Ozz |
19-12-2010 16:00 |
Posts: 1259 |
Ik denk dat je de kabels verkeerd gemonteerd heb,
En dat water ipv koelvloeistof maakt niet uit hoor, rij ik altijd mee in de zomer rond.
|
|
They Wanna Kill Rock and Roll Because they know it's make us Horny, man!!!! |
|
Brecht_ |
19-12-2010 16:01 |
Posts: 39 |
Kzal ng es gaan nakijken,maar volges mij zit alles juist..
Weet er niemand waar die rb 42-06 voor staat??
|
|
- Yamaha DT50r - |
|
rik hulkenberg |
19-12-2010 16:06 |
Posts: 10029 |
Staat je dt vorstvrij?
Anders is dit natuurlijk vastgevroren met alle gevolgen van dien.
|
|
|
|
Brecht_ |
19-12-2010 16:44 |
Posts: 39 |
Hij staat in een soort garage.Maar ik denk dat het daar 's nachts ook wel binnen vriest.Ik heb hem nu ergens gezet waar het niet vriest..
Maar ik denk dat het misschien gwn de batterij kan zijn die door het lange stilstaan kapot of leeg is.
|
|
- Yamaha DT50r - |
|
Che Spettacolo |
19-12-2010 18:32 |
Posts: 287 |
Dan moet je even op de blauwe knop aan de rechterkant van je stuur drukken, waarmee je ook in je menu navigeert.
Want dat scherm krijg je altijd zodra je je accu hebt losgekoppeld.
|
|
|
|
Brecht_ |
20-12-2010 14:30 |
Posts: 39 |
Heb ik al gedaan,normaal als je de accu trg aansluit komt er afwisselend enduro of supermotard op knipperen,nu enkel rb 42-06 in het groot...
|
|
- Yamaha DT50r - |
|
lexyver |
20-12-2010 14:52 |
Posts: 553 |
Gewoon nog ff je kabels opnieuw nagaan, anders een service manual kopen.
|
|
Group B rally, Some say it's just rally, I say is pornography! |
|
Brecht_ |
20-12-2010 15:30 |
Posts: 39 |
Hij is ondertussen al gestart ,na een 50-tal keer kicken en een nachtje in de warmte te hebben gestaan. Maar nu is er weer een ander probleem, in ralenti blijft hij op 3500-4000 toeren draain (vroeger was dit zo rond de 1300).Zou dit kunnen doordat ik misschien iets verkeerds heb gedaan met de gaskabel?
|
|
- Yamaha DT50r - |
|
Ozz |
20-12-2010 15:41 |
Posts: 1259 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Brecht_
Hij is ondertussen al gestart ,na een 50-tal keer kicken en een nachtje in de warmte te hebben gestaan. Maar nu is er weer een ander probleem, in ralenti blijft hij op 3500-4000 toeren draain (vroeger was dit zo rond de 1300).Zou dit kunnen doordat ik misschien iets verkeerds heb gedaan met de gaskabel?
Je bent oecht het snelst klaar als je gewoon ff je carb eronder uit trek. Je maakt hem zoiezo ff schoon.
En als je hem weer in elkaar heb zitten, moet je je carb ff voor je houden zodat je erin kunt kijken. Dan gewoon gasgeven. Gaat je schuif goed mee, ligt het niet aan je gaskabel....
logisch toch?
|
|
They Wanna Kill Rock and Roll Because they know it's make us Horny, man!!!! |
|
Brecht_ |
20-12-2010 17:45 |
Posts: 39 |
Het is ondertussen al in orde,een vriend die er meer van kent,heeft die vijsjes op de carbu terug geregeld en nu ligt de ralenti trg normaal.
Allemaal bedankt voor de tips!
|
|
- Yamaha DT50r - |
|
Marcooow |
20-12-2010 17:48 |
|
Paul de Salmiakbal |
20-12-2010 17:52 |
|
Marcooow |
20-12-2010 18:44 |
|
ErikVerkade |
20-12-2010 19:06 |
Posts: 980 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Paul de Salmiakbal
[...]
Ralenti > stationair en vijsjes > boutjes
Belgisch
*psssst*VLAAMS
|
|
het zelfde als hoe egels sex hebben, heel voorzichtig |
|
ChielTZR |
20-12-2010 20:15 |
Posts: 6016 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ErikVerkade
[...]
*psssst*VLAAMS
Vlaams of Belgisch, het is beide niks.
|
|
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing) |
|