Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Radiator probleem [NSR]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 852 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #6316 - Radiator probleem [NSR]
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1684 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

solidsjakie 20-11-02?11:22 Print reply

Posts: 2291
ik zou een neie radiator drop zette.
Bij nsr zit achter een bakkie, waar de koelvloeistof word opgevange.
Weinig interresants, maar moet denkik vanwege milieu.
Ik zou ander radiatortje zoeke.
 
Hier_ben_ik - Administrator 20-11-02?11:45 Print reply

Posts: 8499
ik zou der ook een andere (geen nieuwe) opzetten, maar dat koelvloeistofreservoirtje is niet vanwege milieu dinges hoor!! mtx heeft dat toch ook niet.... sh dan he, RII heeft het weer wel... zal het er bij mij is opbouwen (sh) ghehe koelvloeistof recyceling
 
Members zijn vervelend :-|
solidsjakie 20-11-02?11:49 Print reply

Posts: 2291
Quote:
Originally posted by: Hier_ben_ik

ik zou der ook een andere (geen nieuwe) opzetten, maar dat koelvloeistofreservoirtje is niet vanwege milieu dinges hoor!! mtx heeft dat toch ook niet.... sh dan he, RII heeft het weer wel... zal het er bij mij is opbouwen (sh) ghehe koelvloeistof recyceling


sh is ook std AC.

En ik flikker tog altijd koelvloeistof in het plaatselijke bosje, dus helpen doet ut niet.
 
Blukaap 20-11-02?15:31 Print reply

Posts: 10006
Misschien om te voorkomen dat je een voorraad KVS over je brommer, kleren en erger: banden heen krijgt ?

En op een SH (naja MTX-R) zit er ook 1 hoor, onder dat linker radiateurkapje.
 
Bastila is lief
Robert_S 20-11-02?16:01 Print reply
Posts: 513
Jah ik bedoelde natuurlijk een ander [geen nieuwe 8-) Heeft iemand een idee wat me dat ongeveer zal gaan kosten voor een in redelijke staat verkerende radiator?>?>

Ohwjah het leeg laten lopen van de koelvloeistof heb k eerst geprobeert met alleen dat ene aftapschroefje, maar dat wou niet lopen dus toen maar het hele kapje erafgeschroefd
Dat spul was helemaal donkerbruin geworden echt niet goed :n
 
Dr. Hans fanclub voorzitter
Sneks 20-11-02?16:23 Print reply
Posts: 2499
je moet ook dat boutje eruit draaien en daarna de dop van je radiateur eraf halen, dan gaat het pas lopen
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Robert_S 20-11-02?17:23 Print reply
Posts: 513
Ik ben niet helemaal dom dat had ik natuurlijk ook gedaan... Had alwin trouwens ook gezegd in zijn uitleg
 
Dr. Hans fanclub voorzitter
Robert_S 21-11-02?11:36 Print reply
Posts: 513
?k ik heb iemand gevonden met een MBX radiateur... Zou dat passen?
 
Dr. Hans fanclub voorzitter
Sneks 21-11-02?12:35 Print reply
Posts: 2499
volgens mij is die precies hetzelfde
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Hier_ben_ik - Administrator 22-11-02?11:06 Print reply

Posts: 8499
volgesmij is die idd ook hetzelfde..


en je zou ff met een stukje ijzerdraad of een schroevendraaiertje ofzo door dat aftapboutje-gaatje van dat kapje kunnen vissen, kijken of er wat inzat aangezien de koelvloeistof er niet uit kwam nadat je dat boutje eruit had en dop eraf.. moet toch wel werken als er niets in de weg zit he
 
Members zijn vervelend :-|
Martijn 22-11-02?11:53 Print reply
Posts: 10000
hoe kan je kvs nou donkerbruin worre?? :n :a

roest ofzo???
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Hier_ben_ik - Administrator 23-11-02?12:23 Print reply

Posts: 8499
idd roest of gewoon ander spul dat in je koelsysteem zit of heeft gezeten..

mee en dan ff gewoon antikal of azijn voor koffiezetapparaat er in mikken en dan een dag laten zitten en dan weer aftappen om het gewoon schoon te houden (eerst een paar keer vlug achter elkaar totdat het schoon is, daarna 2x per jaar ofzow..)
 
Members zijn vervelend :-|

Dit topic is 1684 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved