Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Contest Forum - Photoshot 8.54 domino Ze Germans

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 897 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Contest Forum - Topic #63338 - Photoshot 8.54 domino Ze Germans
Pagina 1 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Volgende pagina >
Dit topic is 24033 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator 17-12-2010 11:05 Print topicpost

Posts: 8591
Een domino die redelijk goed te doen is (lees : het kan weer snel gaan)

De titel zegt het al. We zoeken Duitse brommers. Deze keer enkel brommers, geen motorfietsen. Opgelet, made in Germany dus, geen Italiaan of zo met een Duits motorblokje.

De blokjes deze keer :
Aan één kant : merk
De andere kant : kleur


Witte en chromen accenten zijn geen probleem. Zie in deze post het aanknopingspunt : een groene brommer, met een chromen tank, maar hij blijft groen
In dit topic ga ik brommers met 2 en meer kleuren niet toelaten, omdat dat wel eens wat discussie zou kunnen geven, gewoon niet toegelaten deze keer.
Ik hoop toch wel wat originele kleuren te zien voorbijkomen, voor de spanning.

Jullie kennen de regels wel...maar ik herinner er even een paar :
- enkel voertuigen van na 1970
- we wisselen af, de ene keer zoeken we het ene kenmerk, de volgende keer het andere (hier afwisselend merk/kleur/merk...)
- belangrijk als deze exact een week openstaat, en niemand heeft 15 punten, wint degene met de hoogste score...
- vergeet je score niet te posten...
- quote waarop je reageert.

Check ook even, als je er 'drie op een rij' ziet, of de keten nog wel klopt...ook voor jezelf.

Oh ja, ik ga niet zomaar de keten ergens 'afbreken', als er al reacties nadien geweest zijn. Maar ik probeer streng te blijven...het is altijd een beetje balanceren.

Nu jullie aanknopingspunt :


Kreidler/groen

We zoeken dus nu een groene Duitse brommer.


 
Heb je ontsteking ? Ja oorontsteking.

Suzuki-SLK Rijder 17-12-2010 11:12 Print reply

Posts: 3167


groen / NSU
 
Je hoeft niet in een boom te hangen om een eikel te zijn.
pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator 17-12-2010 11:26 Print reply

Posts: 8591
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Suzuki-SLK Rijder
afbeelding

groen / NSU


Een beetje ouder dan 1970...maar goed...
 
Heb je ontsteking ? Ja oorontsteking.
Zundapp448 17-12-2010 12:33 Print reply
Posts: 1161
NSU zijn zo oud .... veel van de jaren 50 ......
 
No Blood, No Bodies, We hit Nothing!!
Suzuki-SLK Rijder 17-12-2010 13:13 Print reply

Posts: 3167
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pangolopalanga
[...]


Een beetje ouder dan 1970...maar goed...



oja shit, weer die regel...
Maar anders kom je weer zo snel op een puch of zundapp ...

Wat is eigenlijk de reden van dat 1970 regeltje?
 
Je hoeft niet in een boom te hangen om een eikel te zijn.
pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator 17-12-2010 13:51 Print reply

Posts: 8591
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Suzuki-SLK Rijder
[...]



oja shit, weer die regel...
Maar anders kom je weer zo snel op een puch of zundapp ...

Wat is eigenlijk de reden van dat 1970 regeltje?


Als jij nu zou zeggen dat het een Puch of weet ik veel is...dan moet ik de zaak weer uitklaren.
En die oude spullen, nu moet er iemand een NSU zoeken, dat valt nog wel mee...maar stel dat je met een brommer van 1901 komt...vind dan maar een foto om aan te sluiten.

 
Heb je ontsteking ? Ja oorontsteking.
Ruben2311 17-12-2010 14:15 Print reply

Posts: 1055
NSU/zwart


 
Half the strokes, double the power!
Suzuki-SLK Rijder 17-12-2010 14:18 Print reply

Posts: 3167
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pangolopalanga
[...]


Als jij nu zou zeggen dat het een Puch of weet ik veel is...dan moet ik de zaak weer uitklaren.
En die oude spullen, nu moet er iemand een NSU zoeken, dat valt nog wel mee...maar stel dat je met een brommer van 1901 komt...vind dan maar een foto om aan te sluiten.




Mja dat snap ik, maar waarom zet je die grens niet naar 1950 ofzo, want jaren 50 en 60 brommers zijn ook nog bekend.
 
Je hoeft niet in een boom te hangen om een eikel te zijn.
pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator 17-12-2010 14:19 Print reply

Posts: 8591
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311
NSU/zwart

afbeelding


Is een 250cc volgens je link...voor één keer, de volgende keur ik af.

 
Heb je ontsteking ? Ja oorontsteking.
pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator 17-12-2010 14:20 Print reply

Posts: 8591
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Suzuki-SLK Rijder
[...]



Mja dat snap ik, maar waarom zet je die grens niet naar 1950 ofzo, want jaren 50 en 60 brommers zijn ook nog bekend.


Ik heb 'm goedgekeurd...zolang er geen discussie is, wat het is, is het voor mij goed.
 
Heb je ontsteking ? Ja oorontsteking.
Maup 17-12-2010 14:25 Print reply

Posts: 4353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311
NSU/zwart

afbeelding

zwart/simson



Posts: 1
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
Suzuki-SLK Rijder 17-12-2010 14:26 Print reply

Posts: 3167
simson / rood



post 2



Enne @ roadrunner: ok, ik begrijp het. Zal verder het topic niet vervuilen
 
Je hoeft niet in een boom te hangen om een eikel te zijn.
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 17-12-2010 14:27 Print reply

Posts: 17929
dat ding is ook van voor 1970?
 
lexyver 17-12-2010 14:27 Print reply
Posts: 553


rood/batavus

Dit bericht is gewijzigd door lexyver op 17-12-2010 om 14:28 uur.

Dit bericht is gewijzigd door lexyver op 17-12-2010 om 14:28 uur.
 
Group B rally, Some say it's just rally, I say is pornography!
Ruben2311 17-12-2010 14:29 Print reply

Posts: 1055
batavus is nederlands
 
Half the strokes, double the power!
Ruben2311 17-12-2010 14:30 Print reply

Posts: 1055
rood/sachs



Dit bericht is gewijzigd door Ruben2311 op 17-12-2010 om 14:31 uur.
 
Half the strokes, double the power!

Dit topic is 24033 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved