Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Rs50 zuipt als een gek?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1162 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #63632 - Rs50 zuipt als een gek?
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4654 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Tobias Verhoef 27-1-2011 19:45 Print reply

Posts: 1832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Tja ik als Vlaming vindt L/100KM veel makkelijker dan L/KM, vooral met auto of motor is dat handiger.

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 27-1-2011 om 19:42 uur.


Ik weet echt niet wat er handiger aan is

Want met L/100 km werk je meestal met komma's en das moeilijker en meer moeite op te schijven. (voor sommige mensen )
En ook al heb je een bepaald aantal liter benzine over en je moet nog zoveel rijden dan is het stukken makkelijker als je L/km gebruikt.
Want dan kan je het veel makkelijker uitrekenen lijkt me.

 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
Frysk 27-1-2011 19:46 Print reply

Posts: 34928
ja zoveel handiger vind ik dat niet, ik wil gewoon direkt weten hoeveel KM m'n brom/motor rijd op 1 liter..
 
giggitybyte
BenjaminDG 27-1-2011 19:47 Print reply

Posts: 4605
Is ook een preciezere methode om het verbruikt te testen, beter is op 100 km tanken dan bv op 20 of 25.

Dan is je gemiddelde verbruik verspreid over een grotere afstand (meer tijd).

Ieder zijn manier natuurlijk.

Zetten ze dan in NL bij informatie brochures het verbruik in L/km?


 
Vlaanderen vrij!
Derbi-Olaf 27-1-2011 19:49 Print reply

Posts: 14999
Wat makkelijker is hangt er gewoon vanaf of je referentie in KM/L is of in L/100KM
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
Tobias Verhoef 27-1-2011 19:52 Print reply

Posts: 1832
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Is ook een preciezere methode om het verbruikt te testen, beter is op 100 km tanken dan bv op 20 of 25.

Dan is je gemiddelde verbruik verspreid over een grotere afstand (meer tijd).

Ieder zijn manier natuurlijk.

Zetten ze dan in NL bij informatie brochures het verbruik in L/km?




Dat is onzin, ik meet mn verbruik ook over ong 5 liter dan heb je het ook veel meer verspreid.

Als het goed is zetten ze L/km neer.
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
BenjaminDG 27-1-2011 19:55 Print reply

Posts: 4605
Kom net deze brochure tegen voor de nieuwe opel Astra

http://www.autotrack...slag/opel/astra/1142

Blijkbaar ook in L/100KM

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 27-1-2011 om 19:55 uur.
 
Vlaanderen vrij!
Aprilia RX 50 2003 27-1-2011 20:31 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Kom net deze brochure tegen voor de nieuwe opel Astra

http://www.autotrack...slag/opel/astra/1142

Blijkbaar ook in L/100KM

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 27-1-2011 om 19:55 uur.


op tv hebben ze het wel altijd over l/km (1/29 bv bij VW)
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
-rupke- 27-1-2011 20:50 Print reply
Posts: 193
WTF 14 mm carb


 
Aprilia RX 50 2003 27-1-2011 20:52 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -rupke-
WTF 14 mm carb




rij ik ook mee, ideaal is anders maarja wacht nu op me 20 mm hoop dat et beter wordt
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
thunderbird - Forum en Sales Moderator 27-1-2011 21:02 Print reply

Posts: 7728
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -rupke-
WTF 14 mm carb



beetje overdreven reactie, vind je zelf ook niet?
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
-rupke- 27-1-2011 21:08 Print reply
Posts: 193
ja sorry hoor maar 80 cc erop zette en dan met 14 mm rijde?

... oke.... beetje vaag?

doe dan minimaal 17,5
 
BenjaminDG 27-1-2011 21:09 Print reply

Posts: 4605
En nog meer verbruiken?

Waarom zou een 14mm niet kunnen met een 80cc?



Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 27-1-2011 om 21:10 uur.
 
Vlaanderen vrij!
Aprilia RX 50 2003 27-1-2011 21:16 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
En nog meer verbruiken?

Waarom zou een 14mm niet kunnen met een 80cc?



Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 27-1-2011 om 21:10 uur.


te klein, waardoor je niet lekker door de toeren heen komt, lucht tekort. je hebt kleinere minder sterke powerband. waardoor je minder zwaar kan vertanden, en je dus evenveel brandstof gebruikt bij lagere snelheden

edit: iedereen denkt altijd dat meer cc=meer brandstof gebruik.
hoe kan het dan dat er 1400 cc met enorme carb. zijn die ook gwn 1 op 20 rijden

Dit bericht is gewijzigd door Aprilia RX 50 2003 op 27-1-2011 om 21:17 uur.
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
stephan777 27-1-2011 21:16 Print reply

Posts: 7259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -rupke-
ja sorry hoor maar 80 cc erop zette en dan met 14 mm rijde?

... oke.... beetje vaag?

doe dan minimaal 17,5



Overdrijf niet zo
 
Royal Club 27-1-2011 21:17 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


te klein, waardoor je niet lekker door de toeren heen komt, lucht tekort. je hebt kleinere minder sterke powerband. waardoor je minder zwaar kan vertanden, en je dus evenveel brandstof gebruikt bij lagere snelheden


klinkt mij een beetje als onzin.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stephan777
[...]



Overdrijf niet zo



mee eens.

Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 27-1-2011 om 21:17 uur.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten

Dit topic is 4654 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved