PRO TUNING |
12-3-2011 9:24 |
Posts: 4000 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: WestlandMB
[...]
Kan je vertellen waarom parmakit beter als een malossi 110cc zou zijn? naast het feit dat je hem zelf aanbied op je eigen site.
Dit blijkt o.a. uit ervaringen van klanten die zowel de Athena - Malossi en Parmakit hebben geprobeerd.
Ik verkoop naast de Parmakit ook de Athena en op verzoek (want ik vind Malossi veel te duur, je betaalt voor de naam) ook Malossi.
|
|
|
|
JB1 |
12-3-2011 10:50 |
Posts: 14881 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
[...]
Dit blijkt o.a. uit ervaringen van klanten die zowel de Athena - Malossi en Parmakit hebben geprobeerd.
Ik verkoop naast de Parmakit ook de Athena en op verzoek (want ik vind Malossi veel te duur, je betaalt voor de naam) ook Malossi.
Hebben die klanten alleen maar gereden met een Proma dan ofzo?
Want de Malossi heeft een heleboel pit namelijk. Het komt er alleen niet uit met een Proma
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
kenny77 |
12-3-2011 12:45 |
Posts: 29286 |
Of je maakt hier een projetje van.
mt8 blokje met een cr80 cilinder.
Heb je meteen vilinderpoort.
Cilinderverbussen naar 57mm en de langere slag en het randje uit de carters halen en de spoelkanalen van het blok en de cilinder netjes laten overlopen.
Dan ben je vrij eenvoudig klaar, blokje hoeft niet opgelast te worden ofzo.
Ook leuk project voor de 125cc klasse in genemuiden.
|
|
|
|
JB1 |
12-3-2011 15:18 |
Posts: 14881 |
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
honda fryslan |
12-3-2011 16:07 |
Posts: 1914 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
[...]
Dit blijkt o.a. uit ervaringen van klanten die zowel de Athena - Malossi en Parmakit hebben geprobeerd.
Ik verkoop naast de Parmakit ook de Athena en op verzoek (want ik vind Malossi veel te duur, je betaalt voor de naam) ook Malossi.
dat een malossi duur is klopt maar dat een parmakit sneller is moet ik nog maar zien..
eerder zei je ook al dat een parmakit voor puch de snelste cilinder was die voor puch te krijgen was..
mocht dit echt zo zijn dan wil ik dit volgend jaar wel eens op de brommersprint zien in de luchtgekoelde automatenklasse die er komt..
|
|
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse |
|
PRO TUNING |
12-3-2011 16:55 |
Posts: 4000 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]
Hebben die klanten alleen maar gereden met een Proma dan ofzo?
Want de Malossi heeft een heleboel pit namelijk. Het komt er alleen niet uit met een Proma
Men heeft gereden met standaard verkrijgbare, maar ook met hiervoor
berekende uitlaten.
|
|
|
|
PRO TUNING |
12-3-2011 16:59 |
Posts: 4000 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda fryslan
[...]
dat een malossi duur is klopt maar dat een parmakit sneller is moet ik nog maar zien..
eerder zei je ook al dat een parmakit voor puch de snelste cilinder was die voor puch te krijgen was..
mocht dit echt zo zijn dan wil ik dit volgend jaar wel eens op de brommersprint zien in de luchtgekoelde automatenklasse die er komt..
Voor Puch heb ik gezegd de snelste 75 cc standaard zo uit de doos
De klant die het heeft uitgeprobeerd met de Honda cilinders vertoefde hier wel eens op het forum.
|
|
|
|
honda fryslan |
12-3-2011 17:49 |
Posts: 1914 |
dus sneller dan de gilardoni cilinder en de eurokit?
|
|
2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 Nederlandskampioen Brommersprint Automatenklasse |
|
MTXowner |
12-3-2011 20:35 |
Posts: 85 |
Dat project van hierboven gaat hem sowieso niet worden, ik zit al te denken hoe ik ooit die kop uitgedraaid krijg. Ik heb daar echt totaal geen materiaal/gereedschap voor.
Kan ik trouwens met mijn originele krukas rijden met de 110 Malossi?
En het probleem met mijn brommer is nog steeds niet voorbij, ik de hele inlaatset voorzien van nieuwe pakkingen en zelfs nog wat vloeibare pakking ertussen gesmeerd. Start alleen met choke, schiet evenlater hoog in toeren en valt dan uit.
|
|
|
|
cesarrr |
12-3-2011 21:52 |
Posts: 1 |
Ik kan dit wel voor je doen, wil je meer informatie en fotos van kopjes die ik al heb gedaan moet je mij even mailen: cesarvanrongen@hotmail.com
Dit bericht is gewijzigd door cesarrr op 12-3-2011 om 21:54 uur.
|
|
|
|
kenny77 |
13-3-2011 0:46 |
Posts: 29286 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]
53mm kan ook
Maarja als je dan toch bezig bent.
de cilinder op de foto's is ook opgeboord tot 53mm, maar dat vind de wand niet zo leuk, gaat hij scheuren. :(
|
|
|
|
MTXowner |
13-3-2011 11:39 |
Posts: 85 |
Cesarrr gaat wss mijn kop aanpassen Kan ik trouwens wel gewoon met std krukas blijven rijden?
En 1: hoeveel moet ik smeren?
Dit bericht is gewijzigd door MTXowner op 13-3-2011 om 11:40 uur.
|
|
|
|
kenny77 |
13-3-2011 11:59 |
Posts: 29286 |
Als je krukas nog in goede staat is, kan dat prima.
1:40.
|
|
|
|
JB1 |
13-3-2011 12:46 |
Posts: 14881 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]
Maarja als je dan toch bezig bent.
de cilinder op de foto's is ook opgeboord tot 53mm, maar dat vind de wand niet zo leuk, gaat hij scheuren. :(
Aha.
Maaaar, 57mm zijn geen zuigers voor gietijzeren wand..
Dus zul je er al een NicaSil wandje in smijten.
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
kenny77 |
13-3-2011 12:55 |
Posts: 29286 |
Boeit toch niet.
Gietijzer kan je alles in proppen.
|
|
|
|