Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Geschikte brommer lange reis

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1275 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #63195 - Geschikte brommer lange reis
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 6621 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mtx-motard 25-11-2010 23:13 Print reply

Posts: 14947
beter ga je op motor btw

dikke honda transalp v-twin
 
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami
Makrolon 25-11-2010 23:15 Print reply

Posts: 6733
Lekker met de auto, warm en je word niet nat.

Je kan ook nog eens veel meer meenemen, ik zie alleen voordelen.

Dit bericht is gewijzigd door Makrolon op 25-11-2010 om 23:15 uur.
 
KTM 525 EXC Supermoto
Dirkvanraalte 25-11-2010 23:16 Print reply

Posts: 112
Pak dan meteen het vliegtuig.
 
Ja, of niet natuurlijk
Frysk 25-11-2010 23:19 Print reply

Posts: 34928
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dirkvanraalte
Pak dan meteen het vliegtuig.


nee dat is een leuk avontuur, dan beleef je echt wat..


 
giggitybyte
Dirkvanraalte 26-11-2010 0:02 Print reply

Posts: 112
in een auto wel?



 
Ja, of niet natuurlijk
Swizzer 26-11-2010 8:57 Print reply
Posts: 11
Tja, de laatste opmerkingen helpen niet heel veel verder.

Tot nu toe zijn de adviezen:

-MTX 50 of 80cc
-Suzuki STX
-Zündapp
-Scooter

Een 80cc lijkt me idd handiger, maar zit toch een beetje tegen de illegaliteit aan te hikken. Ik heb er niets aan als ik mijn reis ergens moet afzeggen daarom.
Lukt het echt niet met een 50cc?


 
Ozz 26-11-2010 9:15 Print reply

Posts: 1259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Swizzer
Tja, de laatste opmerkingen helpen niet heel veel verder.

Tot nu toe zijn de adviezen:

-MTX 50 of 80cc
-Suzuki STX
-Zündapp
-Scooter

Een 80cc lijkt me idd handiger, maar zit toch een beetje tegen de illegaliteit aan te hikken. Ik heb er niets aan als ik mijn reis ergens moet afzeggen daarom.
Lukt het echt niet met een 50cc?






50cc is hoogtoeriger, heeft minder kracht, slijt sneller en zuipt meer.

Zou dus gewoon voor de 80cc gaan ^^
 
They Wanna Kill Rock and Roll Because they know it's make us Horny, man!!!!
Johann 26-11-2010 9:21 Print reply

Posts: 1273
Mijn broertje rijd al 3 jaar op een Honda nsr met een standaart Honda mbx 80cc blok. De olie gaat er ieder jaar uit en dat is het. Het zijn hele degelijke blokken en lopen altijd.

Dan is het alleen nog de zaak om een goed rijgedeelte op te zoeken.

Standaart loopt dit 80 a 90, maar is zeer makkelijk terug te voeren naar 60 of 70.

Dit bericht is gewijzigd door Johann op 26-11-2010 om 9:26 uur.
 
Ozz 26-11-2010 10:15 Print reply

Posts: 1259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Johann
Mijn broertje rijd al 3 jaar op een Honda nsr met een standaart Honda mbx 80cc blok. De olie gaat er ieder jaar uit en dat is het. Het zijn hele degelijke blokken en lopen altijd.

Dan is het alleen nog de zaak om een goed rijgedeelte op te zoeken.

Standaart loopt dit 80 a 90, maar is zeer makkelijk terug te voeren naar 60 of 70.

Dit bericht is gewijzigd door Johann op 26-11-2010 om 9:26 uur.



Ik heb zelf ook al een paar tochten gemaakt met een NSR en een MTX ot. Met de NSR had ik nergens ;ast van (na 6 uur op de brommer) de MTX ot had ik 2 dagen er na, nog last van. Polsen, rug, nek etcetc. Terwijl die NSR zelfs nog opgehoogd was ook^^

Miss is een 80CC NSR niet verkeerd, watergekoeld, dus ook beter in de bergen lijkt me. Alhoewel, het is wel weer een racer in het buitenland war de wegen meestal niet al te best zijn...

Zijn opties die je moet overwegen, of je neemt een MTX-sh met NSR blokje. RIjd goed ^^
 
They Wanna Kill Rock and Roll Because they know it's make us Horny, man!!!!
Dt50-Crosser 26-11-2010 17:24 Print reply

Posts: 162
Yamaha dt is ook prima voor lange afstanden als je hem maar met kwaliteits onderdelen reviseer
 
Knipperlicht 26-11-2010 17:29 Print reply

Posts: 1833
Volgens mij heeft de topic starter echt geen flauw idee waar die aan wilt beginnen. Met die 600 euro kun je het echt wel vergeten.
 
If you eat LEGO, you will shit bricks.
beunkoe94 26-11-2010 18:23 Print reply
Posts: 14
honda mt?
ik ken iemand en die is met een honda mt met 110cc malossi cilinder naar spanje gereden.. en dat is niet bepaald zuinig kan ik je vertelle
 
antonhonda 26-11-2010 18:44 Print reply

Posts: 3616
ik zou voor honda mtx sh gaan
en 80cc blokje goed reviseren
 
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud
JB1 26-11-2010 18:58 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: beunkoe94
honda mt?
ik ken iemand en die is met een honda mt met 110cc malossi cilinder naar spanje gereden.. en dat is niet bepaald zuinig kan ik je vertelle


Mwah,
Ik vind 1:17 toch behoorlijk zuinig op m'n MT met 110cc Malossi.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
JantjeMB5 26-11-2010 19:19 Print reply

Posts: 374
Ik zou zegge een MB want die hebbe 9l naftbak en dat is veel, ze zijn zuinig en natuurlijk ni kapot te krijge (ok sommige hier zulle ze wel aan gort krijge). of ja als je oud genoeg bent met de motor maar das wel iets totaal anders waar je dan aan begint.
Zie wel met een brommer kan je moeilijk in buitenland rijde zover ik weet.
 
Livin in the fast Lane - klein draai, frees of TIG-las werk, PM + bier

Dit topic is 6621 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved