Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - ik moet de honda eer verdedigen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 827 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #6378 - ik moet de honda eer verdedigen
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3270 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

PlaceR 13-12-02?17:18 Print reply
Posts: 1588
er wordt waarschijnlijk neit meer geraced.

laatst reed ik samen met vriend (david van de gilze meeting) nar moergestel en daar reedt hij volgas en ik reedt hem vrolijk emt 80vorbij (af en toe wil me nsr wel opeens lekker fel zijn very strange) en nou houdt hij zijn bekkie wel tegen me dicht dus problem solved.

maar optrekken haal ik inderdaad niet
 
Pingu 13-12-02?17:26 Print reply
Posts: 1842
70 malossi op nsr kun je toch ook helemaal niet vergelijken met een evo 50...... ik zeg toch het aanbod van cilinders voor nsr stelt geen fuck voor, weleens een 50evo gezien..? ik wel vergelijk die maar met een malossi.. er is vrijwel geen een snelle nsr cilinder, misschien de gt4 marjah, wie heeft die? of iets uit japan, maar ja wie heeft die..
op acceleratie win je trouwens niet nee maar met goede cil op top wel.. alleen veel mensen met een scooter hebben veel geld, en kopen dus meteen het duurste/beste/snelste..., maar waarom laat jij je nsr in zijn vrij staan bij stoplicht?????

[Dit bericht is ge-edit door Pingu op 13-12-02 17:31]
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
-Zeroed in- 13-12-02?17:38 Print reply

Posts: 3255
en als je nou eens zorgt dat je altijd in je powerband kan overschakelen?

 
Pingu 13-12-02?17:56 Print reply
Posts: 1842
ja dat moet natuurlijk ook daarop pas je je vertanding aan. maar hoe hoogtoeriger je gaat, hoe krapper de powerband (meestal) met scooter kun je altijd in powerband zitte, dus magtie ook heel hoogtoerig zijn, schakel opzich ook wel alleen met krappe power band moet je heb erg kort vertanden en rijd je weer sloom en verlies je veel tijd met schakelen... conclusie, wil je alles kwijttrekken koop een scooter, wil je keisnel zijn koop een schakel, wil je iets moois hebben koop ook een schakel
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Blukaap 13-12-02?18:03 Print reply

Posts: 10006
Idd, cilinders voor NSR zijn gewoon niet te vergelijken met scootercilinders.
Maar ze zijn wel veeeeeel goedkoper.

Een NSR zul je wel goedkoper hard kunnen laten gaan denk ik.
 
Bastila is lief
Hans F 13-12-02?18:05 Print reply
Posts: 4326
Pingu, je vergat nog iets: wil je ook laag in toeren kunnen rijden, koop een schakel.
 
Blukaap 13-12-02?18:55 Print reply

Posts: 10006
Scooter met handmatige koppeling zou dat ook wel een beetje mee moeten kunnen .

Lijkt me wel een idee, scooter met handmatige koppeling.
 
Bastila is lief
NSR JunK 13-12-02?20:00 Print reply

Posts: 2339
heb altijd gedacht dat een 70cc malossi voor NSR tog wel een redelijk brute cilinder was.. maar een scooter met snelle pijp en 50evo/mhr kan een NSR met 70mal 18keihin en MK uitlaat tog niet bijhouden? en kwa optrekken blijft die NSR tog ook wel sneller?
 
Blukaap 13-12-02?20:23 Print reply

Posts: 10006
In jouw geval trekt die scooter je waarschijnlijk compleet stront, top zal je wel winnen, maja, dan moet je eerst weer 20KM inlopen .
 
Bastila is lief
NSR JunK 13-12-02?20:30 Print reply

Posts: 2339
Quote:
Originally posted by: Blukmeester

In jouw geval trekt die scooter je waarschijnlijk compleet stront, top zal je wel winnen, maja, dan moet je eerst weer 20KM inlopen .


en waarom in MIJN geval? volgens mij kan ik nog best rijden ik ga teminste over de weg kan jij met je yellow supmarine niet zeggen

maar ff serieus je moet met een 70!CC malossi een 50!cc malossi er tog wel dik uit kunnen rijden?
 
Blukaap 13-12-02?20:32 Print reply

Posts: 10006
Een malossi 50 giet misschien, maar een MHR/EVO die goed afgesteld is trek je gewoon niet kwijt met die setup.

btw: wie heeft er hier een MBX80 blok verknald door d'r een 4-bak in te zetten en daarna te ruilen voor een gare malossi en d'r een paar centjes bij te krijgen...
Als we dan toch bezig zijn.
 
Bastila is lief
NSR JunK 13-12-02?20:39 Print reply

Posts: 2339
Quote:
Originally posted by: Blukmeester

Een malossi 50 giet misschien, maar een MHR/EVO die goed afgesteld is trek je gewoon niet kwijt met die setup.

btw: wie heeft er hier een MBX80 blok verknald door d'r een 4-bak in te zetten en daarna te ruilen voor een gare malossi en d'r een paar centjes bij te krijgen...
Als we dan toch bezig zijn.


tis dus tog zo erg :n niet verwacht..

en hoezo verknalt? ik wil graag een 6bak in mn NSR nou wat is daar mis mee dan? jij bent 18 en ik 16... ik had idd ook met 80 blok kunnen gaan rijden maar waarom zou ik? ik heb nu een 6bak in mn 50blok+ een 70cc malossi, en dat koste me intotaal als die malossi gehoont is en er een nieuwe (malossi zuiger) erin zit,

120 euro en dan heb ik een perfect werkende 6bak en een perfect cilinder, die malossi kost nieuw al 170 dus wat heb ik dan zo verkeerd gedaan?

en dat over je yellow submarine was niet kwaad bedoel ofzo maar wie de bal kaatst kan hem te.......
 
Blukaap 13-12-02?20:47 Print reply

Posts: 10006
Ik kaatste in de 1e plaats de bal al niet, ik doelde nl niet op jou rijkwaliteiten (waar ik verder ook niks van weet, dus kan ik weinig van zeggen), maar op je setup.

En als je gewoon dat MBX80 blok d'r onder had gelegd was je goedkoper uit geweest en had je iets minder hard gereden, maar met veel minder toeren.
Of je had mijn mlossi kunnen kopen .
 
Bastila is lief
Blorn 13-12-02?20:49 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Originally posted by: NSR JunK

maar ff serieus je moet met een 70!CC malossi een 50!cc malossi er tog wel dik uit kunnen rijden?
denk nou eerst eens na voor je wat blaat.. daarom word het tijd voor een pro/tuningforum, en als het aan mij ligt moet jij nog heel wat lezen en leren voordat je toegang zou kunnen krijgen..

overigens kost een nieuwe malossi voor nsr op 50cc.nl 159 euro..
 
Ralf 13-12-02?20:52 Print reply

Posts: 9073
Scooter trek je er nooit uit met je NSRtje, die kan namelijk altijd in zn powerband blijven rijden, en omdat ie altijd hetzelfde toerental draait zn powerband zo smal mogelijk maken (pieken)
Wat je dus absoluut niet kan met een schakel, omdat die niet traploos is...

Evo50 met origi vertanding en beetje fatsoenlijke uitlaat, evo50 of C20 draait 13k, top van 100 ofzo...

En dat zal je ook niet zomaar halen met je Malossi70 gietje...

Face it, scooters hebben nou eenmaal een voordeel op dat gebied..
 

Dit topic is 3270 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved