kenny77 |
23-1-2011 9:56 |
Posts: 29286 |
|
|
|
|
Maeddy |
23-1-2011 12:12 |
Posts: 1059 |
Komt flink wat aerodynamica bij kijken. Je moet een goed ontwerp maken wil het daadwerkelijk effect hebben. Een slang is per definitie mislukt.
|
|
GO YAMAHA ! ! ! ! ! ! ! |
|
Niek de Wildt |
23-1-2011 12:17 |
|
JB1 |
23-1-2011 12:21 |
Posts: 14881 |
Kun je beter een variabele inlaatkelk gaan plaatsen
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
midas |
23-1-2011 12:28 |
Posts: 1211 |
Ik heb het een keertje met een slang geprobeert met aan het uiteinde een kleine trechter. Hij ging ietje sneller maar sgeelt niet veel
|
|
|
|
Saknet |
23-1-2011 12:52 |
Posts: 10355 |
hang een elektrisch koelelement in je luchtfilterhuis
n dan heb ik het niet over een zielig computer koelertje ofzo
die zet je op je accu met zekering ertussen
als je dan ff net wat extra power wilt, knoppie om
moet je em daar wel op afstellen, en gaat ie zonder misschien ietsie kutter rijden.
Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 23-1-2011 om 12:52 uur.
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
JB1 |
23-1-2011 13:01 |
Posts: 14881 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Saknet
hang een elektrisch koelelement in je luchtfilterhuis
n dan heb ik het niet over een zielig computer koelertje ofzo
die zet je op je accu met zekering ertussen
als je dan ff net wat extra power wilt, knoppie om
moet je em daar wel op afstellen, en gaat ie zonder misschien ietsie kutter rijden.
Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 23-1-2011 om 12:52 uur.
Kun je beter droogijs voor de carburateur leggen.
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
Saknet |
23-1-2011 13:11 |
Posts: 10355 |
Ja handig, droogijs is zuurstofverdringend, dus zowiezo ongeschikt
en je moet contact met de huid vermijden.
vertel dat er dan ook bij, we hebben hier een 15 jarige topicstarter..
Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 23-1-2011 om 13:11 uur.
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
JB1 |
23-1-2011 13:12 |
Posts: 14881 |
Hm, ohja
Was ff vergeten dat ze dat gebruikten voor de koeling van het koelwater idd.
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
koetjeboe91 |
23-1-2011 15:40 |
Posts: 2096 |
als je snel meer vermogen wilt ga dan rijden als het koud en mistig is. zuurstof delen zitten dan dichter op elkaar.
|
|
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard. |
|
Natte_Arie |
23-1-2011 16:03 |
Posts: 33 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: koetjeboe91
als je snel meer vermogen wilt ga dan rijden als het koud en mistig is. zuurstof delen zitten dan dichter op elkaar.
Waarom dan niet zelf mist/koude lucht creƫren?
Dus hele fijne waternevel en een intercooler?
Waterinjectie?
|
|
Een oude bok lust ook wel eens een groen blaadje! |
|
koetjeboe91 |
23-1-2011 16:20 |
Posts: 2096 |
intercooler werk goed voor een turbo en heel meschien voor motore die veel lucht vragen. maar voor een brommer dat maken is nauwlijks winst aan vermogen. want je moet die injector aansturen en voeden van stroom. waar komt dit vandaan. van je accu wat laat je accu op je lichtspoel.
|
|
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard. |
|
honda-jefke |
23-1-2011 16:42 |
|
Derbi-Olaf |
23-1-2011 16:45 |
|
honda-jefke |
23-1-2011 16:51 |
Posts: 187 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]
die ciao wil ik zien :P
nee, wat jij bedoeld is geforceerde luchtkoeling.
Drukvulling is gewoon niet de manier om 2taktmotoren te tunen
kan wel, van die luchtkoeling kun je op een anderen manier iets winnen aan vermogen?
|
|
als een motorblok loopt wat doe ik dan? |
|