Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Honda mt5 dingetjes

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 679 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #63766 - Honda mt5 dingetjes
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 5755 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

JB1 11-2-2011 7:31 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


2-3mm

je gebruikt een 10tons pers om het rond te walsen ofwa


Het hoeft niet rond he (:
Het is gewoon de aansluiting op de pijp en cilinder. Daar hangt zo'n beetje de hele pijp aan op een MT.

Edit: Jullie denken vast aan een opmaat uitlaat. ik had het puur over de flens.

Dit bericht is gewijzigd door JB1 op 11-2-2011 om 9:35 uur.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Maup 11-2-2011 9:45 Print reply

Posts: 4353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


2-3mm

je gebruikt een 10tons pers om het rond te walsen ofwa

Flens van honda is zo'n vlindervormig ding met 2 gaten heah. Hoef je niks aan te walsen.
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
j0ren 11-2-2011 11:39 Print reply

Posts: 1298
Ik denk dat ik eerst een kant en klare uitlaat koop voor mn MT.
Daarna las ik wel een keertje een om, maar ik wil eerst gewoon kunnen rijden.

Zal ik dan gewoon een proma 125cc nemen, of raden jullie een andere aan?

 
ach ik ken wel idioten die hun cilinderkop vlakken met een stoeptegel
JB1 11-2-2011 12:40 Print reply

Posts: 14881
Pak dan maar een Proma 80cc. Ook al krijg je nooit vermogen dan.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
j0ren 11-2-2011 18:21 Print reply

Posts: 1298
Hoezo zou ik dan een 80cc proma op een 125cc zetten?
Dat lijkt me toch een beetje onlogisch?

Heb net PMetje gehad van iemand, hij had nog een kx85 uitlaat voor me. Even aanzien wat dat allemaal gaat kosten enzo, maar ik ga er wel eentje omlassen


 
ach ik ken wel idioten die hun cilinderkop vlakken met een stoeptegel
j0ren 12-2-2011 11:56 Print reply

Posts: 1298
Even een project pagina aangemaakt : http://www.brommerfo...cts/detail_main/1601

 
ach ik ken wel idioten die hun cilinderkop vlakken met een stoeptegel
Tobias Verhoef 12-2-2011 21:24 Print reply

Posts: 1832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: j0ren
Hoezo zou ik dan een 80cc proma op een 125cc zetten?
Dat lijkt me toch een beetje onlogisch?

Heb net PMetje gehad van iemand, hij had nog een kx85 uitlaat voor me. Even aanzien wat dat allemaal gaat kosten enzo, maar ik ga er wel eentje omlassen




Nou omdat er geen 125 proma bestaat.
Eigenlijk zijn alle uitlaten voor honda tot max 80cc en dan zijn ze nogsteeds super sloom. Ook al wil je een snelle uitlaat dan moet je een 125cc crosser uitlaat omlassen maar dat is al vaak genoeg gezegd.


 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????

Dit topic is 5755 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved