tsxhunter |
28-11-2010 19:28 |
Posts: 9332 |
bij tsx slijt dmp sneller dan eurokit, ook is bij mijn tsx eurokit sneller.
|
|
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder. |
|
Paul de Salmiakbal |
28-11-2010 19:35 |
Posts: 5285 |
Ik zou voor de Airsal gaan.
DMP is echt een bamimerk, terwijl Airsal nog redelijk ''professioneel'' is.
|
|
|
|
Jurrie |
28-11-2010 19:38 |
Posts: 442 |
Gwn Athena 50cc nemen gaat ok hard hoor (weet niet of die er zijn voor Tomos maar oke )
|
|
Als het niet gaat zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat. |
|
Paul de Salmiakbal |
28-11-2010 19:47 |
|
Jurrie |
28-11-2010 19:48 |
Posts: 442 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Paul de Salmiakbal
[...]
Als je er niks van weet zeg dan ook niets, er zijn helemaal geen Athena cilinders voor Tomos.
Dacht ik almaar wist 't niet zeker
|
|
Als het niet gaat zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat. |
|
PetrolShack |
28-11-2010 19:52 |
|
Jurrie |
28-11-2010 19:55 |
Posts: 442 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: PetrolShack
[...]
bovendien wist ik dit zelf ook al, en ben ik zoals 1 de eerste post vernoemd opzoek naar een 70 cc
Ja dat weet ik, een 50cc athena is ook mooi toch? Als die er was voor Tomos had ik die gedaan
Maarja het was een beetje onzin post eigenlijk srry daarvoor.
|
|
Als het niet gaat zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat. |
|
PRO TUNING |
28-11-2010 20:06 |
Posts: 4000 |
Er is maar 1 merk met een Tomos 70 cc cilinder n.l. Parmakit
|
|
|
|
Robin 1993 |
28-11-2010 20:10 |
Posts: 1234 |
Ik zeg neem airsel , omdat ik ook een DMP heb gehad en die moet je ten eerste lang inrijden (500km) en ze zijn rete traag.
Heb nu ook airsel en die rijdt veel beter en slijt tenminste ook niet zo hard. Dus betaal gewoon 2 of 3 tientje meer en koop gelijk airsel, ben je uiteindelijk goedkoper uit
|
|
!!2 takt!! |
|
Mark300 |
28-11-2010 20:29 |
Posts: 440 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Robin 1993
Ik zeg neem airsel , omdat ik ook een DMP heb gehad en die moet je ten eerste lang inrijden (500km) en ze zijn rete traag.
Is 500km niet normaal voor inrijden?
|
|
If there exist no possibility of failure, than victory is meaningless |
|
Robin 1993 |
28-11-2010 20:49 |
Posts: 1234 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mark300
[...]
Is 500km niet normaal voor inrijden?
nee hoor, airsel hoef je bijv maar 100 km ofzo echt goed in te rijden, dan tot 500 km wel niet al te veel volgas doen enzo. En goed warmdraaien is altijd belangrijk
|
|
!!2 takt!! |
|
Ariej |
29-11-2010 11:38 |
Posts: 3685 |
mocht je je tomos echt opvoeren, wat ik afraad, dan zou ik een laagtoerige cilinder nemen.
heb zelf ook een paar van die dingen gehad maar ze zijn behoorlijk fragiel. laagtoeriger is vaak beter voor je motor.
|
|
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken |
|
Mikf |
29-11-2010 11:52 |
Posts: 1295 |
Gewoon een DMP65cc nemen.. Er is geen verschil tussen beide cilinders.
|
|
|
|
PRO TUNING |
29-11-2010 14:14 |
Posts: 4000 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Mikf
Gewoon een DMP65cc nemen.. Er is geen verschil tussen beide cilinders.
Geen verschil ??
Er zit naast ± 12000 km verschil in de plaats waar het gemaakt wordt ook wel kwaliteits verschil.
Airsal is een merknaam en wordt gemaakt in Spanje
DMP (Dutch Motorcycle Parts) is een eigen merknaam van Pe Pe Parts die de cilinders uit bruine doosjes (uit China / Taiwan) ompakken in gekleurde doosjes en hier ± ¤ 15.00 extra voor vragen
|
|
|
|
hk bergharen |
29-11-2010 17:47 |
Posts: 174 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Paul de Salmiakbal
[...]
Als je er niks van weet zeg dan ook niets, er zijn helemaal geen Athena cilinders voor Tomos.
die van een puch kun je er ook gewoon op zetten. Moet je wel zelf spruitstuk maken en de uitlaat verbuigen. Maar werk prima want dat heb ik ook gedaan. airsal heb ik goeie ervaringen mee met een tomos
Dit bericht is gewijzigd door hk bergharen op 29-11-2010 om 17:48 uur.
|
|
|
|