met een gare krukas rijden kan wel maar is niet goed. heb het zelf ook wel gedaan en daardoor cilinderkop en zuiger kapott gemaakt. wel jammer van de cilinderkop want het was een hogedruk, zuiger maaktte niet uit, was toch al versleten
als de krukas op en neer kan dan moet je dus beter een nieuwe/andere krukas scoren want dat gaat niet lang goed. (en het maakt zo veel herrie )
heen en weer, dus van links naar rechts mag 1 mm wel
Quote:Oorspronkelijk gepost door: marcooow
met een gare krukas rijden kan wel maar is niet goed. heb het zelf ook wel gedaan en daardoor cilinderkop en zuiger kapott gemaakt. wel jammer van de cilinderkop want het was een hogedruk, zuiger maaktte niet uit, was toch al versleten
als de krukas op en neer kan dan moet je dus beter een nieuwe/andere krukas scoren want dat gaat niet lang goed. (en het maakt zo veel herrie )
heen en weer, dus van links naar rechts mag 1 mm wel
1mm speling WIEBELEN, gemeten op het small end mag wel, maar een volle mm axiale speling (dus schuiven over de big end pen) is wel wat te veel van het goede
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
1mm speling WIEBELEN, gemeten op het small end mag wel, maar een volle mm axiale speling (dus schuiven over de big end pen) is wel wat te veel van het goede
dan zeg ik het goed toch?
als je de drijfstang van links naar rechts 1mm kan wiebelen is niet erg maar op en neer mag niet