Nielzor |
10-12-2010 21:15 |
Posts: 282 |
Wordt dus weer niet zo makkelijk als ik gedacht heb
Iemand enig idee waar die 125cc eurocilindro te koop is?
|
|
|
|
kenny77 |
10-12-2010 21:17 |
Posts: 29286 |
eurocilindro is de oude , die cilinder heet nu athena, maar is de zelfde cilinder.
die verkopen ze wel op veel plaatsen.
|
|
|
|
Nielzor |
10-12-2010 21:19 |
Posts: 282 |
Oke bedankt, die had ik al gevonden namelijk!
En een CR125 uitlaat loopt daar het beste op? Moet deze dan nog omgelast of iets dergelijks worden?
|
|
|
|
kenny77 |
10-12-2010 21:21 |
Posts: 29286 |
ja, en ja.
|
|
|
|
Nielzor |
10-12-2010 21:24 |
Posts: 282 |
Oh dat is wel jammer van dat omlassen, maar dan zoek ik wel een 2e hands op marktplaats. Is het door Rens gemelde jaar alleen goed? Of zijn van andere jaren ook goed?
|
|
|
|
kenny77 |
10-12-2010 21:27 |
Posts: 29286 |
begin jaren 80 wel, tot 86 ofzo.
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 10-12-2010 om 21:27 uur.
|
|
|
|
Nielzor |
10-12-2010 21:29 |
Posts: 282 |
Oke, alvast wel heel erg bedankt voor alle info tot zover
Kan de Gia uitlaat die er nu onder zit trouwens niet icb met die 125cc? Of komt ie dan nooooit in de powerband? En is zo'n Athena 125 een beetje slijtvast/betrouwbaar?
|
|
|
|
kenny77 |
10-12-2010 21:34 |
Posts: 29286 |
jawel kan wel.
maar de uitlaten die voor de honda 80 blokken zijn gemaakt zijn niet geweldig.
Olaf heeft ook een athena, hij heeft wel erg veel werk en kennis in zijn blok gestopt, maar dat heeft ook een geweldig resultaat
http://www.brommerforum.nl/gallery/view/4555
dat laat goed zien wat er mogelijk is.
|
|
|
|
Nielzor |
10-12-2010 21:52 |
Posts: 282 |
Die jongen van dat project pakt het allemaal wel erg proffessioneel aan
Zoveel verstand van brommers/scooters heb ik ook niet, ik zou niet mijn eigen uitlaat kunnen berekenen/lassen en cilinder tunen etc.
Maar met een CR125 uitlaat, 125cc Athena en 26mm en een membraam (enig idee?) gaat hij toch ook al goed hard?
|
|
|
|
kenny77 |
10-12-2010 21:55 |
Posts: 29286 |
membraan een 6kleps malossi, die past als het goed is wel zo erin.
Zal wel aardig vooruit komen inderdaad.
de originele ontsteking kets het vermogen wel af.
vervroegde ontstekings grondplaat helpt ook al wat.
|
|
|
|
JB1 |
10-12-2010 22:16 |
Posts: 14881 |
Als het om een OT gaat is de Malossi 110cc de snelste cilinder (onbewerkt)
Helaas zijn er geen mooie uitlaten die het geweld van de cilinder kunnen ontketenen..
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
kenny77 |
10-12-2010 22:17 |
Posts: 29286 |
en dat een malossi 2x zo duur is dan een athena.
|
|
|
|
JB1 |
10-12-2010 22:19 |
Posts: 14881 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
en dat een malossi 2x zo duur is dan een athena.
Dat klopt
Maar er zit ook meer potentie in.
Athena is gewoon dom meer cctjes.
Moet je wel een beeeeetje sarcastisch nemen
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
kenny77 |
10-12-2010 22:27 |
Posts: 29286 |
moah dat zou ik niet te snel zeggen, de malossi is misschien een iets makkelijkere basis, maar er zal geen verschil in zitten als je ze beide aan pakt.
|
|
|
|
Tobias Verhoef |
11-12-2010 19:36 |
Posts: 1832 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
jawel kan wel.
maar de uitlaten die voor de honda 80 blokken zijn gemaakt zijn niet geweldig.
Olaf heeft ook een athena, hij heeft wel erg veel werk en kennis in zijn blok gestopt, maar dat heeft ook een geweldig resultaat
http://www.brommerforum.nl/gallery/view/4555
dat laat goed zien wat er mogelijk is.
Olaf heeft toch een autisa
|
|
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....???? |
|