nitro bike |
4-12-2010 21:33 |
Posts: 50 |
ik kick dit topic even omdat ik problemen met de drijfstang heb nu
had de brommer goed aan het lopen en rijden vamorgen maar toen een vriend kwam om te kijken hoe hij liep liep het blok ineens vast.
ik snel de cilinder eraf halen maar cilinder en zuiger zagen er nog als nieuw uit maar de drijfstang liep aardig stroef maar had er wat wd40 op gespoten en hij draaide weer soepel, hij liep even later ook weer goed totdat ik weg wou rijden en hij weer vast liep, en nu draait hij alleen nog stroef
waar dit aan kunnen liggen??
Dit bericht is gewijzigd door nitro bike op 4-12-2010 om 21:34 uur.
|
|
|
|
Rens |
4-12-2010 21:41 |
Posts: 6863 |
Een verrot drijfstang lager, die dingen horen niet stroef te lopen.
|
|
achter de maan is alles beter |
|
kpotmake |
5-12-2010 10:35 |
|
Rens |
5-12-2010 17:43 |
Posts: 6863 |
Of gewoon mee doorrijden, dat ding wordt elke keer te heet door dat die te stroef loopt en loopt vast. Maar daarna krijgt die heel veel speling door de slijtage. Dan kan je nog een stuk rijden, alleen komen er heel hard tik geluiden vanaf.
|
|
achter de maan is alles beter |
|
mtx-motard |
5-12-2010 23:47 |
Posts: 14947 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Rens
Of gewoon mee doorrijden, dat ding wordt elke keer te heet door dat die te stroef loopt en loopt vast. Maar daarna krijgt die heel veel speling door de slijtage. Dan kan je nog een stuk rijden, alleen komen er heel hard tik geluiden vanaf.
juist
|
|
Ik wou wat groters dan een Golf.. Nu heb ik een Volkswagen Tsunami |
|
konterbonker |
6-12-2010 0:13 |
Posts: 460 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Rens
Of gewoon mee doorrijden, dat ding wordt elke keer te heet door dat die te stroef loopt en loopt vast. Maar daarna krijgt die heel veel speling door de slijtage. Dan kan je nog een stuk rijden, alleen komen er heel hard tik geluiden vanaf.
jou laat ik dus nooit mijn brommer repareren
|
|
|
|
Trax - Forum, Sales & Projecten Mod |
6-12-2010 1:17 |
Posts: 13700 |
Misschien was het ook wel sarcastisch bedoeld
|
|
|
|
Martijn II - Forum en Sales Moderator |
6-12-2010 14:02 |
Posts: 9841 |
mss konterbonker zn post ook wel
als rens aan je brommer sleutelt is het geen repareren, maar upgraden. soort touch of god.
|
|
Too cool for school! |
|
Uncle BLAM |
6-12-2010 17:44 |
Posts: 1025 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
mss konterbonker zn post ook wel
als rens aan je brommer sleutelt is het geen repareren, maar upgraden. soort touch of god.
jaja, touch of god ... maar dan anders? ..
(ik zie net dat 'ie een citroën AX heeft gehad? en een Lada NIVA heeft? RESPECT, deze jongen kan sleutelen ... of heeft het in ieder geval geprobeerd )
Dit bericht is gewijzigd door Uncle BLAM op 6-12-2010 om 17:47 uur.
|
|
een BF teller is sneller |
|
nitro bike |
6-12-2010 22:48 |
Posts: 50 |
gooi er gewoon een nieuwe krukas in
drijfstang blokkeerd elke keer en in mijn cilinder zit nu ook een mooie groef onder de uitlaatpoort
zag volgensmij een naaldje verkeerd om liggen op het big end en er staken stukjes ijzer uit de smeergleuf
nu nog hopen dat ik de carters los kan krijgen zonder de boel te slopen.
heb mijn oog op een dmp krukas maar is dat een standaart krukas en is hij een beetje goed?
over deze heb ik het http://www.josdijkma...d&productId=6717
|
|
|
|
Tobias Verhoef |
6-12-2010 23:04 |
Posts: 1832 |
Gewoon originele krukas en daar een prox drijfstang in laten persen.
|
|
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....???? |
|
nitro bike |
16-12-2010 15:43 |
Posts: 50 |
zou het nut hebben als ik de hele inlaatpoort en boostpoort openmaak net zoals bij een honda cr 80 elsinore?
|
|
|
|
kenny77 |
16-12-2010 15:48 |
Posts: 29286 |
Als je carburateur zo groot is dat je meer inlaat opp nodig hebt, zal het wel wat helpen.
|
|
|
|