Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - gianelli conti.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 870 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #63633 - gianelli conti.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 4061 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

TOMDT50x 26-1-2011 17:13 Print topicpost

Posts: 15
hallo, ik lees veel dat de gianelli conti de snelste uitlaat is voor mijn yamaha dtx (am6), maar op de tomtom rij ik net 85 met wind mee. dit moet dan toch harder kunnen? of zit er een prop in? alvast bedankt.
 

Aprilia RX 50 2003 26-1-2011 17:15 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TOMDT50x
hallo, ik lees veel dat de gianelli conti de snelste uitlaat is voor mijn yamaha dtx (am6), maar op de tomtom rij ik net 85 met wind mee. dit moet dan toch harder kunnen? of zit er een prop in? alvast bedankt.


zal je ff de uitlaat eraf moeten pakken en kijken of er binnenin een vernouwing zit aan het begin van je uitlaat

en is ie wel goed afgesteld?
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
ErikVerkade 26-1-2011 17:15 Print reply

Posts: 980
gebruik de search even
als je dat niet weet moet je even de gebruiks aanwijzing van het forum doorlezen
 
het zelfde als hoe egels sex hebben, heel voorzichtig
stephan777 26-1-2011 17:24 Print reply

Posts: 7259
Wat is je twv?
 
Gerard1793 26-1-2011 17:38 Print reply

Posts: 4006
Spruitstuk enzo ook ontgrenst?
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
Marcooow 26-1-2011 17:50 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TOMDT50x
hallo, ik lees veel dat de gianelli conti de snelste uitlaat is voor mijn yamaha dtx (am6), maar op de tomtom rij ik net 85 met wind mee. dit moet dan toch harder kunnen? of zit er een prop in? alvast bedankt.


watdan wil je nog harder? 85 is hard zat voor op een wegbrommer. als politie je pakt ben je je rijbewijs kwijt
 
faster than a bullet!
lexyver 26-1-2011 18:00 Print reply
Posts: 553
Even kijken voor andere begrenzingen, Cdi kan nog begrenst zijn.
 
Group B rally, Some say it's just rally, I say is pornography!
Paultje Pils 26-1-2011 18:13 Print reply

Posts: 2110
Ik vindt 85GPS voor ori cilinder, met alleen een snellere uitlaat best netjes.
 
If you can't dodge it, ram it.
Marcooow 26-1-2011 18:14 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul_GTS50
Ik vindt 85GPS voor ori cilinder, met alleen een snellere uitlaat best netjes.


ja is wel netjes, als het echte km`s zijn
 
faster than a bullet!
BasX 26-1-2011 18:26 Print reply

Posts: 279
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marcooow
[...]


ja is wel netjes, als het echte km`s zijn


Ja, tomtom...

Maar ik zou hem niet harder laten lopen als je nog een standaard cilinder hebt. Kans op een naaier wordt dan wel erg groot.
 
scooters: NEE - schakelbrommers: JA
Paultje Pils 26-1-2011 18:46 Print reply

Posts: 2110
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BasX
[...]


Ja, tomtom...

Maar ik zou hem niet harder laten lopen als je nog een standaard cilinder hebt. Kans op een naaier wordt dan wel erg groot.


Maakt niet uit, kwestie van netjes afstellen, en tijdig de slijtage delen vervangen.
 
If you can't dodge it, ram it.
Ruben2311 26-1-2011 19:35 Print reply

Posts: 1055
lijkt me inderdaad weinig, ik haal met m'n derbi 80 ECHTE kilometers, helemaal standaard behalve dan een leovince v6.

Maar ik heb ook wel een zware vertanding.

Dit bericht is gewijzigd door Ruben2311 op 26-1-2011 om 22:39 uur.
 
Half the strokes, double the power!
Tobias Verhoef 27-1-2011 19:20 Print reply

Posts: 1832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BasX
[...]


Ja, tomtom...

Maar ik zou hem niet harder laten lopen als je nog een standaard cilinder hebt. Kans op een naaier wordt dan wel erg groot.


Wat een grote onzin.
Het vastnaaien gebeurt bijna altijd voor slecht afstellen of geen/slechte onderhoud.

Het is inderdaad wel langzaam.
Even kijken of je cdi nog begrenst is en het membraan/luchtfilter/uitlaat.
En dan de hele zooi afstellen en dan kijken hoe hard hij dan loopt.

Maar je had ook gewoon even kunnen zoeken, dit soort dingen zijn al vaak genoeg gevraagd.
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
Drumsan 27-1-2011 19:21 Print reply

Posts: 1223
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BasX
[...]


Ja, tomtom...

Maar ik zou hem niet harder laten lopen als je nog een standaard cilinder hebt. Kans op een naaier wordt dan wel erg groot.


Ik zou zowiezo niet verder gaan dan standaard ontgrenzen.
Vanaf 10.000 rpm vinden je lagers het niet zo leuk meer..
 
TOMDT50x 28-1-2011 19:47 Print reply

Posts: 15
jaa voorderest is alles standaart, ook me tandwielen,
jaa misschien is het hard zat, dacht mischien om dan mijn tandwielen aan te passen of krijg ik dan overtoeren?
 
stephan777 28-1-2011 19:52 Print reply

Posts: 7259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Drumsan
[...]


Ik zou zowiezo niet verder gaan dan standaard ontgrenzen.
Vanaf 10.000 rpm vinden je lagers het niet zo leuk meer..



Bullshit kunnen ze makkelijk tegen.
 

Dit topic is 4061 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved