Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Y stuk maken voor dubbele uitlaat

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
MF: Paus is pietjak
MF: Tomos veering
BeF: Motorhispania r...
BeF: zoektocht naar ...
MF: Yamaha DT 50 mx ...
BeF: Honda nsr afste...
BeF: AM6 Geen massa ...
BeF: aprili sr50 dit...
MF: Vakantie uitrust...
Project: MTX80s moto...
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
A: Verkocht - mag ve...
A: Beta RR 125 2 tak...
G: Tankkap suzuki ts...
G: Banden
A: Rieju MRT 2014
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
User: Eekie
User: wilfredJ
Bromfiets: Skyteam D...
User: jd boer
Motor: KTM EXC
Bromfiets: Puch Maxi
User: Nick
User: thom7647
Auto: Overig Onbeken...
Auto: Overig Onbeken...
   Online Users
   Er zijn 752 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #63893 - Y stuk maken voor dubbele uitlaat
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
Dit topic is 8794 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Maeddy 28-2-2011 17:10 Print reply

Posts: 1059
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gerard1793
Rens heeft het niet over de prestatie's, dubbele demper op een eencilinder tweetakt is gewoon pauper


Dat werd niet vermeld.

Wat je zegt klopt inderdaad. Zo'n y-stuk zorgt voor minder weerstand in je tail waardoor de drukgolf gemakkelijker uitdooft en zijn effect verliest. Ofwel verlies in topvermogen.
 
GO YAMAHA ! ! ! ! ! ! !
Gerard1793 28-2-2011 17:14 Print reply

Posts: 4006
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Maeddy
[...]


Dat werd niet vermeld.

Wat je zegt klopt inderdaad. Zo'n y-stuk zorgt voor minder weerstand in je tail waardoor de drukgolf gemakkelijker uitdooft en zijn effect verliest. Ofwel verlies in topvermogen.

TS heeft een CPI SM > tweetakt.
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!

Dit topic is 8794 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved