Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Mtx Homoet uitlaat

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1071 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #63916 - Mtx Homoet uitlaat
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1242 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

damy van eetvelde 1-3-2011 20:17 Print topicpost
Posts: 29
Hallo hier ben ik weer met een vraag
Als ik een onderliggende Homoet uitlaat zou steken op mijn Honda Mtx-sh, hoe snel zou die dan gaan?
Set up:
Alles is origineel behalve CDI van malossi,
carburateur en spruistuk 12 mm
tanwielverhouding standaart.
Hij rijd nu in 4e 65 en in 5e 45 XD
ALvast bedank
 

kenny77 1-3-2011 20:18 Print reply

Posts: 29286
homoet uitlaat op een originele cilinder lijkt me geen fijne combinatie.
originele cilinder wil geen toeren maken en de homoet juist wel.
 
Kurzel 1-3-2011 20:19 Print reply

Posts: 2369
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: damy van eetvelde
Hallo hier ben ik weer met een vraag
Als ik een onderliggende Homoet uitlaat zou steken op mijn Honda Mtx-sh, hoe snel zou die dan gaan?
Set up:
Alles is origineel behalve CDI van malossi,
carburateur en spruistuk 12 mm
tanwielverhouding standaart.
Hij rijd nu in 4e 65 en in 5e 45 XD
ALvast bedank

minstens 2345098

Wij kunnen je niet vertellen hoe hard dit gaat.. Dat ligt namelijk aan veeel meer factoren dan jij opnoemt.. zoals slijtage van je cilinder, hoe goed alles afgesteld is, zelfs de hoeveelheid lucht in je banden heeft al invloed...
 
][ Yamaha YZF R6 ][ Mazda 323Coupé ][
Frysk 1-3-2011 20:20 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kurzel
[...]

minstens 2345098

Wij kunnen je niet vertellen hoe hard dit gaat.. Dat ligt namelijk aan veeel meer factoren dan jij opnoemt.. zoals slijtage van je cilinder, hoe goed alles afgesteld is, zelfs de hoeveelheid lucht in je banden heeft al invloed...


een richting kun je altijd noemen

ik denk zelf dat je wel 60 kunt halen met originele cilinder en homoet pijpje, of het fijn rijd is een 2e
 
giggitybyte
damy van eetvelde 1-3-2011 20:22 Print reply
Posts: 29
Ik zou al blij zijn als hij gewoon wat hoger in toeren zal gaan.
Kan je me dat zeggen ?
 
JB1 1-3-2011 20:23 Print reply

Posts: 14881
Dit is zo'n beetje de meest ongelooflijk kutte combo die je had kunnen uitkiezen

Homoet is een hoogtoerige 70cc pijp
En je hebt een laagtoerige 50cc.

Er zal in geen velden of wegen een powerband te vinden te zijn.

Zoek naar een proma uitlaatje. (liefst bovenlangs(
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Kurzel 1-3-2011 20:24 Print reply

Posts: 2369
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: damy van eetvelde
Ik zou al blij zijn als hij gewoon wat hoger in toeren zal gaan.
Kan je me dat zeggen ?

Zoals Kenny al aangaf, is de ori-cilinder nogal laagtoerig..
Powerband zit dus in de lage toeren, en niet in de hoge.

Waar de powerband van de uitlaat wel zit.

Wat voor uitlaat heb je nu?
Als het de ori pijp is, zou ik eens een tandje kleiner bij je voortandwiel gaan.
 
][ Yamaha YZF R6 ][ Mazda 323Coupé ][
damy van eetvelde 1-3-2011 20:28 Print reply
Posts: 29
een standaar uitlaat met proma demper
 
JB1 1-3-2011 20:28 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: damy van eetvelde
een standaar uitlaat met proma demper


Gooi er dan maar gauw een proma voorbocht op

Edit: En een 70cc, want 50cc AC-SH is gewoon crap

Dit bericht is gewijzigd door JB1 op 1-3-2011 om 20:28 uur.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!

Dit topic is 1242 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved