Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 28mm Keihin

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1114 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #63800 - 28mm Keihin
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2347 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

bro123 9-3-2011 17:06 Print reply

Posts: 901
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: luukieshot
[...]


hoeso heeft 28mm geen nu op een standaard dt80 cillinder?
ik rijd met de GE3 cillinder voor een honda mbx ( ook 80cc) en ik rijd met 26mm.. nou merk ik het wel met het zuipen. maar heb veel meer kracht


oud..
 
they`re expensive, useless, inefficient, wasteful, dirty and noisy. but boy do we love them.
grasmaaier89 9-3-2011 17:27 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bro123
[...]

oud..



heeft niks met leeftijd te maken...


Hij doelde (waarschijnlijk) op het feit dat die extra 8mm overbodig is omdat het teveel is voor een 80cc en dat je er dan misschien 5km/h harder ermee gaat vergeleken met een 20mm carb.
Plus je zuipt 2x zoveel...


 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
kenny77 9-3-2011 17:50 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: luukieshot
[...]hoeso heeft 28mm geen nu op een standaard dt80 cillinder?
ik rijd met de GE3 cillinder voor een honda mbx ( ook 80cc) en ik rijd met 26mm.. nou merk ik het wel met het zuipen. maar heb veel meer kracht



Pak eens een originele dt80 cilinder en leg die naast een mbx80 cilinder dan zie je meteen wat ik bedoel.

Zijn totaal verschillende cilinders en dus ook niet te vergelijken.
28mm is te groot voor een originele dt80mx cilinder.
 

Dit topic is 2347 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved