Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Resonantie am6 rs nm

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 896 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #63718 - Resonantie am6 rs nm
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3751 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Maup 3-2-2011 17:19 Print reply

Posts: 4353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club

vergeet niet je ori bobine aan te sluiten, dalijk krijgen we een topic dat je brommer het niet meer doet nadat je van ontsteking gewisseld bent


Zo stom ben ik nou ook weer niet

Ik zal morgen wel ff een am6 vliegwieltrekker ergens proberen te hosselen dan.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marjo
En je vliegwiel? zit die wel helemaal recht bevestigd?

Ja, die zat gewoon goed op de kruktap.
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
Royal Club 3-2-2011 17:20 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Maup
[...]


Zo stom ben ik nou ook weer niet

Ik zal morgen wel ff een am6 vliegwieltrekker ergens proberen te hosselen dan.

[...]

Ja, die zat gewoon goed op de kruktap.


Voor je polini moet je gewoon een HPI trekker gebruiken
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Maup 3-2-2011 17:21 Print reply

Posts: 4353
voor m'n polini heb ik een zelfgebouwde.
Voor m'n ori ontsteking die nog op m'n andere blok zit heb ik nog geen trekker.

Dit bericht is gewijzigd door Maup op 3-2-2011 om 17:34 uur.
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
jr customs 3-2-2011 17:31 Print reply

Posts: 1057
Het is idd geen doen, het rijden zoals het nu gaat, boven de 6000 toeren wordt het gewoon eng.
het voelt idd alsof er iets niet goed zit bij de balansas of de kruk maar wat zou ik ook echt niet weten.
Om te meten of je kruktap krom is kan je er toch ook gewoon een draai aan geven en dan iets erlangs houden en kijken of hij afwijkt...
hoewel ik het wel een best idee vindt om de complete ori ontsteking terug te bouwen en te testen maar je hebt je blok er zeker al onder uit?

Nouja je kunt hem altijd nog verkopen aan een vrouw die al een tijd droog staat
 
Tobias Verhoef 4-2-2011 12:05 Print reply

Posts: 1832
Zijn je krukwangen misschien verdraaid?
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
Leen 4-2-2011 12:15 Print reply

Posts: 26877
geen magneet in je vliegwiel losgeraakt en opgeschoven?
 
Maup 4-2-2011 12:38 Print reply

Posts: 4353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tobias Verhoef
Zijn je krukwangen misschien verdraaid?

Geen idee. Dan zou er wel een afwijking in m'n krukastap te zien moeten zijn toch?
Bovendien zou ik niet kunnen bedenken waarom dat ineens zou gebeuren.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
geen magneet in je vliegwiel losgeraakt en opgeschoven?


Nope, vliegwiel is een polini rotor.

Dit bericht is gewijzigd door Maup op 4-2-2011 om 12:39 uur.
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
Leen 4-2-2011 12:40 Print reply

Posts: 26877
ah ok, over het hoofd gezien.
 
JB1 4-2-2011 12:58 Print reply

Posts: 14881
Komt het echt door de toeren?
En niet de snelheid?

Heb je al eens geprobeerd rubberen busjes er tussen geprobeerd?
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
jr customs 4-2-2011 13:08 Print reply

Posts: 1057
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Komt het echt door de toeren?
En niet de snelheid?

Heb je al eens geprobeerd rubberen busjes er tussen geprobeerd?


Het is ook bij stilstaan dus in zn vrij, en zelfs met de koppeling in...
en het is niet zomaar een trilling van een beetje irritand maar echt zo erg dat er nouwelijks mee te rijden valt.
 
JB1 4-2-2011 13:09 Print reply

Posts: 14881
Zuiger ff nakijken.
Ik had hetzelfde probleem,cilinder beetje bewerkt, en toen was het weg.

Nog geen idee hoe het kwam eigenlijk..
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Maup 4-2-2011 13:18 Print reply

Posts: 4353
Heb het probleem gevonden:



Spietje aan de koppelingskant op de krukas was dood waardoor het tandwiel dat de balansas aandrijft vrij over de krukas kon draaien.
Eigen schuld dus, had ik het maar beter vast moeten zetten.
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
XDr4g0nX 4-2-2011 13:26 Print reply

Posts: 3526
Iig een redelijke cheap fix.
 
Signature: [==||========] 20% complete
Leen 4-2-2011 14:09 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XDr4g0nX
Iig een redelijke cheap fix.



nou, ik neem aan dat de as waar het tandwiel opzit nu ook behoorlijk naar de ghetto is, incl het tandwiel zelf....

even monteren met loctite 638, dan moet ie het wel houden.
 
jr customs 4-2-2011 14:25 Print reply

Posts: 1057
In iedergeval goed dat je de oorzaak hebt gevonden, zijn de spiebanen nog een beetje oke?
 

Dit topic is 3751 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved