Hmm, zijn er nog mensen die goed belichtte foto's hebben van RS'jes met een MBX blok eronder?
Want ik heb veel liever een originele 80cc MBX xilinder als een opgefokte 73,55cc (da's de op 1 na grootste cilinder verkrijgbaar; 49mm, de grootste is dacht ik 49,5 en zijn allebei van Top Performances geloof ik) alleen is zo'n inlaat op het carter wel veel beter hoorde ik van Lude (minder weerstand voor het mengsel omdat het gelijk al onder de zuiger zit ofsow).
En nu ga ik strax als mijn RS weer klaar is denk ik rond de 125 ofsow (24mm carb, HPi, 49mm cil met iets van 7 spoelpoorten, twv 15-43) en met een getunede MBX 80cc kan je denk ik wel de 135 halen en veel harder optrekken.
EN ER EVT. NOG een 98cc MALOSSI OP LEGGEN
Edit:
Doe mij trouwens maar een motor, veel leuker.
Als ik mijn RS klaar heb dan rijdt ik hem in en gaat 'ie weg, en dan haal ik mijn rijbewijs A (motor) en van het geld wat ik over heb koop ik een crosser.
[This message is edited by RS80_Racer on 30-11-02 16:30] |