Gister ff foto's gemaakt met de digicam van een vriend..
..........
Hele nette Citta Gilera te koop.
Kleur is roze/paars en wit ( met groene acenten )
Loopt nu 40-45 km/h... Kan wel sneller met een nieuw uitlaatje denk ik, deze zit
er al heel lang onder dus denk dat ie pittig dichtgekoold zit.
Snelle City Power uitlaat ( imitatie origineel ) voor de rest volledig
origineel!!
Start zelfs na weken stilstaan binnen 1 meter aanlopen! Dat wijst wel op een
zeer goed motorblokje!
Broodjes zadel voor duopassagier, groen foam om het stuur heen. Race
koplampkapje
Paar weken terug gekocht van de 1e eigenaar, daarna paar meter mee gereden.
Alle boekjes aanwezig, onderhoudsboekje, verzekeringsbewijzen van elk jaar dat
ie verzekerd is, en alle aankoopsbonnen ( echt alles, zelfs van de bougie's !! )
Echt een leuk leuk en betrouwbaar brommertje om lekker mee naar school te
rijden!
NSR frame:
Eerste foto is een beetje vaag...
Maar dit is dus me NSR frame.. al wat kaalgehaalt met een verf afkrabber.
Je ziet vooral op de eerst foto heel mooi de stepjes!! Vooral de duo passagier stepjes vind ik bruut!
En een bokje om zonder standaard te kunnen staan, je moet hem er wel alleen op tillen, maarja dat gaat wel, gaat meer om het idee.
De kenners zien misschien wel dat er veel onnodige bende vanaf is.
Ook het bakje onder de buddy is bijgewerkt, moet een echt bagagebakje worden ( ketting en papieren, moet net kunnen )
Links origi NSR-50 cilindertje, rechts Charmo 50 cc ( imitatie ) moet nog eens getuned worden, cilinder is wel afgevlakt.
Bende... Die band die je ziet.. die heb ik nog snel van de velg af gehaald voordat ik die verkocht.. Is de dikste die op Honda past.. In een MT met MTX achterbrug, en dan helemaal achterin de kettingspanners, zit de ketting net tegen de band aan! Dus die is beetje bijgesneden op die puntjes ( Avon Gripster ofzo )
Luhao MT bocht en originele NSR uitlaat
Honda MT
50 snel, 12 mm, imitatie bocht.. blablabla
Alles gepoadercoat of anders roestvrij staal!
Engiste minpuntjes: stomme verf op de tank, uitlaat roest om de 4 weken, weinig profiel op de achterband, voor de rest perfect!!