Als je te hard gaat ben je sowieso niet verzekerd, of je nou 70cc hebt of niet.
Wss heeft die uitlaat niet eens een prop.
Je moet niet aan powerfilters gaan beginnen want daar boek je echt geen winst mee op originele setup.
Met een dikkere benzineslang ga je ook geen winst boeken, tenzij de vlotterbak regelmatig leeggetrokken wordt maar dat neem ik aan van niet.
Je hebt nog geen verstand van brommers, ga eerst een jaartje kutten aan een Honda MT/MB om te leren hoe het nou eigenlijk allemaal in elkaar zit en ga dan aan deze beginnen.
Doe het goed of doe het niet, anders krijg je er later spijt van.
Goede onderdelen zijn duur, dat is nu eenmaal zo.
Mocht je hem willen opvoeren; opmaat uitlaat, inlaat optimaliseren mbv optimale grootte carburateur&spruitstuk en een goed schuimfilter, cilinder aanpassen, cilinderkop berekenen en aanpassen etc. Dan ben je al redelijk ver.
Maar laat deze lekker hoe hij is, zeker nu, als je er later al wat meer vanaf weet en je weet zeker hoe je alles wilt gaan doen, moet je het lekker doen.
|