Quote: Oorspronkelijk gepost door: Derbi1991
Heb ik 2 jaar geleden ook gedaan.
Zorg dat de brommer origineel is (als in knipperlichten, snelheid enz.)
Maak een afspraak met de RDW.
Daar keuren ze hem (rollenbank, nummercheck)
Tenaamstellingsbewijs ophalen bij de doane (dacht ik) (zit er naast).
Die sturen je je kentekenpapieren op.
Met die kan je een plaat laten maken.
En klaar is Bolo.
ik heb het een paar maanden geleden nagevraagd bij de rdw (telefonisch en een keer per mail) kreeg een keurmeester aan de telefoon en die zei:
brommer moet compleet zijn, dus wielen en blok enz moet er op zitten.
er hoeft niks te werken, gaat niet op de rollerbank, hoeft niet origineel te zijn.
je moet de papieren compleet hebben en dan checken we het framenummer en de kleur, voor het nieuwe kenteken...verder helemaal niks.
we mogen verder niks checken omdat ie al een kenteken uit een eu-land heeft en ze mogen dus alleen de identiteit checken en doen dus in principe niks anders dan een postkantoor: papieren checken en op naam zetten.
ik ga deze zomer met 110 malossi, 28 valkschuif en een rs125 arrow uitlaat naar de keuring. zal allemaal wel los lopen, en anders gewoon geen kenteken
Dit bericht is gewijzigd door gradusss op 6-1-2011 om 23:53 uur.
|