Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - aprillia kut blokken?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 910 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #6370 - aprillia kut blokken?
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2185 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Blorn 29-11-02?00:02 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Originally posted by: Sneks

Vriend van mij heeft een af1 europa, hier zit ook een rv4 blok op. Met 60cc eurokit ofzo. Ding wilde met geen mogelijk harder als 90.
Maar wie weet dat het met zo'n 80cc (was dat een metrakit? ) wel hard wil. Je kan het iig proberen.
nsr met volgende setup (de mijne dus..)
-70mal
-20mm (hij ook..)
-gevlakte kop
-tecno
-4bak (hij ook..)

is kansloos tegen die 80plinie, met 20mm en gianelli (die op 50cc.nl staat met dubbele dempers..) hij trekt en rijd gewoon veel harder als mij, ding heeft ontzettend veel koppel en rijd HARD, vooral voor een blok dat al zo oud is.. (hij heeft allereerste type af1...)

en wat subduc zegt, ik was dus die vriend en ik kreeg m vaak gewoon met geen mogelijk in zn 1 maargoed, hij maakte ook veel herrie (als je schakelde..) misschien zat er wel iets neit helemaal lekker ofzow..
 
Nasic 29-11-02?13:59 Print reply
Posts: 890
ouwe af1 blokken zijn gewoon gaar qua techniek, veel loopt snel kapot, zoals verns bak en koppeling.... ze zijn daarbij totaal niet snel te krijgen.
 
Ducati 900SS
Steve_ZHC 30-11-02?16:21 Print reply

Posts: 2716
Hmm, zijn er nog mensen die goed belichtte foto's hebben van RS'jes met een MBX blok eronder?

Want ik heb veel liever een originele 80cc MBX xilinder als een opgefokte 73,55cc (da's de op 1 na grootste cilinder verkrijgbaar; 49mm, de grootste is dacht ik 49,5 en zijn allebei van Top Performances geloof ik) alleen is zo'n inlaat op het carter wel veel beter hoorde ik van Lude (minder weerstand voor het mengsel omdat het gelijk al onder de zuiger zit ofsow).

En nu ga ik strax als mijn RS weer klaar is denk ik rond de 125 ofsow (24mm carb, HPi, 49mm cil met iets van 7 spoelpoorten, twv 15-43) en met een getunede MBX 80cc kan je denk ik wel de 135 halen en veel harder optrekken.
EN ER EVT. NOG een 98cc MALOSSI OP LEGGEN


Edit:

Doe mij trouwens maar een motor, veel leuker.
Als ik mijn RS klaar heb dan rijdt ik hem in en gaat 'ie weg, en dan haal ik mijn rijbewijs A (motor) en van het geld wat ik over heb koop ik een crosser.

[This message is edited by RS80_Racer on 30-11-02 16:30]
 
erikrulezz 1-12-02?12:05 Print reply
Posts: 382
Quote:
Originally posted by: NSR RULEZZ

dus ik kan mijn rv4 blok wel weggooien en er meteen een mbx blok onderleggen(als ik die ergens kan krijgen)


als je hem toch weggooit dan wil ik hem wel
ik heb nog een nsr 50 blok 4bak
en een mbx 80 blok 6bak
 
Saknet 5-12-02?19:24 Print reply

Posts: 10355
als een brommer "niet sneller te krijgen is" ligt dat aan de monteur niet aan de techniek

ik heb al vaker gehoord van mensen met ontsteking kapoet van zon ding, maarja dit is allemaal erg oud nieuws, ik snap dan ook niet dat sommigen hier bij complete illusies zweren maarja dat heb je dan huhhuhuhuh

conclusie: zon rv4 kan heel mooi lopen en kan makkelijk 30000km mee (zelfs opgevoerd) maar dan moet je er wel je aandacht bij houden bij het repareren monteren en onderhouden en precies weten waar je mee bezig bent is ook erg belangrijk.
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Pol de MT5 Crosser 5-12-02?19:54 Print reply

Posts: 2892
Siep Wokkel je stinkt gewoon want ik denk dat een RS blok wel beters is als een Derbi blok maar ja ik weet daar niks van want ik heb daar nooit aan gesleuteld. Dus wat lul ik eigenlijk weer Ik vind RS wel zeer ruig

[This message is edited by Pol de MT5 Crosser on 5-12-02 19:57]
 
http://www.cafedezolder.tk Biertje der bij?

Dit topic is 2185 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved