Forums
Afdelingen
Zoek
Personal
Je bent niet ingelogd.
Contest Forum - Photoshot 9.31
Log in
Registreer
Zondag 24 november 2024
Topics
MF
-
TF
-
EF
-
UF
MeF
-
PF
-
BeF
-
CF
Sales
Brommers
-
Blok
-
Cilinder
Overige Updates
FAQ
-
KB
-
Nieuws
-
Gallery
Links
-
Projecten
Online Users
Er zijn 1057 users online.
Brommerforum.nl wordt gehost door:
Topic:
Print topic
Zoek topic
Terug naar CF
Contest Forum - Topic #63844 - Photoshot 9.31
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina:
1
,
2
<
Vorige pagina
Dit topic is 6908 keer bekeken.
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
kenny77
21-2-2011 16:37
Posts: 29286
De 125 uit dat jaar was ook nog een twin
Erg mooie machines, misschien wel de tofste crossers ooit gemaakt.
Sypie_Honda
21-2-2011 18:19
Posts: 13830
volgens mij mag je bij de KNMV motorcross niet deelnemen met een motorfiets die meer dan 1 cilinder heeft.
wel ultiem vette machines natuurlijk.
Dit bericht is gewijzigd door Sypie_Honda op 21-2-2011 om 18:19 uur.
wat niet kan is nog niet uitgevonden.
kenny77
21-2-2011 18:30
Posts: 29286
Ik meen ergens gelezen te hebben dat deze nog in japan hebben gereden en dat ze zo snel waren dat er toen een verbod op meer cilinders kwam.
Maargoed ik was er niet bij dus ik kan niks bevestigen.
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 21-2-2011 om 18:31 uur.
antonhonda
21-2-2011 18:36
Posts: 3616
nog meer fotos ?
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud
kenny77
21-2-2011 18:43
Posts: 29286
van de twin:
http://www.mxworksbi...81_RC125M_photos.htm
Van de begin post:
Bovenstaande had schijnbaar een roterende inlaat EN uitlaat.
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 21-2-2011 om 18:44 uur.
thunderbird
- Forum en Sales Moderator
21-2-2011 18:44
Posts: 7728
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: antonhonda
nog meer fotos ?
ik zou zeggen; verder in kenny's profiel ofzo
deze ga ik namelijk sluiten
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
Dit topic is 6908 keer bekeken.
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina:
1
,
2
<
Vorige pagina
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved