alles passen qua ophanging , en het koelsysteem past ook gewoon met mijn oude type radiateur ?

kan ik mijn oude slangetjes nog gebruiken of raden jullie mij het best aan om nieuwe te kopen?

weten jullie of een standaard blok een lange tijd 85 km/h an zou kunnen en gaan die standaard cilinders enz lang mee als je normaal rijdt zoals hierboven?

bedankt


std cilinder gaat t langst van allemaal mee. ligt eraan wat voor toeren je ermee maakt... als je 13000 toeren draait bij 85 wil t net, maar als je maar 10000 toeren draait bij 85 wil t makkelijk

edit: std cilinder zal minimaal wel 15000 km houden, die van mij moest altijd toerenbeuken en heeft dat ong 30000 km uitgehouden (wel am6, maar praktisch hetzelfde)

Dit bericht is gewijzigd door Aprilia RX 50 2003 op 17-3-2011 om 12:56 uur.
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.

Dit topic is 2710 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved