ik heb een derbi senda uit 2007 en nu heb ik het een probleem opgelost en nu vliegt steeds het slangetje van de kvs van de cilinder naar de cabrateur eraf want hij lekt steeds wat maar k krijg hem bijna niet dicht en dan sist het steeds en als hij er af vliegt dan zit er een druk op is dat normaal?? hij vliegt er steeds bij de cilinder kop uit. alvast bedankt
mvg sjoerd
Dit bericht is gewijzigd door sjoerd derbiXD op 6-12-2010 om 16:21 uur.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: sjoerd derbiXD
jah dat is zoon nippeltje die zit in de cilinder kop maar die kan je er zo uithalen bij mij en dan kun je daar weer dat kvs slangtetje op doen.
er kwamen steeds ploffen uit de uitlaat en wou niet starten.
en hoe had je dat opgelost?
als je een nippel hebt dan kan je er toch gewoon een ty-rap of slangenklem omheen doen?
Dit bericht is gewijzigd door Torque op 6-12-2010 om 16:36 uur.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: sjoerd derbiXD
er zit net een nieuwe koppakking in die was stuk nog geen 100 km mee gereden.
Kan nu net zo goed weer kapot zijn. Als jij die bouten te hard, te zacht of niet kruislings aandraait of de cilinder(kop) is scheef is ie zo weer kapot.
als je het nippeltje bedoelt op je cilinderkop wat er steeds uitvliegt moet je je cilinderkop opboren en zelf een pasbusje maken waar je die nippel dan weer inperst. of heel fanatiek gaan lopen stunten met vloeibaar pakking.
hij zegt dat er helse druk achter staat, dat betekend gewoon dat je koppakking lek is.
de waterpomp van een willekeurig motorblokje levert nauwelijks druk, alleen veel flow.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Leen
hij zegt dat er helse druk achter staat, dat betekend gewoon dat je koppakking lek is.
de waterpomp van een willekeurig motorblokje levert nauwelijks druk, alleen veel flow.
Klopt dat hoort ook niet, maar die nippeltjes zijn ook echt kut, als ze er eenmaal 1x uit zijn geweest zijn ze gelijk ontmaagd en past het niet meer goed. vliegen dan ook bij het minste geringste eruit.