Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Verbruik?!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1122 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #63325 - Verbruik?!
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2518 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Robin 1993 14-12-2010 18:52 Print reply

Posts: 1234
dat met die stank weet ik mischien de oorzaak wel

start jij hem mischien al thuis in je schuur? dus dat alles uitlaatgassen in je schuur blijven hangen en als jij er dan zelf nog met je brommert doorheen loopt dan stink je dus al gauw naar rook.

Ik had dit namelijk ook en ben sinds dien de brommer gaan starten als die pas buiten stond, ze ruiken en ik ruik nu ook niks meer.
 
!!2 takt!!
Blukaap2 14-12-2010 19:30 Print reply

Posts: 9953
En qua verbruik:
Als een nsr met een getjoende 55mm mbx cilinder en 24mm zonder moeite 1:30 kan rijden dan zal zo'n mt ook niet al teveel verbruiken.
 
Stoere brommers
WestlandMB 14-12-2010 22:25 Print reply

Posts: 1338
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2
En qua verbruik:
Als een nsr met een getjoende 55mm mbx cilinder en 24mm zonder moeite 1:30 kan rijden dan zal zo'n mt ook niet al teveel verbruiken.


geloof je het zelf als je en beetje flink gas geeft?
 
JB1 14-12-2010 22:28 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: WestlandMB
[...]


geloof je het zelf als je en beetje flink gas geeft?


Dat is het mooie van een opgevoerde brommer.

Gewoon net in de powerband hangen, dan hoeft het gast niet zo ver open en valt het verbruik harststikke mee.

Ik haalde met een 113cc Malossi en regelmatig doorboeken ook nog 1:17
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
WestlandMB 14-12-2010 22:29 Print reply

Posts: 1338
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Dat is het mooie van een opgevoerde brommer.

Gewoon net in de powerband hangen, dan hoeft het gast niet zo ver open en valt het verbruik harststikke mee.

Ik haalde met een 113cc Malossi en regelmatig doorboeken ook nog 1:17


ja 1:17, dat haal ik ook wel met mijn 110cc immi, maar 1:30 lijkt mij toch echt niet te mogelijk.

En wie niet in ze powerband komt, kan net zo goed en puch kopen....
 
tsxhunter 14-12-2010 22:33 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: WestlandMB
[...]


ja 1:17, dat haal ik ook wel met mijn 110cc immi, maar 1:30 lijkt mij toch echt niet te mogelijk.

En wie niet in ze powerband komt, kan net zo goed en puch kopen....


dat laatste, waar slaat dat op?
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
JB1 14-12-2010 22:35 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: WestlandMB
[...]


ja 1:17, dat haal ik ook wel met mijn 110cc immi, maar 1:30 lijkt mij toch echt niet te mogelijk.

En wie niet in ze powerband komt, kan net zo goed en puch kopen....


Wat denk jij van al die mensen in benzine autos dan?

Die rijden ook heeeeeel veel kms onder de powerband.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Blukaap2 14-12-2010 22:37 Print reply

Posts: 9953
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: WestlandMB
[...]
geloof je het zelf als je en beetje flink gas geeft?

Ik kan mn gereden kilometers delen door het aantal getankte liters, dus dat geloof ik ja.

1:30 reed je met normaal rijden, dan hing je gewoon ergens tussen de 60 en 80, kwestie van een beetje constant rijden, passagier of niet boeide weinig.
Als je ging raggen liep ie 1:25 ofzo.

Kwestie van fatsoenlijk afstellen, daarvoor liep ie 1:15
 
Stoere brommers
JB1 14-12-2010 22:39 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2
[...]

Ik kan mn gereden kilometers delen door het aantal getankte liters, dus dat geloof ik ja.

1:30 reed je met normaal rijden, dan hing je gewoon ergens tussen de 60 en 80, kwestie van een beetje constant rijden, passagier of niet boeide weinig.
Als je ging raggen liep ie 1:25 ofzo.

Kwestie van fatsoenlijk afstellen, daarvoor liep ie 1:15


Goed afstellen, weinig kutten en gewoon normaal rijden. Dan heb je een goed verbruik.

Als ik mijne eens goed had afsgesteld had ik ook rustig 1:20-25 kunnen halen
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!

Dit topic is 2518 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved