vervang je vlotterstift maar, als je die nog niet hebt vervangen.
die rubberen afdichtingen kunnen ook slijten en hard worden.
jij zegt dat de vlotter afdicht omdat erin hebt geblazen.
je denkt dat hij afdicht omdat je er niet makkelijk doorheen kunt blazen.
het is de weerstand van de lucht die door de sproeiers gaat.
de lucht kan dus nog langs de vlotter heen, zo'n vlotter houd dus geen hoge druk lucht tegen.
het is dus geen goede methode om de vlotter te testen.
1. controleer je vlotter op lekken en controleer je vlotterstift.
2. maak de carburateur GOED schoon, dus ook de zitting waar de vlotternaald in valt ( kun je schoonmaken met een doekje, GEEN NAALDEN OF SCHROEVEDRAAIERS GEBRUIKEN!! de kans is groot dat je dan de zitting beschadigd en dan zal hij nooit meer afdichten.
3. monteer een nieuwe vlotterstift en desnoods de vlotter.
ook moet je carburateur recht staan en niet schuin.
ik ga er van uit dat de pakkingen van je carburateur goed of vernieuwd zijn.
als hij lekt uit de overloopt kan het niet meer wezen dan je vlotter die niet afdicht of blijft hangen.
suc 6
|