Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Contest Forum - Photoshot 9.31

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1057 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Contest Forum - Topic #63844 - Photoshot 9.31
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 6908 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kenny77 21-2-2011 16:37 Print reply

Posts: 29286
De 125 uit dat jaar was ook nog een twin



Erg mooie machines, misschien wel de tofste crossers ooit gemaakt.
 
Sypie_Honda 21-2-2011 18:19 Print reply

Posts: 13830
volgens mij mag je bij de KNMV motorcross niet deelnemen met een motorfiets die meer dan 1 cilinder heeft.

wel ultiem vette machines natuurlijk.

Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 21-2-2011 om 18:19 uur.
 
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
kenny77 21-2-2011 18:30 Print reply

Posts: 29286
Ik meen ergens gelezen te hebben dat deze nog in japan hebben gereden en dat ze zo snel waren dat er toen een verbod op meer cilinders kwam.

Maargoed ik was er niet bij dus ik kan niks bevestigen.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 21-2-2011 om 18:31 uur.
 
antonhonda 21-2-2011 18:36 Print reply

Posts: 3616
nog meer fotos ?
 
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud
kenny77 21-2-2011 18:43 Print reply

Posts: 29286
van de twin: http://www.mxworksbi...81_RC125M_photos.htm

Van de begin post:



Bovenstaande had schijnbaar een roterende inlaat EN uitlaat.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 21-2-2011 om 18:44 uur.
 
thunderbird - Forum en Sales Moderator 21-2-2011 18:44 Print reply

Posts: 7728
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: antonhonda
nog meer fotos ?

ik zou zeggen; verder in kenny's profiel ofzo
deze ga ik namelijk sluiten
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!

Dit topic is 6908 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved