Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - MT loopt eindelijk maar...

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1069 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #6380 - MT loopt eindelijk maar...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 507 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

SIWWN 22-11-02?16:54 Print topicpost
Posts: 7079
Me MT loopt eindelijk na gekut..

Zuiger neukte de bougie dus ik koperen ring eronder en kijken of ie toch weer hetero was en jawel...

2 weken later (na heel wat gepruts) komt kameraad en draait bougie eruit en jawel hoor..
Was weer homoseksueel geworden en dus neukte de zuiger de bougie weer, terwijl hij daarvoor met koperen ring weer goed was

Dit x 2 koperen ringen ertussen gedrukt en loopt weer...

Start goed/perfecht (wel aandouwen dan)
In de vrij en/of met koppeling in maakt hij mooi toeren (is gewoon goed dus) alleen een klein beetje trage gasreactie maar zodra je in de 1 zeten wilt gaan rijden dan is het nog slechter (letterlijk) optrekken dan een puch. Komt wel wat op toeren maar er gebeurd niet echt wat...

Heb de nieuwe olie vna de Aldi (15w40) weer afgetapt en er dit x maar cardan/versnellingsbak olie in gedonderd..

Deze olie is dunner (wel 80w90 ofsow) dus lijkt mij beter voor b.v. anti plak koppeling

Maar nog steeds geen resultaat.

Mijn setup:

70cc Eurocilindro getuned
20mm Mikuni met sproeier 150
luchtschroef heel ver uit
Luhao bocht die veel lekt zonder demper.

Dus in de vrij en met koppeling in gaat alles aardig goed maar met ontkoppellen is het 10x niks.

Who helps me?
 

-Michiel RS- 22-11-02?17:43 Print reply
Posts: 2803
-Gaar afgesteld
-Lange schacht bougie erin ipv korte schacht !!

Het is geen tsx, daar moetne lange schacht bougie's in ! Anders is het onmogelijk dat de zuiger je bougie neukt, want die zit erg diep als je gewoon een korte schacht gebruikt.
 
SIWWN 22-11-02?17:49 Print reply
Posts: 7079
Zit nu dacht ik wel een bougie erin van een TSX, is volgens mij wel lange schacht maar neukt de kop niet meer dus is wel goed vin ik..

hmm. Hij is nog niet afgesteld maar is niet echt superslecht..

En als ie in de vrij gewoon goed/aardig doet dan heeft dat toch niet met afstelling te maken?
 
SIWWN 22-11-02?20:28 Print reply
Posts: 7079
Weet niemand het probleem?
 
Steve_ZHC 24-11-02?03:52 Print reply

Posts: 2716
Quote:
Originally posted by: SIWWN

Weet niemand het probleem?


Ja jij grote gierige hondsdolle rat, koop een nieuwe bougie, met jouw set-up kan je denk ik het beste een Champion L86c nemen, die dingen van NGK hielden het bij mij maar 25 km uit en de Champion's rond de 100 km, later bleek
1. mijn bobine verneukt te zijn,
2. mijn bougiedop gaar te zijn.

Ik heb in de RS (vanwege de HPi/80cc) een NGK B-10-EGV, een bougie die gebruikt word in de crosserij (ook al heeft een kameraad van me een gewone NGK B8 langeschacht in z'n 250cc crosser, deze slaan veel meinder snel vet, maar kunnen minder hoge toeren aan), reed de machine al een stuk gelukkiger mee, en ze zijn hopelijk beter als die krengetjes in de gele doosjes, dat spul is ?cht prut... vinnik
 
SIWWN 24-11-02?12:12 Print reply
Posts: 7079
Vindt je mijn setup ruut dan?
Verrote pijp niet eens zo'n hpi off binnenrotor shit

Maar ik heb er nu een NGK B9ES in... kwam uit de tsx.. .Jongen zei dat die voor een crossmoter was (hij is ook crosser)

Dus ik mot een Champion L86c halen.. wat kosten die krengen wel niet?

En ik heb er een splinternieuwe NGK dop opgezet (5 Ohm)

Zet er eerst weer een originele pijp op want die kanker Luhoa zit een scheur in...
 
marcel 24-11-02?16:24 Print reply

Posts: 1533
mischien is je cilinder wel TE ver getuned.(doodgetuned)
 
SIWWN 1-12-02?16:31 Print reply
Posts: 7079
Heb vanmiddag effe gekeken of ie valse lucht trekt en jawel hoor..

Had met starter pilot gespoten bij spruitstuk en begon anders te lopen, of het kwam misschien in de carburateur maar dacht het niet..

Ik heb er wat vloeibare pakking op gesmeerd en effe half uurtje laten drogen en hij rijdt alweer ietsjes beter..

Optrekken is nog steeds kut maar in de 1 komt ie na 20 seconden eindelijk op toeren en begint dan een beetje te trekken (powerband) en als ik dan overschakel naar de 2 dan valt ie weer terug en na +- 15 seconden komt ie heeeeeeel langzaam op toeren en komt dan weer () in de powerband en
begint dan weer wat te trekken.
Dan schakel ik over naar de 3 en dan blijft ie op hele lage toeren rijden als je mazzel hebt, als je pech heb valt ie helemaal terug...
Reed ongeveer 30

Ik ging zo op het fietspad langs de provinciale weg rije (zonder helm en demper) zag ik zo'n kanker DNA rijen en ik was onderhand weer bij mijn garage aan het prutsen en ik ga weer effe rijen zie ik die kneus weer, ik kijk dus effe achterom en die gast ook hehe



Wou gisteren bougietje,luchtfilter en een tussenstuk kopen voore m'n demper was die klotezaak op zaterdag dicht GVD (Bouwman in Etten)

Maar wie weet het probleem?
 
NSR RULEZZ 1-12-02?19:36 Print reply

Posts: 4934
koop nieuwe pakkingen en vlak je zooi af gooi er voor de lol een andere sproeier in
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???

Dit topic is 507 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved