Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - welke begrenzer voor Derbi Gpr

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1052 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #63872 - welke begrenzer voor Derbi Gpr
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 12114 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

ouddorpluuk 26-2-2011 14:14 Print reply
Posts: 103
nou bedankt voor je hulp in iedergeval

wel beetje jammer dat je alles zo anders lees ik probeer gwwn wat kennis te winnen om zo een juiste beslissing te nemen

** en trouwens ik zoek al een hele week op internet hoe ik het het best kan doen !


 
Marcooow 26-2-2011 14:17 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ouddorpluuk
nou bedankt voor je hulp in iedergeval

wel beetje jammer dat je alles zo anders lees ik probeer gwwn wat kennis te winnen om zo een juiste beslissing te nemen

** en trouwens ik zoek al een hele week op internet hoe ik het het best kan doen !




ik bedoel gewoon dat je niet zoveel op internet moet zoeken maar beter zelf bij jouw brommer kan kijken hoe je het beste iets kan maken

brommer van jouw kan toch anders zijn omdat je een andere carb of uitlaat hebt en dan moet je die op een hele andere manier erop zetten
 
faster than a bullet!
ouddorpluuk 26-2-2011 14:19 Print reply
Posts: 103
ja klopt daar heb je gelijk in

nu snap ik het wel dan natuurlijk

maar ik heb alleen de kans op een aan/uit begrenzer te plaatsen denk ik om die het best te verstoppen,..

iets met mijn uitlaat doen word hem niet daar kan ik moeilijk bij en dat ziet de politie als ik daar iets mee doet.

en iets met mijn gas,...jah dat kan ook maar dat merken ze zo dat hij voor de helft blokkeerd?

njah ik zal me best maar weer gaan doen op internet door te spitten en zelf oplossingen te bedenken dan maar

bedankt!

zeg t maar als je nog idee'n heb!

enorm bedankt!
 
Marcooow 26-2-2011 14:24 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ouddorpluuk
ja klopt daar heb je gelijk in

nu snap ik het wel dan natuurlijk

maar ik heb alleen de kans op een aan/uit begrenzer te plaatsen denk ik om die het best te verstoppen,..

iets met mijn uitlaat doen word hem niet daar kan ik moeilijk bij en dat ziet de politie als ik daar iets mee doet.

en iets met mijn gas,...jah dat kan ook maar dat merken ze zo dat hij voor de helft blokkeerd?

njah ik zal me best maar weer gaan doen op internet door te spitten en zelf oplossingen te bedenken dan maar

bedankt!

zeg t maar als je nog idee'n heb!

enorm bedankt!


het is zoiezo verdacht als je brommer boven de 100 loopt en je daarna op de roller gaat met 50/60


een begrenzer heeft eigenlijk weinig zin op een brommer die tegen de 100 aan loopt

waarom , omdat als ze jou zien rijden met 90/95 en je daarna op de roller zetten en je brommer loopt ineens 60 dan word het verdacht

ookal zien ze niet dat je 95 rijd, ze kunnen er toch achter komen en je bent al helemaal de lul als je een begrenzer hebt

of je moet overal rustig rijden zodat het niet opvalt dat je te hard rijd maar waarom zou je met een brommer die 95/100 kan 50 gaan rijden

begrenzer heeft alleen zin als ze jou nog niet hebben zien rijden en ze je voor de zekerheid op de roller willen zetten

maar een beetje slimme agent ziet ook wel het verschil tussen een snelle pijp en de originele
 
faster than a bullet!
ouddorpluuk 26-2-2011 14:30 Print reply
Posts: 103
klopt helemaal

ik hou een begrenzertje regelen die mij 75 zou laten rijden of rond de 70,..

want een slimme agent ziet dat hij een ander geluidje heeft en al die niiuwe dingen, uitlaat, en uiterlijk.

maar ik wou dus een begrenzer hebben voor het geval:

als ik naar school rijd dan heb je soms 1 x int jaar of wel meer een rollertje,.. en dan staar er een motor agentje die komt je ophalen ( die voor je staat zeg maar 500 meter verder ) en dan kan ik hem activeren

zodat ik 70 gaat op de roller,.. dan kom ik er wel goed uit.. en is het ewl redelijk geloofwaardig

maar nu nog een begrenzer vinden

bedankt!
 
Floris-tsx 26-2-2011 17:00 Print reply

Posts: 3225
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
[...]


zelf ervaring met een derbi die dat rijd?


Jep, gozer uit t dorp had een gpr die 120 reed. professioneel getuned en weet ik t allemaal. 4 maandjes leuk gereden....

Alles was gaar. bloklagers helemaal naar de aids, dus verkocht.

ontopic:

Gewoon condensatortje plaatsen en klaar.



Dit bericht is gewijzigd door Floris-tsx op 26-2-2011 om 17:01 uur.
 
Iedereen kan professioneel worden
Marcooow 26-2-2011 18:31 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Floris-tsx
[...]


Jep, gozer uit t dorp had een gpr die 120 reed. professioneel getuned en weet ik t allemaal. 4 maandjes leuk gereden....

Alles was gaar. bloklagers helemaal naar de aids, dus verkocht.

ontopic:

Gewoon condensatortje plaatsen en klaar.



Dit bericht is gewijzigd door Floris-tsx op 26-2-2011 om 17:01 uur.


ben jij blind ofzo?
die andere kerel rijd met 50cc en echt niet alles getuned dus vind ik een beetje dom dat je dit dan met elkaar wil vergelijken

het lijkt me dat je zelf ook wel snapt dat als je alles tuned je en je dat ding 4 maand lang af gaat raggen op de weg dat het ding dan gaar word

stop maar is een paar 100 in je tsx, alles maximaal tunen, durf te wedden dat als je dan 4 maand verder bent jouw blok ook helemaal naar de tering is
 
faster than a bullet!
Tobias Verhoef 27-2-2011 21:47 Print reply

Posts: 1832
Lees dit maar eens door:

http://www.brommerforum.nl/showtopic/11715/1

http://www.brommerfo...ofile/voertuig/10606

(bij de laatste link staat het een bijna onderaan)

Als je dat allemaal hebt gelezen ga je bij je brommer kijken en zelf eens nadenken wat slim is om te maken.


Maar voor elektrische begrenzers hebben ze tegenwoordig apparaten die kunnen zien of je een elektrische begrenzer gebruikt. Maar die apparaten gebruiken ze alleen als hij voor technische controle wordt meegenomen. Mijn voorkeur gaat uit naar mechanische begrenzers omdat tegenwoordig de politie zo gericht is op elektronische begrenzers dat ze minder op de mechanische letten.
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????

Dit topic is 12114 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved