Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Uitlaat derbi senda drd

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 998 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #63260 - Uitlaat derbi senda drd
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4800 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

koen007 3-12-2010 22:03 Print reply

Posts: 414
De beste optie is als je echt maar 65 wil gewoon je std uitlaat ontgrenzen,
Een prop in uitlaat als een metrakit thrower of gianelli conti gaat.niet echt lekker lopen,
Wil je een beetje een tussen optie kies dan voor een leovincie vs


 
AlexSenda 3-12-2010 22:08 Print reply

Posts: 648
Je kan het beste met de prop eruit rijden.
Als je hem begrensd dan knijp je hem dus af.
En dan, vind ik, hem totaal niet lekker lopen.
Dus OF begrensd ( 50 ) of ontgrensd 80.
Geen middenweg kiezen.

 
Maup 3-12-2010 22:09 Print reply

Posts: 4353
Als jij je standaard tandwielverhouding houd, en de prop uit boort zal je wel ongeveer 65 rijden. (misschien een klein beetje harder)

Je zal hem niet bij elk stoplicht op het achterwiel blazen, maar je komt dan wel weg hoor
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
ChielTZR 4-12-2010 0:23 Print reply

Posts: 6016

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: AlexSenda
Je kan het beste met de prop eruit rijden.
Als je hem begrensd dan knijp je hem dus af.
En dan, vind ik, hem totaal niet lekker lopen.
Dus OF begrensd ( 50 ) of ontgrensd 80.
Geen middenweg kiezen.



waarom geen middenweg?
geheel begrenst zou altijd nog slechter moeten lopen dan gedeeltelijk begrenst.
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
marcz 4-12-2010 10:45 Print reply

Posts: 5
65 met een andere uitlaat gaat m niet worden, dan krijg je m maar half in zn powerband
een standaard uitlaat half ontgrenzen zou miss kunnen, waarschijnlijk
heb je nu voortandwiel 12 en nog korter rijdt volgens mij ook niet echt.
 
Ruben2311 4-12-2010 13:16 Print reply

Posts: 1055
En? Is het de V6 geworden, of ben je er nog niet uit?
 
Half the strokes, double the power!
Quincy-12 4-12-2010 15:21 Print reply
Posts: 187
Ja ik weet nog niet, de meeste hebben met een leovince 90 gehaald.
Hoe kan ik met een leovince hem het beste tot 65 laten gaan dan!

thanx
 
Mijn ducati staat in de garage ;)
Quincy-12 4-12-2010 15:23 Print reply
Posts: 187
Ik weet nog niet hoe moet ik hem het beste 65 laten lopen met een leovince!! Die regels zijn kut en ik wil niet te veel problemen anders had ik hem wel 90 laten gaan

 
Mijn ducati staat in de garage ;)
Marcooow 4-12-2010 15:26 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Quincy-12
Ik weet nog niet hoe moet ik hem het beste 65 laten lopen met een leovince!! Die regels zijn kut en ik wil niet te veel problemen anders had ik hem wel 90 laten gaan



heel licht vertanden maar dan maak je overtoeren

dus gewoon originele uitlaat en die prop telkens iets groter maken totdat die 65 loopt
 
faster than a bullet!
Quincy-12 4-12-2010 15:29 Print reply
Posts: 187
Ja, is denk ik de enige optie, maar dan heb ik niet zon knettergeluid gvd!!!
 
Mijn ducati staat in de garage ;)
grasmaaier89 4-12-2010 15:42 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Quincy-12
Ja, is denk ik de enige optie, maar dan heb ik niet zon knettergeluid gvd!!!



koop een Metrakit dan als je toch wilt knetteren

 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 4-12-2010 15:42 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Quincy-12
Ja, is denk ik de enige optie, maar dan heb ik niet zon knettergeluid gvd!!!



dan koop je een knetteruitlaat met een prop erin
 
Marcooow 4-12-2010 15:57 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Quincy-12
Ja, is denk ik de enige optie, maar dan heb ik niet zon knettergeluid gvd!!!


originele uitlaat met een andere demper

beetje een korte demper en wedden dat die wel knettert

ik heb zelf een originele uitlaat waar 3 gaten bij in de prop geboord zijn en een zelfgedraaide/zelfgemaakte demper

komt een mooi knetter geluid uit
 
faster than a bullet!
Drumsan 4-12-2010 15:59 Print reply

Posts: 1223
Hey, als je een nieuwe V6 koopt zit er een prop in.
Hij gaat er ongeveer 60 mee. Als je die prop een klein beetje groter maakt...
 
Quincy-12 4-12-2010 16:27 Print reply
Posts: 187
Allebei bedankt
ik denk dat ik eruit bent
Jipikayaye!!!!

 
Mijn ducati staat in de garage ;)

Dit topic is 4800 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved