Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - am6 middeltoerig cillinderjte

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1304 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #63262 - am6 middeltoerig cillinderjte
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 3467 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-rupke- 4-12-2010 1:08 Print topicpost
Posts: 193
Weet iemand een snel middeltoerig 50 cc cilindertje voor am6?

heb het een beetje gehad met de hoogtoerige.

grz
 

kenny77 4-12-2010 1:12 Print reply

Posts: 29286
70/80 dr met standaard uitlaat geen idee?

volgens mijn zijn alle 50cc wel ongeveer zo hoogtoerig als de originele.
 
-rupke- 4-12-2010 1:14 Print reply
Posts: 193
nou heb eigenlijk geen zin in andere krukas

nu met hoogtoerig namelijk veel probleme...
 
kenny77 4-12-2010 1:15 Print reply

Posts: 29286
voor dr met standaard uitlaat heb je geen andere krukas nodig.

en anders is het echt peperkoek materiaal.
 
-rupke- 4-12-2010 1:18 Print reply
Posts: 193
niks standaard uitlaat he:P

wel beetje gas geve

moet 90 tog wel hale
 
kenny77 4-12-2010 1:20 Print reply

Posts: 29286
Drumsan 4-12-2010 1:20 Print reply

Posts: 1223
dr50

ori cil
 
MHsteven 4-12-2010 10:36 Print reply

Posts: 230
Barikit 50 racing,
 
Ruben2311 4-12-2010 11:34 Print reply

Posts: 1055
de originele?
 
Half the strokes, double the power!
Drumsan 4-12-2010 12:28 Print reply

Posts: 1223
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311
de originele?


loopt best lekker icm leuk uitlaatje
 
Ruben2311 4-12-2010 12:49 Print reply

Posts: 1055
Weet ik, bedoelde het eigenlijk los van jouw comment.

Dit bericht is gewijzigd door Ruben2311 op 4-12-2010 om 13:05 uur.
 
Half the strokes, double the power!
Ruben2311 4-12-2010 13:03 Print reply

Posts: 1055
MHR 50 is ook wel een goede cilinder, maar ik spreek niet uit eigen ervaring, want zelf heb ik `n ori cilinder en die loopt prima met een Leovince V6. Zo dit was m'n laatste comment op deze topic

Dit bericht is gewijzigd door Ruben2311 op 4-12-2010 om 13:06 uur.
 
Half the strokes, double the power!
JB1 4-12-2010 13:04 Print reply

Posts: 14881
Wil je laagtoeriger gaan rijden?

DR70/80 halen, kan best op de Ori krukas.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Aprilia RX 50 2003 4-12-2010 15:18 Print reply

Posts: 6717
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -rupke-
nou heb eigenlijk geen zin in andere krukas

nu met hoogtoerig namelijk veel probleme...


een dr 70 (zo'n zwarte) kan makkelijk op de ori krukas, iig met standaard uitlaat en 14 mm carb, je gaat iets minder hard maar wel veel meer koppel, miss als je met de twv kloot dat je iets harder gaat dan de ori cilinder

edit: ik rij er zelf ook mee rond

Dit bericht is gewijzigd door Aprilia RX 50 2003 op 4-12-2010 om 15:18 uur.
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
Drumsan 4-12-2010 15:50 Print reply

Posts: 1223
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


een dr 70 (zo'n zwarte) kan makkelijk op de ori krukas, iig met standaard uitlaat en 14 mm carb, je gaat iets minder hard maar wel veel meer koppel, miss als je met de twv kloot dat je iets harder gaat dan de ori cilinder

edit: ik rij er zelf ook mee rond

Dit bericht is gewijzigd door Aprilia RX 50 2003 op 4-12-2010 om 15:18 uur.


voor AM6 is toch alleen een DR50 en DR80 beschikbaar?

Dit bericht is gewijzigd door Drumsan op 4-12-2010 om 15:50 uur.
 
Royal Club 4-12-2010 15:51 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Drumsan
[...]


voor AM6 is toch alleen een DR50 en DR80 beschikbaar?

Dit bericht is gewijzigd door Drumsan op 4-12-2010 om 15:50 uur.

ja
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten

Dit topic is 3467 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved