Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - beste laagtoerige uitlaat

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 961 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #63694 - beste laagtoerige uitlaat
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 8413 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

JB1 1-2-2011 18:51 Print reply

Posts: 14881
Beste laagtoerige uitlaat is een rechte pijp met een kleine doorsnede
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Marcooow 1-2-2011 18:52 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Beste laagtoerige uitlaat is een rechte pijp met een kleine doorsnede


fix jij voor hem ff een cilinder die 180 graden verdraaid is ?

Dit bericht is gewijzigd door Marcooow op 1-2-2011 om 18:52 uur.
 
faster than a bullet!
JB1 1-2-2011 18:53 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marcooow
[...]


fix jij voor hem ff een cilinder die 180 graden verdraaid is ?

Dit bericht is gewijzigd door Marcooow op 1-2-2011 om 18:52 uur.


Niet zo recht.
Geen expansie.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Aprilia RX 50 2003 1-2-2011 19:14 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Niet zo recht.
Geen expansie.


moet maar ff in mijn gallery kijken, dat is de beste laagtoerige uitlaat
liep 3000 toeren en reed in z'n 6 weg

mocht er iemand belang bij hebben wil er wel een pas maken, maar dan zit die ''demper'' er niet bij

Dit bericht is gewijzigd door Aprilia RX 50 2003 op 1-2-2011 om 19:16 uur.
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
Tobias Verhoef 1-2-2011 20:31 Print reply

Posts: 1832
Hoe hard moet de brommer gaan?

Want ook al wil je onder de 75/80 blijven dan is de standaard pijp de beste pijp.

Dit bericht is gewijzigd door Tobias Verhoef op 1-2-2011 om 20:32 uur.
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
fluppy123 1-2-2011 22:18 Print reply
Posts: 62
Liefst een 55-60.

Maar het is geen prop zoals er standaard in zit he.
Ik heb tw 13-72

En rij dus in hogere toeren voor die 50, maar ik zou graag het punt waarop hij echt begint op te trekken wat lager krijgen.

Nu is dat vanaf een 7000 toeren, maar bij 9000 stopt hij (door de prop, en dan rijdt hij dus 50)
Ik zou het lief die powerband zo vroeg mogelijk laten starten..
 
QingBai 1-2-2011 23:19 Print reply

Posts: 523
Op je vraag: Leovince V6
Op je probleem: Originele pijp
Op je topic: Search
 
Jagermeester
Tobias Verhoef 2-2-2011 18:01 Print reply

Posts: 1832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fluppy123
Liefst een 55-60.

Maar het is geen prop zoals er standaard in zit he.
Ik heb tw 13-72

En rij dus in hogere toeren voor die 50, maar ik zou graag het punt waarop hij echt begint op te trekken wat lager krijgen.

Nu is dat vanaf een 7000 toeren, maar bij 9000 stopt hij (door de prop, en dan rijdt hij dus 50)
Ik zou het lief die powerband zo vroeg mogelijk laten starten..



Nou dan heb je gewoon pech want laagtoeriger uitlaten als de standaard zijn er niet.
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????

Dit topic is 8413 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved