Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Gianelli conti uitlaat opknappen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1116 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #63799 - Gianelli conti uitlaat opknappen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 3165 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

tumtum100 13-2-2011 22:07 Print topicpost
Posts: 8
Hallo,

Ik heb een Gianelli conti uitlaat hier maar ik wou de lasnaden gaan terug te brengen door het te branden met een gasbrander maar ik krijg telkens dikke lasnaden wat er helemaal niet uitziet. Heeft iemand een manier om de lasnaden wat dunner en netjes te krijgen ik heb zelf alles geprobeerd.

Alvast bedankt,
 

groenedennis 13-2-2011 22:09 Print reply

Posts: 131
tumtum100 13-2-2011 22:13 Print reply
Posts: 8
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: groenedennis
http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/172
astu :p gr


Heb ik al doorgelezen, ook Faq en How-to's op andere forum. Maar in deze uitleg staat eigelijk niks van hoe je de lasnaden netjes en dun krijgt want ik wil geen dikke lasnaad
 
JB1 13-2-2011 22:15 Print reply

Posts: 14881
Tsja, is al verneukt, krijg je nooit meer terug.

balen, nieuwe halen
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Paul de Salmiakbal 13-2-2011 22:16 Print reply

Posts: 5285
Rustig verhitten, als je ziet dat het verkleurt stoppen met verhitten, als je dan nog door gaat worden ze idd te dik.
 
tumtum100 13-2-2011 22:17 Print reply
Posts: 8
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul de Salmiakbal
Rustig verhitten, als je ziet dat het verkleurt stoppen met verhitten, als je dan nog door gaat worden ze idd te dik.

Maar als ik dan zeg maar de uitlaat rond ga word die nog steeds dik en als je het weer te snel doet komt er niks
 
-simon- 13-2-2011 22:47 Print reply

Posts: 8211
wat voor een brander gebruik je?
mischien dat die te weinig warmte geeft waardoor je te lang moet stoken en daarmee dus heel de uitlaat warm maakt.
met een sterkere brander heb je sneller de plek die je heet wil hebben heet en de rest minder.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed

Dit topic is 3165 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved