Henk-88 |
3-1-2011 23:49 |
Posts: 26703 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Maeddy
[...]
Nee dat snap ik. Maar als jouw membraam lek is dan krijg je nog niet zomaar vlammen uit de carburateur. Tenminste, ik heb het nooit gezien. Op de tijdstippen dat jouw vlamfront beweegt staan de spoelers ook niet open. Anders had je een mooie boel en stond het mengsel onder je zuiger ook te branden.
Correct me if i'm wrong.
Let me correct you: 'de sproeiers' staan altijd open?
|
|
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?' |
|
Maeddy |
3-1-2011 23:51 |
Posts: 1059 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]
Let me correct you: 'de sproeiers' staan altijd open?
Huh, check mijn edit ff, ik was net bezig.
|
|
GO YAMAHA ! ! ! ! ! ! ! |
|
Henk-88 |
3-1-2011 23:53 |
Posts: 26703 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Maeddy
Huh, check mijn edit ff, ik was net bezig.
Maar feit blijft: sproeiers staan altijd open.
|
|
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?' |
|
gradusss |
3-1-2011 23:54 |
Posts: 603 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Maeddy
[...]
Nee dat snap ik. Maar als jouw membraam lek is dan krijg je nog niet zomaar vlammen uit de carburateur. Tenminste, ik heb het nooit gezien. Op de tijdstippen dat jouw vlamfront beweegt staan de spoelers ook niet open. Anders had je een mooie boel en stond het mengsel onder je zuiger ook te branden.
Dat is de reden waarom ik denk dat het ontstekingstijdstip verkeerd is om de een of andere reden.
Immers, vlamfront beweegt terug door de spoelers en verneukt je membraam. Gevolg, membraam kapot en vlammen uit de carburateur.
Dat was mijn redenatie voor het probleem. Misschien zie ik het wel helemaal verkeerd, maar dan hoor ik het ook graag.
Dit bericht is gewijzigd door Maeddy op 3-1-2011 om 23:50 uur.
wat ik bedoelde is dat je beide moet hebben, dus membraam dat niet sluit, en ontstekingstijdstip verkeerd.
|
|
...span die murf... "de Verbouwing": meld je nu aan en win een nieuw setje voortanden... |
|
Maeddy |
3-1-2011 23:55 |
Posts: 1059 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: gradusss
[...]
wat ik bedoelde is dat je beide moet hebben, dus membraam dat niet sluit, en ontstekingstijdstip verkeerd.
Haha, ja dat probeer ik ook te zeggen .
Maar kapot membraam is gevolg van een heel erg verkeerd ontstekingstijdstip. Het kapotte membraam is geen oorzaak maar een gevolg
|
|
GO YAMAHA ! ! ! ! ! ! ! |
|
stevoo |
3-1-2011 23:56 |
Posts: 689 |
nouw normaal vonkt je bougie op als je zuiger op het hoogste punt staat en dan zijn alle poorten afgesloten. en dan kunnen nooit vlammen zich versprijden, dus je onsteking moet erg fout staan.
lijkt mij.
Dit bericht is gewijzigd door stevoo op 3-1-2011 om 23:56 uur.
|
|
MembraaNN beunhaas!! |
|
Maeddy |
3-1-2011 23:58 |
Posts: 1059 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: stevoo
nouw normaal vonkt je bougie op als je zuiger op het hoogste punt staat en dan zijn alle poorten afgesloten. en dan kunnen nooit vlammen zich versprijden, dus je onsteking moet erg fout staan.
lijkt mij.
Dit bericht is gewijzigd door stevoo op 3-1-2011 om 23:56 uur.
Haha doe is even herhalen.
En nee je ontsteekt niet op het bdp, maar er heel iets voor .
|
|
GO YAMAHA ! ! ! ! ! ! ! |
|
gradusss |
3-1-2011 23:59 |
|
stevoo |
3-1-2011 23:59 |
Posts: 689 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Maeddy
[...]
Haha doe is even herhalen.
En nee je ontsteekt niet op het bdp, maar er heel iets voor.
Dat snap ik ook, maar dat voegt niet zo veel toe aan het begrijpbaar houden van de tekst.
|
|
MembraaNN beunhaas!! |
|
Maeddy |
4-1-2011 0:03 |
Posts: 1059 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: gradusss
[...]
niet per definitie, kan ook al kapot geweest zijn door vuil, metaalmoeheid en overbelasting
Ben ik mee eens, maar is wel heel toevallig dan toch ?
Plus, als je ontsteking dermate slecht staat, kun je er niet meer mee rijden. Een paar slagen met het probleem dat je mengsel onder je zuiger in de brand staat en je membraam begeeft het wel.
Goed, in iedergeval lijkt mij en gradusss lijkt het ook zo te zijn, dat de ts naast zijn membraam maar eens goed moet gaan kijken naar zijn ontsteking.
|
|
GO YAMAHA ! ! ! ! ! ! ! |
|
Martijn II - Forum en Sales Moderator |
4-1-2011 1:24 |
Posts: 9841 |
nog één keer het verschil dames:
Membramen:
Membranen:
de enige reden dat ik het zeg is om te voorkomen dat jullie uitgelachen worden in de echte wereld.
Dit bericht is gewijzigd door Martijn II op 4-1-2011 om 1:24 uur.
|
|
Too cool for school! |
|
Tobias Verhoef |
5-1-2011 22:14 |
Posts: 1832 |
Heb je al de cilinder opengehaald?
|
|
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....???? |
|
JB1 |
5-1-2011 22:15 |
Posts: 14881 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
nog één keer het verschil dames:
Membramen:
afbeelding
Membranen:
afbeelding
de enige reden dat ik het zeg is om te voorkomen dat jullie uitgelachen worden in de echte wereld.
Dit bericht is gewijzigd door Martijn II op 4-1-2011 om 1:24 uur.
Haha, Ik moet het ook al de hele tijd iedereen uitleggen :P
Maarre, dat zijn bramen
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
gradusss |
5-1-2011 22:21 |
Posts: 603 |
in de echte wereld is het taalgebruik net zo, het enige waar het om gaat is dat iemand snapt wat je bedoelt en dat snappen ze dus
|
|
...span die murf... "de Verbouwing": meld je nu aan en win een nieuw setje voortanden... |
|
JB1 |
5-1-2011 22:23 |
Posts: 14881 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: gradusss
in de echte wereld is het taalgebruik net zo, het enige waar het om gaat is dat iemand snapt wat je bedoelt en dat snappen ze dus
Achja, zolang je maar plat genoeg praat hoort niemand het verschil tussen membraan en membraam
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|